Exkluzivní interview + šokující informace

1. července 2013

Pokud doma ještě nemáte dostatečnou zásobu konzerv a pytlů s rýži, utíkejte pro ně hned po dočtení (to je samozřejmě podstatnější) tohoto článku - konec světa se totiž blíží. Nebo minimálně konec beauty boxového dualismu v ČR - o čemž nepochybujeme, že je možná i důležitější!

Úderem dnešní půlnoci oficiálně přestává existovat Ladybox a Senzabox a místo nich nastupuje krabička zcela nově pojatá: vypadat bude spíše jako Senzabox a jmenovat se Ladybox. Deal with it.

Ono nějakou fikanost ve směru spolupráce tušil asi každý, kdo sleduje Facebooky zmíněných boxů, ale úplná fúze? Jó, tak to je něco :)

PROČ a CO jejich spojení přinese zákazníkům, je jistě to, co napadne každého. Oficiální důvody a plány jsou následující:


1. Spojíme své vyjednávací síly vůči značkám a korporacím, abychom dokázali zajišťovat zajímavější kosmetické produkty za lepších podmínek. ČR je malý trh, pro řadu značek zcela nezajímavý, jak se od nich občas dozvídáme, a naše možnosti ve vyhledávání toho nejlepšího přirozeně omezují celková čísla a počty našich odběratelek. Totéž platí v případě, pokud za zákaznice jednáme o náhradách nebo bonusech.
2. Spojíme své interní síly při zajišťování a ladění obsahu jednotlivých krabiček - zvětší se náš tým.
3. Spojíme to nejlepší, co jsme u jednotlivých značek vybudovali, a nabídneme tyto hodnoty zákaznicím v jediném produktu (služby zákaznického servisu, e-shop, ale i personalizaci či výměny produktů prostřednictvim Exchange)
4. Budeme moci oslovit větší množství dam, které by také rády měsíčně kosmetické překvapení, ale zatím si nás nenašly
5. Rozšíříme portfolio krabiček, jistě budeme vydávat pánskou edici a „speciální“ edice jako luxusní, dětskou, pro maminky, atd.


Od 3.7. přejde obsah webu s přehledným odkazem na speciální stránku na "převlečeném" webu Ladybox.cz a zároveň vyhlásíme prodej historicky první společné krabičky, kterou jsme pojali ve velkém stylu - půjde o tzv. inaugurační edici s podtitulkem Just Married a jsme si celkem jistí, že takhle plný beauty box český trh ještě neviděl.





Ty šťouravější ale jistě napadne množství dalších otázek, na které by rádi znali odpověď. A právě těm přináším exkluzivní interview s dosavadním jednatelem Ladyboxu, panem Janem Hlavsou, kterému bych tímto za rozhovor zároveň ráda poděkovala.

Vzhrůru do čtení.
(a až se vzpamatujete, nezapomeňte skočit pro ty konzervy)


1) Spojení dosavadních rivalů je pro každého jistě velkým překvapením. Od koho a z které strany přišel ten prvotní impuls ke spojení?

Těžko říct, od koho přišel prvotní impuls ke spojení. Původně o spojení nešlo, diskutovali jsme jiné možnosti spolupráce. Spojení do jedné velké krabičky tak trochu vykrystalizovalo samo, jako efektivní prostředek k vylepšení služeb - jsme schopni dodavatelům poskytovat rozsáhlejší a hodnotnější zpětnou vazbu trhu a současně vyjednat například lepší produkty nebo speciální edice, na které se můžete brzy těšit :-)



2) Jak dlouho od onoho prvotního impulsu trvalo dohadování podmínek a příprava celé fúze?

Celkem tři měsíce, poslední měsíc opravdu velmi intenzivně.



3) Byly si boxy po celou dobu opravdu 100% konkurencí, nebo spolu v nějaké formě spolupracovaly a komunikovaly již dříve?

Od začátku až do konce 100 % konkurencí. I přes jarní jednání se jelo dál úplně stejně, jako by žádné schůzky neprobíhaly.



4) Reformovaná krabička podle zveřejněných informací ponese název Ladybox a vzhled Senzaboxu. Byla ve hře i jiná varianta názvu a vzhledu? - třeba i název úplně jiný, třetí? A jak snadno se Senzabox vzdával své slovní obchodní značky?

Diskuze o názvu byly jedny z nejdelších :-) Ne že bychom se snad nechtěli vzdát "svého" názvu, ovšem každý brand měl za sebou jisté výhody, bylo těžké rozhodnout. Nakonec jsme se rozhodli pro Ladybox mj. proto, že Ladybox nabízel více doplňkových služeb, které by se jinak stejně musely zavádět. Personalizaci, E-shop, Exchange, dotazníky spokojenosti po každém vydání (ty jsou pro nás velmi důležité a čteme a zpracováváme každou odpověď ! ), redesignovaný web, Zásilkovna. Ze Senzaboxu si ovšem zachováme jiné přednosti - například vycházení v pevně stanovené datum každý měsíc bez jakéhokoli posunu (jak se nám občas stalo na Ladyboxu :-) ), nebo logotyp. A kdo říká, že název Senzabox zmízí úplně. Třeba si jen odpočine a vrátí se v nové podobě. K tomu přidáme vylepšení, které neměla ani jedna krabička - jmenovat mohu například nový typ poštovního přebalu, bonusový bodový systém pro zákaznice nebo nové krabičky, o kterých se zmiňuji dále. Nový název jsme nezvažovali - nedávalo to smysl, máme zde vybudované dva brandy.





5) Se vzhledem obalu souvisí i další dotaz. Poslední dva Senzaboxy byly podezřele růžové - nebyla to nějaká předzvěst budoucího spojení? Resp. nebude právě takto vypadat nový box? Nebo bude naopak zachován dosavadní senzaboxí koncept, kdy každá krabička byla dle tématu barevně a potiskem zcela odlišná?

Toto byla náhoda - nekoordinovali jsme barvy krabiček. Vypadá to jako cílená akce, ovšem nebylo tomu tak. Koncept nového boxu je něco mezi LB a SB - budeme mít elegantní usedlejší designy a la Ladybox, proložené odvážnějšími a la Senzabox.



6) O kolik procent předpokládáte, že vzroste díky spojení odběratelská základna Ladyboxu?

Obě služby byly zhruba stejně velké. Věříme, že většina zákaznic si bude krabičku nadále kupovat nehledě na název. Rád bych zdůraznil, že nový Ladybox si bere to nejlepší z obou světů. Jen díky spojení nečekáme zázračný růst. K tomu se chceme dopracovat vylepšováním nabídky pro naše zákaznice a představení služby novým, které nás zatím neznají. Tohoto lépe dosáhneme společně, než zvlášť.



7) Podle obsahu to často vypadalo, že Senzabox má téměř "exkluzivní smlouvu" s Dermacolem, nějaký jeho výrobek byl snad v každém druhém vydání. Tato skutečnost byla zákazníky často kritizována s tím, že věc běžně dostupná v drogeriích jim nepřijde atraktivní. Jak to bude teď - budeme se i nadále v boxech setkávat s Dermacolem, nebo jeho přítomnost omezíte, či případně zcela vyloučíte?

Přítomnost nevylučujeme, frekvence se podstatně sníží. Jako optimální nejčastější výskyt jedné značky vidíme četnost dvakrát až třikrát do roka. Ostatně toto je i výsledek dotazníkového průzkumu mezi našimi zákaznicemi.



8) Bude se nějak měnit cena krabičky či počet plných balení, která obsahuje? Třeba i do budoucna, změna, která je jistá, i když se k ní v nejbližší době ještě nepřikročí.

Cena bude 319 Kč, s cenovým zvýhodněním pro předplatitelky. Plné produkty garantujeme v každém vydání dva, ovšem někdy jich bude víc. Například hned v červenci :-) A pozor si také dejte na pravděpodobně zářijové vydání, které bude....jiné.


9) Můžeme se už teď těšit na nějakou značku, o které si myslíte, že to bude bomba? 

Z dekorativní kosmetiky se domníváme, že by mohl zabodovat jistý produkt od Jelly Pong Pong, který je v cizině výborně hodnocen a my ho brzy umístíme. Nebo třeba Power Pout od MUA :-) Z těch zatím nejistých nevylučujeme opětovné umístění Illamasqui. Pro zajímavost, jednali jsme s NARS a Bourjois, jedna z těchto by snad v delším horizontu mohla dopadnout, toto je ovšem velmi zdlouhavé a velmi nejisté, neslibujeme. Z vlasové kosmetiky se možná setkáme s plným produktem, světovým bestsellerem od skvěle přijaté značky květnového Ladyboxu Lee Stafford. Jako černého koně vidíme také značku Natura Siberica, se kterou se během pár měsíců snad setkáme.



10) Ze spojení vyplývá, že český trh opravdu není pro toto podnikání neomezený prostor. Máte informace o tom, že by se i přesto chystal nějaký další box na stejném principu?

Takovou informaci máme minimálně jednu měsíčně :-) Zatím se ovšem nic neuskutečnilo. Navenek vše vypadá jednoduše a lákavě. Zabalit kosmetiku do krabičky a rozeslat. Co ovšem není vidět, je velké množství práce za tím. Měsíc je krátká doba a přísun nových brandů a produktů není nekonečný. Značky by se v jakémkoli novém boxu (kromě prvního, max dvou prvních vydáních) v rámci trhu opakovaly. A český trh zejména z dodavatelské strany není už vůbec dostatečně velký na například výhradně luxusně zaměřenou krabičku (pouze produkty nad 1 000 Kč), která by vycházela ve vysokém nákladu každý měsíc. Proto se můžete těčit na naše speciální edice :-)



11) U velikosti českého trhu a jeho možností ještě zůstaneme. Avizovány jsou také nové tématické krabičky - pánská, dětská, pro maminky. Není to trochu v rozporu se samotným důvodem spojení? - tedy, není na úspěch podobných variací boxů, jež mají ještě užší cílovou skupinu zákazníků než Ladybox, české tržní prostředí už teprve malý prostor?

Je a proto tyto nové krabičky nebudou vycházet měsíčně :-) Chystáme ale i special formát klasických kosmetických Ladyboxů. S prvním příkladem se setkáte možná již v srpnu nebo jistě v září.



12) Pokud by k nám vstoupil třeba Glossybox a nabídl odkoupení Ladyboxu (nebylo by to poprvé, co by pohltil lokální značku), dovedete si představit, že byste souhlasili?

Tak možné je všechno a vyloučit nelze nic .Určitě bychom se hodně rozmýšleli, práce nás baví a každoměsíční sledování a těšení se na reakce zákaznic, to je ten pravý adrenalin :-)



13) První společná krabička, jejíž prodej bude spuštěn 3.7., s podtitulem Just Married bude podle vašich slov "tak plný beauty box, jaký český trh ještě neviděl" - můžete už teď prozradit, kolik tam bude plných balení a jaká bude celková hodnota jeho obsahu?

Složení se stále finalizuje, máme více možností. Plných produktů bude více než dva a cestovních balení k tomu více než čyři :-) Kromě toho pravděpodobně něco zdravě sladkého a možná si i zasoutěžíme o něco blyštivého :-)


Děkuji za rozhovor.




Co si o tom myslíte - překvapilo vás to? A máte v plánu objednat příští avizovaně nabušenou krásnokrabku?

59 comments

1. července 2013 v 9:42

Huh.
Svět se mi nezhroutil, překvapení to je, ale nikoliv nelogické. Krásobednu jsem si už nějaký čas žádnou neobjednala, ovšem Just Married probouzí mou zvědavost :-)

1. července 2013 v 9:54

Mně se to spojení prostě nelíbí :( Co s tím nadělám no :D

1. července 2013 v 9:57

hmm...tak červenec mám ještě od SenzaBoxu předplacený, tak doufám, že dostanu Just Married :D jinak jsem to tušila a jsem celkem zvědavá

1. července 2013 v 10:03

taky z toho nejsem nijak zvlášť nadšená :( konkurence je prostě konkurence (greatbox se nepočítá) a zvyšuje tak kvalitu služeb ... já chápu všechny důvody, které jsou vyjmenovány, ale SB mi nikdy nebyl sympatický a nikdy se mi jeho obsah nelíbil ... ale neříkám, že nejsem na tu svatební krabici zvědavá ;) ... jenže mě hned napadá, že se zas všichni namlsají jak vánoční edicí LB a pak budou zklamaní z dalších vydání ...

1. července 2013 v 10:11

mě se to náhodou líbí :) nevim co proti tomu spojení všichni maj

1. července 2013 v 10:11

Žádnou krabičku jsem si nikdy neobjednala, ale tahle změna vypadá zajímavě a začínám se rozmýšlet...:)

1. července 2013 v 10:14

podla mna to je super krok ja sa z neho tesim_!

Inak pozyvam ta na super letnu Giveaway kde sa sutazi o tasticku plnu darcekov! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

1. července 2013 v 10:18

já nevím, fakt si myslíte, že to bude taková bomba ta krabička teď?

1. července 2013 v 10:39

Hm, věřím, že je v malém českém rybníčku dost těžké udržet si stálého zákazníka. Jenom, aby to zas pak nakonec nešlo s kvalitou dolů, jak to tak bývá. Když už chceme všechno super levný a skoro žádná akce a sleva není dost dobrá...

1. července 2013 v 10:41

Upřímně, tahle informace mě nepřekvapila. Jakmile se na Facebooku objevily informace o tom, že nastanou velké změny jak na straně Ladyboxu, tak na straně Senzaboxu, bylo mi hned jasné, že půjde o spojení. Přece jenom je něco na tom, co si psala v článku - český trh je hodně malý na to, aby si dva beauty boxy mohly konkurovat donekonečna, a byl by to boj s větrnými mlýny. Každopádně jsem ráda, že se sloučí, boxy budou nepochybně nadupanější, takže se musí počítat s logicky o fous vyšší cenou, ale nemyslím, že to bude nějaké markantní zvýšení. Nicméně to nepoleze tak do peněz. Jsou slečny, které si kupovaly obě krabičky, teď si místo toho budou kupovat pouze jednu, což je menší finanční zátěží. Jsem na první spojenou krabičku zvědavá, určitě jí neodolám, a jen se modlím, aby se Illamasqua (prostě mi ta značka není sympatická), Dermacol, Garnier a podobné značky již v beauty boxu neobjevovaly! Co se týče drogerkových výrobků, ty si můžu kdykoliv koupit sama.
No, tak uvidíme, jak se to vyvrbí :)

1. července 2013 v 10:53

Joo, já to prorokovala už několik měsíců zpátky, že tolik krabek nevydrží a jako vždy jsem měla pravdu, takže překvapená nejsem vůbec:-D

1. července 2013 v 10:56

@Sarah souhlasím, ti, co si objednávali oba, teď ušetří, což je fajn ... (a taky nikoho nebude muset mrzet, že objednal jeden a přitom by víc chtěl druhý)
a na druhou stranu ti, co vždycky čekali na obsah, aby věděli, který mají objednat, teď budou mít taky jednodušší rozhodování ;)

1. července 2013 v 10:58

@Dejnicka že se jich nebude moct udržet dlouhodobě víc, se opravdu dalo předpokládát - ale sloučení mě osobně docela překvapilo :) prostě bych spíš čekala, že někdo to časem zabalí úplně, než dohoda ..

1. července 2013 v 11:46

Nevím co si mám myslet... Na jednu stranu mě to docela štve, na druhou stranu se těším na speciální edice... Ale každý měsíc si krabičku zřejmě kupovat nebudu. Už teď mi ty krabičky od obou tvůrců přišli každý měsíc stejné... Zřejmě si vždycky počkám na to luxusnější vydání a jinak na to kašlu...

1. července 2013 v 12:03

Vůbec mi to nevadí.
Dalo se to do budoucna stejně čekat, teda spíše jsem myslela, že některá ze značek vyklidí pole působnosti.
Myslím si, že nakonec je to pro zákaznice dobře, značky se opakovaly, něco bylo v Ladyboxu, pak to byla v Senzaboxu...

1. července 2013 v 12:26

to by nebola Moora, keby čitateľom nedopriala nejakú tú exkluzivitku :)

ako som sa už niekoľkokrát vyjadril, osobne vnímam celé toto spájanie len čisto z pohľadu ekonomického a na marketingové reči o skvalitňovaní služieb po rokoch skúseností už nenaletím, jednoducho ide len a iba o prachy - ale samozrejme zazlievať tento postup nikomu nemožno, zisk je základ podnikania

ALE

čo ma veľmi milo prekvapilo a potešilo, je snaha vydávať občasné špeciálne vydania - pánske a luxusné, na to si veľmi rád počkám

1. července 2013 v 13:04

Teda, já nevím, z počátku mě svatební bix taky nadchnul, ale co jsem dočetla do konce - jen 2 plná balení a 4 vzorky, sladký a soutěž? To má být ta neuvěřitelně natřískaná krabička? =/

1. července 2013 v 13:13

Jsem napjatá jak kšanda. Po pravdě řečeno, svůj první LB jsem objednávala až teď v červnu a hned takové změny...uvidíme

1. července 2013 v 13:42

No kritika SB za Dermacol, jako drogerkovou značku mi přijde trochu irelevantní, hlavě když porovnám neustálé opakování značek v LB (značky se objevily min. 2x - YR, Saloos, Lavera, Eveline, Pure fiji, 3x Fleur se Santé, některé značky i 2 měsíce po sobě). Navíc mi ani to Fleur de Santé nepřipadá jako nějaká exkluzivní značka (kvalita podobná Oriflame nebo Avon), značka C´osmetika sice není drogerka, ale ve srovnání C´osmetiky s Dermacolem je Dermacol kvalitnější. Nebo např. Eveline je drogerková a poměrně levná značka a kvalita taky není žádná hitparáda. I „personalizace“ Ladyboxu mi přijde naprosto ujetá, viz. stíny od Inglotu nebo křiklavě růžové rtěnky od Mememe... Pokud v tomto duchu bude i nová krabička, tak potěš koště!

Anonymní
1. července 2013 v 14:02

@Mitsuuko de Ak
Čti pořádně - VÍCE než 2 a VÍCE než 4...

Ty boxy jsou zajímavá myšlenka, ale ještě jsem nikdy neobjednala - vždycky tak polovinu bych nevyužila a musela bych se toho zbavovat, tak si radši koupím produkt, který fakt potřebuju. Snad jen ten s Illamasqua lakem bych využila celý. -A.

1. července 2013 v 14:47

Uprimne nejsem nadseda... duvodu je vice:
- senzabox mi nikdy nesedl svym pristupem
- nesnasim Dermacol, tak doufam, ze dodrzi max.3x - rocni zarazeni do noveho Ladyboxu
- bude mensi konkurence :-(
- mam koupene dlouhe prepdlatne - takze jaksi nemohu utect, kdyby cokoliv :-(

Dost si me sokovala... DOUFAM v nejlepsi... obavam se nejhorsiho. Uvidime no... Co na to Ty osobne?

1. července 2013 v 14:49

@Leniesek K.

Tohle je presne dost osobni nazor. Vidis, ja treba Dermacol nemohu ani citit. Vyzkousela jsem uz dost veci a pokazde /= 100%/ to byl shit :-((

Personalizace od LB na me vzdycky vysla skvele.. takze nevim. No uvidime :-))

1. července 2013 v 15:17

@Alex jasný, zisk je důležitej - i kvůli tomu, aby se udrželi a my měli co kupovat ;) ale zas věřím, že pro firmy bude atraktivnější větší odběratelská základna, než když byl každý box sám za sebe

1. července 2013 v 15:18

@Mitsuuko de Ak no minimálně 3 a 5 - 3 plný balení je dobrý :)

1. července 2013 v 15:20

@Leniesek K. FdS je běsná hrůza, ale zas tam nebyla tak často ... pokud jde o ty ostatní vyjmenované, tak ty já třeba všechny radši vyzkouším raději než Dermacol, ten mi přijde prostě nuda

1. července 2013 v 15:24

@Blondýna ale jo, já si nemyslím, že to je špatný krok - všechno bude větší překvapení (protože teď se často stávalo, že jedna značka byla poprvé v jednom boxu a podruhé o měsíc později v druhém, takže očekávatelné), lidi nebudou muset volit, který mají objednat (příp. kupovat oba, 600 Kč měsíčně mi třeba přijde za boxy už příliš mnoho) a Ladybox bude mít lepší obal (to bylo to, co se Sanzaboxu dařilo líp, každý měsíc jiné balení je prostě zábavnější a k celému konceptu vhodnější, než pořád to stejné, i když pěkné)

1. července 2013 v 15:24

Tak doufám, že to vše dopadne tak optimisticky, jak pán říká...

1. července 2013 v 15:26

@Černá MooraS tím FdS souhlasím. Mně to všechno tak hrozně chemicky smrdí. A navíc, od té doby, co jsem si tam koupila srpchový olej, který jsem pak hned musela někomu darovat,protože byl prostě příšerný aj eště příšernější bylo jeho složení a "vůně", tak mi furt nějaká baba volá a opruzuje mě tím, ať si u ní něco koupím. Nejlepší je, že volá v době pravidelných porad firmy, takže se zatím nidky nesetkala s milou odpovědí a stále volá a volá =/

1. července 2013 v 15:39

Hezké odpoledne všem :)

Jak jsem poprvé četla, že je možné, že se LB a Sb spojí, tak jsem byla zarputile proti. Ale když se na to dívám teď, tak mi to tak černé nepřijde.
Jen doufám, že se v novém LB nebude vyskytovat "drogérková" kosmetika - maximálně 1 kus. I když je jasné, že donekonečna nemůžou ukazovat nové značky a každá firma jim nekývne na spolupráci, že.
Jsem zvědavá :)

1. července 2013 v 15:40

@Černá Moora

Vidis a me se zase libila vzdycky vic krabice LB :-))) No jak si psala, nechame se prekvapit a uvidime .)

1. července 2013 v 15:47

Mě spíš zajímá, zda to mají ošéfované s předplatným, stále mi ještě běží předplatné u Senzaboxu, snad to vyjasní, protože o tom nikde neni ani muk...

1. července 2013 v 16:10

Já bych to nejspíš taky nespojovala.. ale co se dá dělat, třeba nás to všechny mile překvapí :)

1. července 2013 v 16:10

@Včelka předplatné je částí FAQ vztahujících se ke spojení (měly by být zveřejněny na webu i FB, ale nevím, jestli už, spíš až od toho 3.7.) a píše se tam k němu následující:


4. Co se stane s mým předplatným?

Všechny dohody, které jsme spolu uzavřeli, platí. Na vašem předplatném se nic nemění, a navíc každá předplatitelka – ať už Ladyboxu nebo SenzaBoxu – od nás dostane v červencové krabičce dárek ve formě produktu navíc!


1. července 2013 v 16:31

@Černá Moora Ještě to nikde právě není, tak děkuju za info :-)

Anonymní
1. července 2013 v 16:48

A když má někdo předplatné obou boxů?

Anonymní
1. července 2013 v 16:55

Tak jsem si právě prodloužila předplatné Ladyboxu, které mi červnem končí. Pokud zůstanou předplatné zachované, nechtělo by se mi platit od pozítří víc + avizovaný dárek navíc v komentáři 33 = doufám, že jsem neprohloupila. To by mě celkem naštvalo, kdyby to pak předplatitelky měly ještě levnější, přestože základní cena vzroste.

1. července 2013 v 17:03

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to jako podraz na předplatitelky, ačkoliv chápu, že záměr to nebyl. Určitě byli někteří, který už z principu SB nechtěli (aféra Zuzana) a objednávali jen LB, no a teď tohle. A hlavně kvalitu nové krabky zatím nemůžeme odhadnout, může to být super, nebo taky ne. Ale předplatitelky jaksi nemají už možnost volby.
Jsem tak nějak ráda, že se mě to netýká. Navíc ten podtitul Just Married mě nevím proč rozčiluje a evokuje mi, že tam budou nějaký svatební kalhotky či tak něco :-DDD
Něco blyštivého - odhaduji Swarovski přívěšek.

1. července 2013 v 17:14

@Anonymní to už leda dotaz na Ladybox :) (ale předpokládám, že buď jednu část vrátí, nebo nabídnou prodloužit o ni předplatné jako celek)

1. července 2013 v 17:15

@Veronika - Cosmetic Jam no já doufám, že horší nebude, spíš takovej Ladybox s bonusem, heh ;)
ale svatební kalhotky doufám ne :D

Anonymní
1. července 2013 v 17:26

@Černá Moora
Hm dík za odpověď. Já jsem celkem otrávená...

Anonymní
1. července 2013 v 18:13

Já to docela vítám,bude jedna krabička a nebude se muset přemýšlet,kterou si koupit tento měsíc,další měsíc,atd.Že by to bylo horší,si nemyslím.Držím palce,ať se daří a my jsme spokojené.Uvidíme,necháme se překvapit...

1. července 2013 v 18:18

Já krabičky nekupovala skoro půl roku a úplně jsem je vypustila... Tohle mě celkem překvapilo...

1. července 2013 v 18:19

mně na tom příjde obrovsky trapné, že o tom spojení krabiček se poprvé oficiálně dozvídáme z blogů a nikoliv od samotných aktérů - na jejich fb stránkách není ještě žádná oficiální zpráva - sice náznaky , ale doteď tam byly jen samé spekulace. Kdo blogy nečte (a jsou ještě tací :-)) ), tak dosud nic určitého neví. A to slibovali (alespoň na SB stránce), že budou postupně to velké překvapení poodhalovat. A prd. Prostě trapas.

Anonymní
1. července 2013 v 18:26

Přijde mi, že se ke spojení obě značky nestaví tak jak by měli. Třeba by mě zajímalo z jaké stránky si mám ten červencový box objednat atd..

1. července 2013 v 18:53

No já jsem hlavně zvědavá co bude obnášet ta luxusní edice :D

Jinak spojení pro mě až takové překvapení není. Myslela jsem si to, že to takto dopadne. Mrzí mě, že nebude každý měsíc tolik kosmetiky (objednávala jsem oba boxy), ale zase ušetřím :) Protože nemám v plánu začít si objednávat Greatbox :D

Jsem na to zvědavá. Červenec určitě objednám a uvidím jak to celé dopadne :)

1. července 2013 v 19:20

No nevim...SB mi jednáním a přístupem nikdy nebyl sympatickej....ještě si hodně rozmyslím, jestli si objednám, ale spíš ne...značky v SB typu YR, Dermacol, Saloos - to teda není žádná bomba...vždycky jsem uvítala spíš ty míň známý...

1. července 2013 v 19:28

Mně by zajímalo, jestli tu je některá čtenářka, která má všechny boxy aspoň od jedné "řady"? Mně prostě přijde, že po prvotním nadšení (jé, překvápko, jé, zkusím nové značky, jé využiju krabičku atd.) přijde vystřízlivění jakože ok, něco mi sedí a trefili se, ostatní teda spotřebuju, když už to mám, ale nadšením z toho neskáču a radši si koupím to, co fakt chci. Ano, box je cenově výhodný, ale k čemu mít doma "krámy", který nepoužívám pravidelně? Jasně, přímý nákup je taky leckdy sázka do loterie, ač blogy dost pomáhají, aby se to nestalo. Zkrátka jestli je vůbec možné si dlouhodobě udržet pravidelné kupující a tím i zisky a smysl v projektu pokračovat. Já osobně zkusila 3 boxy od každého, Just married koupím pač čekám, že se vytáhnou a pak to odpískám. Spojení se nedivím, beru jako plus, počítám, že z obou projektů tak vznikne to nejlepší s využitím kontatků, zkušeností, člověk nebude muset volit který upřednostní... Ale stejně, prvotní nadšení už dávno vyprchalo no a zdaleka nemám vše spotřebováno, protože mi to tolik nesedlo a radši pak sáhnu po osvědčeném, co mám doma...

1. července 2013 v 19:55

@finská hrdinka je fakt, že tohle je trochu nestandardní :D čekala jsem, že se trochu zmíní, alespoň infem, že spuštění nového webu bude od 3.7.
ale možná prostě chtějí, aby blogy četlo víc a víc lidí :DD

1. července 2013 v 19:56

@Anonymní to je zmíněno výše kurzívou - od 3.7. z ladybox.cz, senzabox bude asi přesměrován

1. července 2013 v 19:59

@Dashulka povídej mi o tom ;)))
ale já prostě doufám, že tím, že se teď zmenší prostor, kam značky posílaly vzorky, na polovinu, tak si tvůrci budou moci víc vybírat - protože nebudou muset řešit, co bylo v konkurečním boxu a kdy to tam bylo a jak nakombinovaný atp.

1. července 2013 v 20:10

@Harmony jj, to je jedna strana mince - kosmetika, co člověk neuvyužije, protože není nic moc
jenže na druhou stranu to i tak šetří peníze - zjistíme, co kupovat fakt nemusíme, a to aniž bysme museli utrácet za plný balení ;)))
já třeba takhle došla k tomu, že přírodní dekorativka prostě furt ne, že Kiss my face vlasovka mě může nechat celkem chladnou, že Yves Rocher mohu stále vesele ignorovat a stejně tak jakýkoli časák s freebee FdS, protože je naprosto o ničem ... za tohle bych potenciálně třeba někdy měla tendenci utrácet, teď již není třeba

1. července 2013 v 20:20

Já jsem ráda, takhle jsem si objednávala krabičky 2, teď můžu už jen jednu, ušetřím, u LB je super služba Exchange a box se mi o 20 Kč zlevní díky Zásilkovně.

vgf
1. července 2013 v 23:35

- nevylučujeme
- jedna z těchto by snad v delším horizontu mohla dopadnout
- se možná setkáme s plným produktem
- s se kterou se během pár měsíců snad setkáme

bla bla, snad, možná, neslibujeme, navnadíme.

Za mě krabičky ne. I cenově to není tak výhodné.

2. července 2013 v 9:29

To není vůbec špatné, jsem zvědavá. Co by tedy už ale mohli dodrzovat je ten dotaznik, ktery jsme vyplnovali, tedy alespon u senzaboxu, kde jsem napriklad uvedla, ze pouzivam tmavsi make up ale prisel mi vzdy svetly. Co se tyce Dermacolu tak me tato znacka vyhovuje, maji skvele make upy a podkladovou bazy, ktera byla tusim v druhem senzaboxu si od te doby kupuji. Co me ale posledni dobou v SB odrazovalo bylo velke mnozstvi kremu, uz jsem opravdu nevedela co s nimi a prislo mi to zbytecne. Moc se tesim na prvni spolecny ladybox a jsem opravdu zvedava:-)

2. července 2013 v 11:30

Nevím, je fakt, že mi taky přijde divná forma, jakou tuhle "událost" sdělují. (I kdyby proto, že nějak nemám chuť několikrát po sobě na různých blozích místo článku číst o boxech. Hm.)
Celkově mi ale myšlenka spojení nijak zvlášť nevadí. Box jsem si stejně nekoupila od března. Teď váhám, zda pořídit tu úchvatnou novou edici, asi se budou chtít první spojenou vytáhnout. Uvidím.
Jinak je to pro mě celkem pochopitelný krok. Jen doufám, že pro komunikaci s veřejností si nechají ty ladyboxí... :))

2. července 2013 v 11:38

Naprosto to chápu, ale moc se mi to nelíbí, odpadá nám takhle možnost volby a já si ráda vyberu. (ale radši mám senzabox). ale tak snad nám z toho kápnou lepší produkty

Renny
2. července 2013 v 16:58

Teda, jsem zvědavá, co z toho nakonec bude..

A můžu se zeptat, ''Just Married'' bude místo červencového boxu, takže jej předplatitelky už mají objednaný, nebo to bude ještě navíc druhý box v červenci?

A děkuju moc za info, všude jsem to hledala a u Tebe na to narazila. :))

2. července 2013 v 17:00

no co si budeme povídat, nadšená z toho vůbec nejsem :( mám ráda, když si můžu vybrat a Ladybox byl pro mě prostě lepší. určitě ale příští balení vyzkouším, jsem na něj hodně zvědavá :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...