Co jste o DM drogerii určitě nevěděli

30. listopadu 2015




Zhruba před měsícem se v pražském Buddha baru konalo setkání DM s blogerkami a o nějaký ten výstup z něj vás samozřejmě nemůžu ochudit. Zejména proto, že se neomezí jen fota, ale imo se dozvíte i pár zajímavých věcí ;)

V prvé řadě musím přiznat, že jsem se k účasti musela decentně hecnout. Neb na představovací akce mě moc neužije (ale to vám vzhledem k absenci článků o nich nejspíš neuniklo). Přičemž uvažuju, jestli vás obohatit o důvody, proč tomu tak je. Zas nechci, aby jejich vylíčení znělo nějak moc pizdovitě. Alespoň teda ne víc, než je ;) Na druhou stranu, co už, nemá smysl popírat svou přirozenost :P :D Takže pojďme na to.
Hlavní důvod je prozaický: když nejdu, tak prostě proto, že mě nezajímá, co mi tam chtějí přítomní marketéři sdělovat. Nejčastěji tedy to, proč je ona představovaná novinka naprosto úžasná a výjimečná (v marketéra, který by hned na úvod sdělil, že novinka se soudruhům zas tak úplně nepovedla, asi doufat nelze). Problém je, že podle mě na nich dost často není výjimečného vůbec nic. Jsem holt kosmetický cynik. Každopádně vyhlídka na podobnou živou prezentaci reklamního letáku mě úplně upřímně nebaví. A za dostatečnou náplast nepovažuju ani následný raut a produkty k vyzkoušení.
Pokud jde o možnost pokecu s ostatními blogerkami, chci si myslet, že jsem na osazenstvo měla prozatím jen trochu smůlu :D nějak mě to totiž nevzalo ... blogování beru jako koníček, ne jako nějaký děsně vážný byznys, který by vyžadoval stejně vážné rozebírání ... a už vůbec se kvůli tomu nehodlám tvářit tak kamenně důležitě, jak jsem kolikrát viděla, to mi přijde úplně maximálně směšné.
No a někdy nejdu prostě proto, že to je v pracovní době a já zrovna nemám čas.

Shrnuto, podtrženo, když už někam vyrazím, tak vyloženě z přesvědčení. Musí mě zajímat jak značka samotná, tak to, co mi chce sdělit. A právě proto jsem u DM udělala jednu z výjimek, neb by mi vzhledem ke všemu výše výše uvedenému vlastně přišlo nefér, kdybych nešla. Zvlášť když dle pozvánky bylo hlavním účelem poznat se i osobně, což už předem slibovalo, že tahle akce bude tak trochu jiná v pozitivním smyslu. A taky se konala v sobotu.

Pokud jde o pokec, u něj to ani tentokrát moc nevyšlo, holt asi nebudu blogersky kompatibilní :D Výjimkou byla Mia z Kissbooku, která je i v reálu příjemně normální a povídalo se s ní fajn, ale jinak můj seznam zahrnuje pouze barmana (tak jistě), fotografa (velmi fajn týpek) a DM tým (člověku se ani nechtělo věřit, jak to byli všichni do jednoho děsně sympatický lidi). Každopádně vy se díky tomu alespoň dozvíte pár těch bonusových informací, které jsem slibovala někde tááámhle úplně nahoře:

  • Schválně si tipněte si počet privátních značek DM. Já se značně sekla a 23 jsem jich opravdu nečekala.
     
  • Německá a rakouská DM si jedou do jisté míry nezávisle na sobě. Německá větev má na starosti jen a pouze neměcký trh (kde značný prostor pro expanzi je stále zejména v bývalém NDR), ta rakouská všechen ostatní (včetně ČR) - který má ovšem dohromady stejný obrat jako samotné Německo. Tohle rozdělení je i oním důvodem, proč německé prodejny vypadají jinak než ty pod rakouskou divizí, tedy např. jsou mnohem větší, mají vyšší regály a také jsou více pojaté jako diskont (což se týká i cen, v Německu jsou nižší právě kvůli velikosti trhu, která je se zbývajícími zeměmi bohužel neporovnatelná).    
    • Ačkoli cílem každé obchodní společnosti je zisk, v DM je nastavena pouze jeho určitá hranice, nejde o jeho maximalizaci za každou cenu. To je umožněno i díky tomu, že DM není akciovka a tedy není akcionáři k takovému postupu tlačena.    
    • Systém odměňování je ve firemní kultuře DM rovný a transparentní. Nejen, že muži a ženy na stejných pozicích mají platy stejně vysoké, ale platy všech zaměstanců jsou zároveň ve společnosti veřejným údajem.
       
    • Přestože se tomu budete asi divit (stejně jako já :D), popularita a prodeje dekorativky Alverde významně rostou.
       
    • A u dekorativky ještě zůstaneme - ačkoli na to S.he nevypadá, její cílovkou nejsou náctiletí (tak to bylo dříve), ale má zasahovat věkovou kategorii až do 29 let. Moc se to ovšem nedaří, poslední relauch nebyl zrovna úspěšný a tak se chystá další.
       
    • Alnatura není privátní značkou DM. V Německu má samostatné prodejny a DM ji nyní částečně nahrazuje svojí vlastní značkou DM Bio.
    •  Kosmetika P2 se u nás neplánuje, je problém s jejím názvem, který se již nějakým způsobem na našem trhu obsazen.

    A teď už pro změnu nějaký ty fotky. Prostředí Buddha baru rozhodně za 10 z 10.






    Novinky, novinky všude.













    Kromě představení novinek a seznámení byla k dispozici i visážistka, kadeřnice a výživová poradkyně, tedy ideální akce ;)










    Raut jsem vám v detailech nějak nezdokumentovala. Ale byl super, čestné mooří.










    Samozřejmě jsme dostaly i nějakou výslužku ...

    ... která se nacházela v tomhle bytelném puntíkáči.





    Sadička.



    Silné trio novinek: sérum na řasy, micelární voda a odličovací olej (fakt olej, ne silikony). Je mi jasné, že vás zajímá hlavně micka - s řasenkou má trochu problém (ale zas, kdo s Lash Sensational od Maybelline nemá, že), ve smyslu, že jí to trvá déle než Biodermě, ale nakonec ji odlíčí také, to zas ne že ne. Jinak za ten měsíc bez jakékoli negativní reakci na pleti - v očích neštípe, nevysušuje, neucpává póry.





    Sice jsem vyjádřila přání, abych věcí od S.he dostávala co možná nejméně, ale tyhle dva laky mě fakt příjemně převapily, zejména tím, že kryjí v jedné vrtsvě a vůbec nepruhují.




    A ještě novinkové máslo na rty a populární telefonní gumičky.




    Závěrem musím konstatovat, že to byla rozhodně jedna z nejpovedenějších akcí, na které jsem byla, všechny z DM týmu jsem moc ráda poznala a pokud bude v budoucnu ještě nějaká další, s účastí už tentokrát rozhodně váhat nebudu ;)

     

    35 comments

    30. listopadu 2015 v 8:42

    Hodně zajímavý článek. DM je asi moje nejoblíbenější drogerie. Ty fakta o Alverde a Sh.e mě fakt překvapily. Nevím, ale krom laků a produktů na nehty mi Sh.e vážně přijde spíš pro teenagery už jen tím, že ta kosmetika je levnější a ne zas až tak kvalitní. Pro mě to vždycky bylo zhruba na stejno s Miss sporty..

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    30. listopadu 2015 v 9:00

    perfektny clanok
    no a s.he ako podla toho spadam do ich cielovky ale neviem im prist na chut a fakt mi pripadaju pre baby ktore sa ucia licit 12-16 ale Alverde mam velmi rada :)

    30. listopadu 2015 v 9:06

    :)) no já myslím, že my bychom spolu možnáááá i pokecaly.. Zrovna nedávno jsem viděla video z nějaké akce, kde holky šíleně zaujatě prohlížely letáky nebo prospekty co tam dostaly, a opravdu s tak vážným zaujetím, že jsem si říkala, že to snad ani není možné..:))))
    Tak já věřím, že si She kosmetiku kupují i starší, ale bohužel to asi budou dámy, které kosmetice zrovna moc nerozumí:o/ Škoda P2 značky, mám jen pár produktů, ale vše je docela dost dobré...

    30. listopadu 2015 v 9:35

    tu micelarku som vcera drzala v DM v ruke, chcela som ju dokonca kupit, za tu smiesnu cenu, ale odradil ma alkohol v zlozeni. A vahala som aj nad tym serom na riasy, ale pisu tam, ze treba aplikovat dvakrat denne a na to som leniva :) She je podla mna totalna katastrofa, myslim ze najlepsie pre vsetkych by bolo tie stojany rovno zrusit a nahradit niecim inym.

    30. listopadu 2015 v 9:47

    Mě je i celkem sympatické, že si vybíráš akce :) a s Miou mám zrovna bohužel jinou zkušenost, ale je fakt že jsem byla v pozici pracovní - tudíž "na stejně rovné". Třeba příště :)

    30. listopadu 2015 v 11:05

    Baleu mám čím dál radši, to je fajn, že budou mít i sérum na řasy. :) I když po tom zrovna netoužím, ale je to fajn. S-he beru také jako kosmetiku pro cca 15 let, už těmi obaly formou lega. Mám od nich stíny a pudr z výprodeje, použít se to dá, ale neprahnu po jiných. Lak na nehty byl naopak propadák. Když už chci něco levného, sahám po miss sporty, kde jsem spokojená s řasenkami, bb krémem či laky na nehty. Jinak se mi tvůj článek moc líbí. Někdy mám pocit, že jsi jediná rozumná, z těch co čtu. :) páá

    30. listopadu 2015 v 11:59

    vidíš, já na tyhle blogerský akce nejezdím vůbec, protože mne to upřímně taky moc neláká :) takže dobrý, že to má někdo stejně jak já :)
    vánoční soutěž s Elega o kabelku

    30. listopadu 2015 v 12:22

    Oceňuju, že se tenhle článek objevil až po tom, co byla na bloggeru jejich smršť a mě už to začalo iritovat. Ten odličovací olej mám už nějakou dobu doma a kupodivu je bezvadnej, koupila jsem si ho spíš jen tak z hecu, ale používám ho celkem často. Micelárku jsem taky chtěla vyzkoušet, ale vzhledem k tomu, že mám doma 5 balení od všemožnejch značek, tak mi to rozum nedovolil :D

    30. listopadu 2015 v 12:55

    Skvělý a zajímavý článek. Zaujalo mě to o těch platech v DM, konečně mají ženy i muži stejně, takhle by to mělo být všude!:) Jinak pěkné věci jste dostali, ten puntikatý boxík je krásný;)

    30. listopadu 2015 v 14:23

    Ta kosmetika P2 mě teda dost mrzí :( Jinak to vypadá na prima akci!

    30. listopadu 2015 v 15:28

    Pobavilo, hlavně ty důvody..jsme na tom stejně =)

    Jinak zrovna s Baleou mám dost zlé zkušenosti, moji pokožce asi prostě "nevoní" =/. Buď chytnu vyrážku nebo minimálně svědění či zarudnutí. Ať už jde o sprchovací gely, holící pěnu, deodorant..prostě tole ne =/
    Ale Alnatura, to je něco jiného..ta mi občas udělá dobrej vír v peněžence =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    30. listopadu 2015 v 16:24

    Super článek! DM mám ráda hlavně díky Balea.

    30. listopadu 2015 v 19:58

    No to jsem se fakt dozvěděla novinky =o)
    s tím P2 je to fakt škoda, ale tak asi by mi to už tolik nelákalo :-D a v Drážďanech kupuju dvakrát za rok do zásoby...
    Jo, na sérum na řasy jsem zvědavá, jestli ti bude vyhovovat, viděla jsem ho v DM, ale neodvážila jsem se koupit...

    Anonymní
    30. listopadu 2015 v 19:59

    Já články o akcích na blozích už vynechávám. Většinou je to totiž článek z povinnosti o tom, jak má ta a ta firma skvělé novinky a jak měli výborné jídlo... Ale tys nezklamala :-) zákulisní informace jsou vždycky ty nejzajímavější :-))

    30. listopadu 2015 v 20:21

    @K pro mě taky ... imo by to chtělo uchopit nějak úplně jinak a začít s obaly

    30. listopadu 2015 v 20:22

    @ilovemakeup třeba se někde potkáme ;) nebo tě vezmu jako +1 až bude šance :D

    30. listopadu 2015 v 20:25

    @Katka Jilkova možná se to od té doby změnilo, těžko říct, ověřit to nemůžu bohužel :), ale zase, bylo to jen takové neformální info v rámci rozhovoru, ne součást oficiální prezentace, takže nebyl vůbec důvod, aby si to vymýšleli, zvlášť když já se na tuhle věc ani cíleně neptala :)

    30. listopadu 2015 v 20:27

    @lučiak a kde tam vidíš alkohol? musím říct, že u své nenacházím .. mám tedy tu verzi pro suchou a citlivou pleť (mají dvě, ještě pro normální, tak možná je v té druhé ... a taky bych to tedy kvůli němu nekoupila ... omrkni kdyžtak ještě jednou :)

    30. listopadu 2015 v 20:29

    @Katie jakože jsi byla za značku? já opravdu musím říct, že byla v pohodě, oproti některým těm kamenným a děsně důležitým ;)

    30. listopadu 2015 v 20:30

    @Lucie Shoesmaniac vidíš pravda, tebe taky vlastně vůbec v těch reportech nevídám ... jsme origo .p :D

    30. listopadu 2015 v 20:31

    @miňule já naštěstí zahlédla asi jen jeden (ale to je tím, že vlogerky neznám a nesleduju a těch tam byla určitě tak půlka)

    30. listopadu 2015 v 20:32

    @Katherine S souhlas, hned je mi ta značka zas o neco sympatičtější :)

    30. listopadu 2015 v 20:32

    @Aelin úplně se to z tohohle dojmu nevymanilo no .. ale uvidíme, třeba ji časem nějak úplně překopou

    30. listopadu 2015 v 20:34

    @Michael haha, další, já už se bála, že budu s těma akcema zas za exota :D

    30. listopadu 2015 v 20:36

    @Mikinka já se ho zas trochu neodvážuju použít :D v čemž není nic osobního k Balea, ale já na ně obecně nějak nejsem, úplně to na délku nepotřebuju a vždycky jsem ty nabídky odmítala, navíc další věc, kterou na sebe musím nezapomenout napatlat ... ale obětuju se pro vás :D (a v případě neúspěchu se mi složíte na nový oči :D)

    30. listopadu 2015 v 20:38

    @Anonymní většinou z nich mám právě taky takovej pocit a nebaví mě to číst úplně stejně, tak jsem to právě chtěla pojmout trochu jinak, aby to bavilo člověka i z toho čtenářskýho pohledu :)

    30. listopadu 2015 v 22:37

    tak v budha baru...tak muselo bejt dobrý jídlo, jinak to nejde:D

    1. prosince 2015 v 8:08

    Mně to taky přišlo takové pro teenagery..a když už něco takového, tak radši essence.

    1. prosince 2015 v 12:50

    Super, díky za zajímavé informace, které jsem se z jiných reportů z akce nedozvěděla. Na ten odličovací olej jsem se ani nedívala, myslela jsem, že složení bude katastrofa, ale dám mu teda šanci. She dekorativka mi přijde jako jeden velký omyl, už jen tím hnusným kostičkovým designem obalů, to si opravdu už radši koupím něco od Miss Sporty nebo Essence.

    2. prosince 2015 v 0:24

    @Černá Moora
    Jj, to by se mi splnil sen:-) Atmosfera takovych akci musi byt nepopsatelna...:-D
    Ne, akce vypada paradne, rada koukam na fotky z techto akci, to jidlo vzdycky, mnaaam

    3. prosince 2015 v 12:13

    Super článek...jako mě třeba překvapuje, kolik blogerek má vizitky...a přesně jak tu někdo psal, články z povinnosti o tom, jak měli na akci skvělé makronky a paní přednášející firma sdělila stěžejní informace, které nikdo nikdy neslyšel :-)

    Nejvíce mě zaujalo to s rovností platů - jestli to fakt tak je, tak je to fajn, ale má to i své nevýhody, otázka je co je lepší....

    A DM mám celkově fakt ráda, hlavně alverde a jejich značky co se týče domácnosti. Vlastně ani jinam na nákup čisticích prostředků prakticky nechodím...

    5. února 2016 v 21:09

    Skvelý článok, tieto veci som o DM fakt nevedela, ja túto drogériu milujem a navštevujem veľmi často, pomaly to tam už ovládam naspamäť, ešte že teraz zmenili usporiadanie regálov, lebo inak by som sa tam už začala nudiť. Produkty DM drogérie mám rada, hlavne Baleu a tiež Alverde, od Alverde mi ale nesedí všetko, no ich pleťové púdre sú pre mňa topka, nič lepšie som nenašla, odkedy prestali od Essence vyrábať sypký trasnparentný púder. Aspoň na slovenských a českých blogoch vídavam čoraz viac produkty Alverde, takže faktu, že predajnosť tejto značky rastie verím, hlavne asi aj preto, že teraz sa propaguje všade všetko bio, prírodné a eko atd a to nielen v strave, ale skrátka všade čiže aj v kozmetickej oblasti a bio blogeriek je teda čím ďalej tým viac.
    Bianka

    Okomentovat

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...