No, a teď to všichni zavřeli :D
Než se vrhnu na recenzi, tak si nemůžu odpustit, že pojetí propagace týhle novinky mě upřímně rozladilo. Ať to zní jakkoli nafrněně, já na blogu fakt nechci dělat články o věcech, který se ve stejnou dobu objeví na 20 dalších blozích. To mě nebaví. Ani čtenáře to nebaví. A když vím já, že to čtenáře nebaví, jakto, že to nevědí příslušný PR domlouvači? Možnosti řešení takový situace jsou přitom úplně jednoduchý a jsou dvě - buď se zvolí pouze malý množství pečlivě vybranejch blogů, na kterejch se má věc objevit (ideálně takový, jejichž čtenáři se zcela nekryjou), nebo se recenze budou dávkovat postupně. A ne, že se to nasype do jednoho měsíce na každej blog, kterej v Česku existuje a má víc než 2 čtenáře. To je nuda. A nuda zabíjí blogování.
Kadopádně, můžu si za to jako sama. Neměla jsem doufat v automatickou příčetnost při distribuci, ale měla jsem se předem zeptat KOLIK blogerek vůně dostane. A po sdělení čísla nabídku s díky odmítnout. Poučení pro příště, odteď se na to ptám jako na první věc.
A teď teda už k tý recenzi.
Christina Aguilera Unforgettable je novinka a dostal ji každý.
Christinu Aquileru světlou mi vybral http://pruvodcesvetemvuni.cz - pochopitelně jsem sexy a úspěšná. V bohémku nebo sportovkyni nikdo doufám nedoufal. Kdo jo, začne si blog číst od začátku. Za trest.
Pokud jde o užitečnost průvodce, imo každej vidí, že web je z hlediska počtu možností fakt hodně basic a jeho užitečnost je tím pádem dost omezená - např. na muže/ženy shánící dárek nebo na úplně voňavkové novice, co fakt ani náznakem netušej, na co se při výběru zaměřit.
Musí se nechat, že obě vůně mají moc pěkný obal. Přesně ten styl, co mě baví, a co měl taky podíl na tom, že jsem souhlasila s recenzí. Krajky, kytky, růže, černá, bílá. I like.
Pokud jde o obsah ...
... bilá Christina s mašlí mě ničím neohromila. Je to taková sladká kytková tuctovka s trochou vanilky, neurazí-nenadchne. Výdrž nic moc.
... černá Christina s růží je naopak povedená velmi. Typově mi připomíná Estée Lauder Sensuous a stejně jako ona je po rozležení příjemně medově sladká, ale díky dřevitým tónům nepřeslazená. I výdrž je mnohem lepší než u předchůdkyně. Upřímně doporučuju k omrknutí, pokud si potrpíte na zimně chumlavé vůně. Svěženkářky se jí ovšem vyhnou obloukem ;)
Krom toho, jak se vám líbí recenzované vůně, pokud jste je zkoušeli, mě zajímá i to, jestli se najde někdo, kdo recenzi na
novou vůni od Aquilery doteď ještě neviděl ani jednou (docela totiž pochybuju).
A jaký názor máte obecně na masové reklamní akce na blozích - čtete, nebo u třetího stejného článku bez zájmu zavírate? (tipuju B).
64 comments
B je spravne :)
Černou mám a taky se mi líbí. Bílou neznám. S průvodcem jsem dělala na blogu soutěž, takže druhá vůně udělala radost čtenářce někde na Slovensku:) Já jsem teď nad těma masovkama taky přemýšlela. Opravdu by to chtělo vybrat jen několik blogů, protože čtenáři se stejně překrývají. A jak píšeš, recenze nadávkovat do delšího časového úseku. Já jsem se cítíla trapně třeba u vůní Superplayboy, že jsem se na to dala. Ale je pravda, že pak ty články na všech blozích čtu a zjišťuju, co na to ostatní.
Haha, tak já to vidím třeba poprvé.. :DD Je to tím, že kosmetických blogů moc nesleduju, takže bod pro tebe. Jinak mi obě vůně "smrdí". Ne přímo smrdí, ale prostě jsou mi nepříjemné.
budes se divit.. ale ctu vsechny. zajima me jak se libil dany produkt mym oblibenym blogerkam.. PR kampane.. nevim. Na nektere znacky jsem uz alergicka /Bioderma/... jine ctu rada - aspon mam vetsi moznost srovnani, nez kdyby recenzi udelala jedna blogerka .-)
K vunim.. me se bohuzel nezamlouva ani jedna. Zustanu u osvedcenych :)
vidím po několikáté a je s podivem, že jsem ten post teda vůbec otevírala.... :) ale Ty mě bavíš. tuhle Kristýnu nemám, měla jsem před pár lety dvě jiné Kristýny a byly obě příjemné, jedna byla skutečně těžší, tak jak to mám ráda. možná by ta tmavá stála za vyzkoušení, teď mám ale slušný přísun parfémů, tak to nechám na později :)
Bé, zrovna tahle vůně mě začíná deptat a nemám už ani chuť si ji očuchat :D
vidím to postopadesáté, ale otevřela jsem to jen kvůli Tobě a tomu, jak jsi to podala, ten nadpis mě nalákal ... masový reklamní akce jsou pochopitelný, otravný, ale nás to stejně neodradí číst ty blogy dál, aspoň mě ne ... a ke Christině jsem ještě nikdy nečuchala, možná někdy :)
Uprimne me ty masove akce nevadi, sama jsem uz mela neco, co melo x dalsich blogu. A kdyz me to zajima, prectu si vice nazoru.
Hele, Mooro, kvuli Tobe si to prectu treba popadesaty, bo tvoje nazory a vyjadrovani je jedinecny, tudiz mi to neva :). Kdykoliv :).
Uáá, další Christina! :D Očuchala jsem ji v drogérce a připomnělo mně to pubertální diskotékovou nánu - sestru mýho bývalýho :) Ty masový reklamy na blozích mě až tak netrápí, co mě nezajímá to nečtu, na tebe bych dneska asi taky neklikla, kdybys mě nenalákala názvem ;) Spíš mě překvapuje, kolik bloggerek jde do recenze produktu, který je očividně pod jejich úroveň.
Od Christiny som neskusala ziadnu a nemyslim, ze niekedy vyskusam. Celkovo taketo vone nevyhladavam a podla popisov na blogoch by mi tie vone nesedeli.
Co ma ale zaujima, ked si pisala, ze najskor sa spytas, kolko blogeriek vonu dostane, tak na zaklade akeho cisla by si spolupracu prijala? :) Ja osobne by som si vone isla najskor ocuchat a na zaklade toho by som sa rozhodla, inak masovky, OK, ktore chcem citam, ktore nie tak nie, je to kazdeho vec a nemyslim si, ze by sa oslovovanie mas u PR nejak zmenilo. Zatial im to takto funguje ocividne, blogeriek s vyssim poctom citatelov je uz tolko, ze sa hravo nazbiera na taky pocet, ze to citatelom moze liezt na nervy :)
Ja hlavne nevidim zmysel v pisani recenzii na parfemy na blogu.. V parfemoch je to fakt subjektivne et kazdemu sa paci nieco ine, clovek si to musi rovno vyskusat v obchode, takze nejaky zaver typu tato mi vonala a tato nie co som citala na blogu by mi urcite nedal chut okamzite skocit do obchodu a kupit si tu vonu .. Takze osobne si myslim ze tento masovy marketing vyuzivajuci blogy bol zbytocny a kludne mohol byt v mensej mierke :)
Když se něco objeví na všech blozích naráz (tím myslím i třeba Ladybox), tak si vyberu 1-2 blogy, kde si recenzi přečtu. A musím přiznat, že Mooří blog je v tom výběru snad pokaždé. Buď ten výrobek fakt pěkně zrecenzuješ, nebo je z toho moc zábavný hejt - baví mě obě varianty :-)
Možná to maličko smysl má, protože jsi jediná, u koho si přečtu recenzi na tenhle typ vůně. Jinde to ani nečtu. Takže nebýt tebe, tak bych ji obcházela obloukem, takhle si k té černé aspoń čichnu. Mě tyhle masovky nevadí, protože pokud mám blogerku ráda, tak si přečtu cokoliv. Spíš mi vadí, že díky tomu rozmachu pr kampaní už pár blogů zdegradovalo do té míry, že tam nic jiného než produkty zdarma a občas vycpávkovej rádobyvtipnej článek není. Ale tak zas je to dobrý kriterium výběru, protože vznikají další zajímavý blogy a člověk taky nemůže jen sedět a číst, že ano...
@Eva Va Playboye jsem viděla jen u tebe a pak ještě na jednom, tkž to mi přišlo ok ... ale možná ty ostatní jen nečtu ;)
@Pearl T. no vida, aspoň jeden! :)
@Lucifrid Taky tak. Jinak ale....nééé, zase Kristýna! Néé, Průvodce světem vůní! :-D Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale já bych si to fakt nemohla koupit, když to na mě čučí za každým rohem. Mít to permanentně na očích i doma? Pomóóóc!
recenzi na věci co bych nikdy nevzala do ruky, natož aplikovala na sebem, nečtu u nikoho kromě tebe..... protože to je obvykle vtipný a čím větší šunt to je tím vtipnější článek :)
@Michaela Adámková právě, otravný .. když já čtenáře otravovat nechci, to je to ;) skrytejch reklamních letáků je všude už tak všude dost a blog by měl bejt v tomhle autentickej
@Lucifrid ;**
@Evina když já mám zkušenost, že žádnej parfém není jen tak na pohled pod úroveň, to se musí právě teprve vyzkoušet ;) třeba vůni od SJP, když jsme u těch celebrit, mám už několik let a je parádní
@Bashi třeba tady by to číslo mělo být kolem 5-6, u víc už by mě to nezajímalo
@Berylka s tímhle nemůžu ze zkušenosti souhlasit ;)) záleží na obecným přístupu k nákupu vůní a je spousta lidí, co to maj jinak - já si třeba objednala už desítky parfémů jen proto, že je někdo popsal tak, že jsem si řekla, jo, to by se mi mohlo líbit, tu beru (něco jsem trefila, něco ne a poslala dál, poměr byl zhruba stejnej) - aneb nákupy vůní naslepo, jen dle popisu a dojmů, jsou u některejch úplně normální ..
Zvolila jsi správnou taktiku (s nadpisem, úvodní fotkou), jinak bych neklikala, stejně jako ve všech ostatních :))) Ale i když jsem rozklikla, dočetla jsem do konce. Chápu tvé rozladění. Asi štěstí při odhadu, když jsme tuhle nabídku odmítly. A víš proč? Protože mě NESKUTEČNĚ iriruje ten "průvodce světem vůní". Jako, wtf, wtf, wtf??? Jednokriteriální výběr vůně dle dost pochybných, k sobě navzájem neštimujících možností samoodhadu své povahy? Ne, popravdě vůbec nepobírám, proč tohle někdo vytvořil (a taky jsem jim to napsala). Takže další bod. A ten poslední máš za zmínku o Sensuous, protože ta mě definitivně nakopla tuhle Aguileru jít zkusit. Jsem zvědavá:)
Verunka
@Micha(e)la ó děkuji :)
já to čtu většinou všechno u všech, i když přiznám se, že Aguileru jsem četla u někoho poprvé a pak až u tebe, protože recenze vůně je taková vyšší dívčí, každopádně Morra jako vždy nezklamala :D
jinak souhlasím s Verunkou, ten průvodce je šílenost, ten mě iritoval mnohem víc než fakt, že každý den se vyrojily další Aguilery...
@Rena jo, oproti stavu pár let zpět se PR akce dost rozjely .)) já se ale spíš divím, že je pak baví psát většinou jen recenze na věci, co dostanou - sama vidím, že pak nemám čas zkoušet tolik věcí, co bych jinak zkoušela, což mě nebaví velmi a proto to do budoucna hodlám silně osekat
@Anonymní ok :D
@Dvě Verunky proč to někdo vytvořil, mi taky není úplně jasný :D
ty samotný kritéria chápu jako základ nad základ - sexy dáme něco s vanilkou, páč vanilka je sexy, sportovkyni něco svěžího, protože tak to maj rády, bohémce nějaký kytky, páč hipíci jsou na kytky .. prostě tak nějak :D
@Natálka - Little Gem já se u některejch celkem divila, co tam v tom obsahu našli/y :D ... páč ono pro nějakej závěr nestačí si přečíst složení a hotovo, chce to taky tak nějak celkově zhodnotit, že .. .))
Recenzi na tyhle vůně čtu poprvé. Blog sleduju akorát Tvůj a k ostatním se dostanu spíš když něco cíleně hledám.
B.
Recenzi čtu poprvé, ale bylo něco u Rendy ohledně toho průvodce, takže asi to je totéž...? Nevím, popravdě ten článek u Rendy mě nezajímal moc.... recenze na vůně mi přijdou na nic :-D Max.tak u Verunek a u tebe každá recenze, protože se pobavím. Vůně z drogerie - to není pro mě, jsem ochotná mít pouze pár, za to lepších kusů. S tím čtením stejných recenzí to je jak u čeho, pokud je to pro mě lákavá novinka, tak mě zajímá více názorů, ale snesu tak maximálně 3 články, víc ne. Kdyby nebyla ta tvá fotka v nadpisu tak nekliknu ;-) Vypadáš docela umírněně a mile, to jsme nečekali :-D
Ano, je to otravné. Dříve jsem četla vše, dneska už při 35tém ladyboxu znechuceně zavírám blog, to samé u těchto "všem rozeslaným" produktů. Ovšem Mooro, u tebe si všechno přečtu klidně znovu, jelikož tvoje recenze jsou prostě napsané jinak a skvěle :D Voňavky jsem nezkoumala, ale s mým otupělým čichem by to asi nemělo ani smysl) ale flakonky mají hezké, to se musí nechat. Ovšem na Killer Queen od Katy Perry to nemá, do té jsem se zamilovala na první pohled, jen škoda, že mi vůbec nevoní. Zkoušela jsi jí?
@Veronika - Cosmetic Jam to ale nejsem já :D jen ilustrační obrázek na téma stydim se .))
@Barča to je milé .)
Killer Queen mě zaujala obalem v droge (což se běžně nestává :D), ale tester měli vypotřebovanej, tak nemůžu soudit, až ji zase potkám, zkusím
Každý se učíme. Já se taky bila do hlavy, že jsem do toho šla, když přibývaly stále další a další Christiny. No, poučení pro příště se asi taky počítá. :)
Masová propagace se mi nelíbí (zvlášť když na mě průvodce světem vůní čumí i z reklam v Tv, na youtube... br...) Je toho potom moc a nikoho to nebaví.
Ale zvolila jsi myslím dobrou formu. ;)
Zatím jsem na recenzi k těmhle vůním nenarazila, a to proto, že mě nějaká vůně Christina odněkud z Rossmanu nebo kde se to prodává vůbec nezajímá. Tvůj článek jsem si přečetla, protože mě zajímalo, co k tomu řekneš. :D
No a pokud narazím na stejnou recenzi na nějakém blogu už potřetí, zavřu to buď hned, nebo se jen kouknu na fotku a na závěr. Tak.
Tak se musím přiznat, že po dlouuhé době jsem článek s Christinou v hlavní roli dočetla :)) Ze začátku fajn, ale když jsem četla už asi dvacátý článek, hned jsem to vypínala :) Tato masivní kampaň se teda podle mě nepovedla, ten průvodce světem vůní by se dal udělat trošku lépe a příště by si PR mělo lépe vybrat komu vůni zašlou. Nejsem odborník na marketing, ale my jsme opravdu malá zemička a je jasné, že jeden čtenář čte třeba několik blogů a když pak četl jednu a tu samou věc všude, tak se to pak zprotiví.
Celebrití vůně komentovat radši nebudu. Jen ti chci napsat, že oceňuju, jak ses k tomu postavila a žes je neměla "otestované" za 3 dny jako některé další bloggerky...
Já taky ještě nikde žádnou recenzi neviděla :D ale asi mě to ani nijak nezajímá, dokud to sama neoňufám
Mě to na jednu stranu nevadí,na druhou jo. Ráda si přečtu víc názorů na produkt, který se mi třeba líbí. Sama, když si plánuju koupit třeba něco dražšího, vyhledávám větší počet recenzí. Na druhou stranu jim to v PR odděleních fakt většinou moc nemyslí, protože ať je to tahle vůně, nebo třeba Playboy, je to fakt na každém druhém blogu a většinou se pak blogerky předhání v tom, která to napíše první, aby si to u ní přečetli všichni, tudíž je to o ničem, protože za týden se většinou dozví velký prd, anebo to naopak stejně lidi čtou až u svých oblíbenkyň viz. u Moory:)
Jenn
Takovou recenzi čtu poprvé, ale hádám, že asi ne naposled :D
Sweet nothing by B.
Toš já jsem asi divná, ale ta bílá původní Aguilera mi je příjemná a hlavně tam cítím kůži.. :D Což zní asi dosti pofidérně, ale nějaké z mých úchylnějších já tento hint rádo :) Takže kdyby ses jí chtěla zbavit hahaha :D
Recenze čtu jen u produktů, které mě zajímají, lejdyboxy a desetkrát physiogel (!) díky, ne. Nicméně Mooří články včetně recenzí jsou bez výjimky perfekt, čtu všechno ehm :D
Čtu poprvé, ale přiznám se, že recenzi vůní nevyhledávám. Málokdo ji umí dobře popsat a já si ji nedokážu nikdy představit :D Moreover, drogeriové vůně jsou úplně mimo mě :)
mě to třeba strašně otravuje u ladyboxu, protože nemusím pětkrát vidět - "rozbalování ladyboxu" :D. jinak ale zas tolik na to vysazená nejsem.. jinak recenze na tyto vůně jsem viděla taky již několikrát, ale tak zas vůni každý popíše jinak, tak si to klidně párkrát přečtu:)
Once Upon a Time
@An. tys ho viděla i v tv?? eh :D
@Anna Ananasová někdo to vzal dost rychle, pravda :D
@Jenn víc recenzí je pro rozhodnutí samozřejmě super - akorát nesměj bejt všechny najednou :D, páč to je pak trochu monotónní čtivo
@ClaireDellamore tak to jsem ráda ;)
(vůni už jsem poslala bohužel dál)
jinak na kůži není nic úchylnýho, naopak je to oblíbená parfémová složka - zkus třeba Hermès Kelly Calèche, ta je hodně kožená :)
O téhle vůni se mi snad bude i zdát. Českých blogů čtu jen pár, ale ke člověku se tyto recenze stejně nějak dostanou, myslím, že jsem viděla recenzí na tyto vůně tak alespoň tak na 50 ti blozích. Jsem znechucena lidmi z PR, kteří přemýšlí snad pr***í. Protože tohle není možné, nedivím se, že se ty vůně teď tolik neprodávají, protože akorát takhle lidi znechutili a já se tomu ani nedivím. Zaujala mě ta tmavá, ale koupím si jí nejdříve někdy na jaře, protože momentálně jí mám plné zuby!! :D
Výborně jsi to podala s nadpisem a fotkou, jinak na Christýnu už bych neklikla, samotnou by mě ani v drogerii nenapadlo k ni čuchnout :) Ono jako je to otravný, mě třeba nebaví ani Playboy, ale zas nikdo nás nenutí tý články číst a pak se pod ně vyjadřovat třeba :D. Akorát mě mrzí, že blogerka nepíše o něčem zajímavém a pořád jsou ty stejné recenze dokola a když už napíše o něčem zajímavém tak je to akorát lépe vybraná spolupráce :) Musím si promazat bloglovin :D
Je to otravné. A nějak nechápu recenze na parfémy? Vždyt kazdemu voni neco jineho..
Tak tento článok som otvorila, ale keď som zbadala na čo je to zase recenzia iba napíšem, že nebolo by odveci keby prestali toľko rozosielať....
Drogérkový né ať jsou jaký chtěj! Masový recenze mi s...u, grrrrr.
A vyhledávač vůní? Ach muj bože, totální kravina...
Ale že jsi to ty, tak jsem to přelouskala teda =o)
Je to první recenze na tenhle parfém, co čtu. Vyselektovala jsem si pár bloggerek, co píší o zajímavých věcech a týdenní dávka hodnocení novinek od Baley se mi už vyhýbá. Stejně tak Boxy. Prosím, nevydávej se po této cestě. Je to cesta do "nesledovacího světa".
@Agnes prave, sice to nemusi nikdo cist ... Ale pak pro koho to pise, ze jo ..
@Eve zas objektivne, jsou tisice webu, ktery recenzujou jen parfemy - no a ctou to lidi jako treba ja, co klidne koupej vuni naslepo jen podle popisu;))
@Mikinka :D
@rosslyn když mě boxy bavěj :D i když ten jídelní momentálně víc :D
Já to čtu poprvé, já se vůním na blozích vyhýbám...
K tomu množství rozdaných vůní: to má jasnou internetovou logiku. Jednak o vůni nenapíšou všechny bloggerky, které ji dostanou; druhak vůbec nejde o to, KDO a CO o ní napíše, to je v podstatě skoro egál, pokud to nezní vyloženě "když si to koupíte, umře vám kočka". Jde o počet článků, tedy odkazů, které se indexují do vyhledávačů (google, seznam...). Většina "hledaček" nejde pro recenzi určitého zboží na konkrétní ("svůj") blog, ale hodí to googlu. A tady je třeba, aby jí vyjel dostatek odkazů, a funguje "když to mají všechni, musím to mít taky". Ostatně: kdo už hledá nějaký konkrétní produkt, tak už ho zaujal (třeba v TV nebo tiskové reklamě). Spotřebitel je hodně přesvědčený o tom, že si ho koupí (jinak by se nenamáhal hledat něco, co ho nezajímá nebo k čemu má dokonce negativní vztah) a hledá recenze, které mu jen potvrzují, že jeho rozhodnutí o koupi je správné - negativní recenze jsou v tuhle chvíli pro spotřebitele neviditelné, přeskakuje je. A ze všech recenzí čte v podstatě jen perex zobrazený vyhledávačem.
Čili třeba: když někomu vyjede ve vyhledávači pod hesle hledání "Christina Aguilera Unforgettable" tento článek, přečte si tak maximálně první větu (račte nahoru), tedy samozřejmě neklikne, protože to není o vůni a článek bude mít pak malou čtenost, neboť z vyhledávačů nic nepřijde. Bude tam dalších dvacet odkazů, které budou začínat "tato vůně má atmosféru vánoc a najdete v ní koření, které potěší všechny vaše smysly..." a ty dostanou u čtenářů přednost.
Psala jsem o tom nedávno tady, kdo má zájem o hlubší info: http://parfumerka.wordpress.com/2013/11/19/interblogova-diskuse-o-marketingu-kosmetickych-znacek-na-ceskych-blozich/
Recenzi na tyhle vůně čtu prvně. A jestli je kosmetický výrobek, který bych si nikdy podle recenze nekoupila (neobjednala na netu), tak je to právě parfém/toaletní voda. Musím je prostě očuchat a nastříkat na sebe. Když vůně vydrží dostatečně dlouho a nebolí mě z ní hlava, tak pak přemýšlím o objednání... Recenze na mě neplatí... Navíc se přiznám, že tohle balení je na mě moc "kurví". Omlouvám se těm, kteří to mají naopak, ale na tohle bych nemohla v koupelně koukat... :(
Já čtu recenzi poprvé.. jsi jediná blogerka kterou sleduji v oblasti kosmetiky.. zbytek je čistě móda :) a co se stylu psaní týká, tak jsem si vybrala tu nejlepší (nehodlám se přesvědčovat zda to tak je či není :D )
Ráda bych si už vybrala vůni/parfém pro sebe.. ale až bude čas a prostředky, tak se na to aktivně vrhnu.. takže i tento článek je sbírání informací :) díky :))
Já z těchto podobných masových kampaní moc nadšená nejsem - každá blogerka si článek pojmenuje po svém, nicméně při otevření článku, ze kterého na mě vykoukne stejný obsah jako u dvou předchozích, blog se slovy "už zase" opouštím... Kdyby to přicházelo postupně, neřeknu ani ň...
Jinak na Unforgettable čtu teprve druhou recenzi... Nevím, asi zřejmě víc blogerek obdrželo jiné vůně. Ale přiznávám se, voní naprosto božsky a s největší pravděpodobností si ji pořídím.
Od srpna mám L'Instant a když jsem před nedávnem Unforgettable testovala v drogerii, málem mě to zabilo:-):-) Ne-e, plnohodnotný smrad:-) Měla jsem před x lety Christinu by Night a tyto vůně mi připadají všechny hodně podobné, orientální, něco víc vanilkové, něco míň ale více méně na jedno brdo
Okomentovat