Dexempo Multo Šumpoplex by NARS

7. března 2013

Akorát se z vás nestane králík, ale krasavice, detail ;)

 


 Multiples od Nars jsou děsně praktická věc. V případě, že se potřebujete rychle rozjasnit/nabronzovat/natvářenkovat, tak jen popadnete, vysunete, uděláte na každé tváři rychlé *švic*švic*, trochu rozmáznete prsty, a máte bezchybný výsledek.
 
Právě kombinace bleskové aplikace a dokonalého výsledku je jejich největší výhoda a taky důvod, proč se vyplatí do nějakého Multiple zainvestovat.




Já mám odstín Copacabana, což je klasický rozjasňovač natónovaný do stříbřitě růžovo-broskvova, ale v nabídce Mulťáků je i spousta dalších variant k různým účelům - kromě rozjasňovačů si tedy můžete pořídit i tvářenky všech barev a bronzery (a jo, mají v téhle tuhé formě i onen přehajpovaný Orgasm ;)



Plus je třeba vypíchnout, že název Multiple nemá jen tak, ale naznačuje jeho multo-použití. Kromě tváří se tedy dá (teoreticky) použít i na oči, rty a tělo. V případě Copacabany ale fakt spíš teoreticky, protože na očích nebude nijak zvlášť vidět a na rtech jakbysmet. Leda by se použil jako další vrstva na nějakou výraznější barvu.






Jasně, že vás napadne, proč si pořizovat zrovna tuhle věc za litra ... což bych asi měla asi říct nejdřív něco k ceně, mě teď napadá.
Tákže ... českou si nejsem jistá. Já ho kupovala v Paříži a pokud si pamatuju, stál nějak kolem €40. Českou tedy odhaduju tak na těch 1000 Kč (doufám, že ne víc, kdyžtak dejte vědět v komentech), ale to oproti těm €40 není zase až takový rozdíl (zvlášť, když využijete obligátních 20 % off v Sephoře).




... takže proč si kupovat tuhle věc za litra, když můžete mít jakýkoli levnější rozjasňovač. 
Důvod tady je, ale uznávám, že spíš pro ty, co si při líčení pořád musí vymejšlet nějaké bejkárny ;)

Kromě už výše zmíněné rychlosti a dokonalosti aplikace je, konkrétně u rozjasnění, ještě jedna výhoda vyplývající právě ze specifické konzistence v tyčince.

Čiště pudrový rozjasňovač (který se dá pořídit asi nejlevněji) totiž nikdy nebude tak odrazově lesklý, jako rozjasňovač tekutý (třeba High Beam nebo Becca Highlighter, které jsem tady už oba dříve zmiňovala). Narozdíl od nich ale zase pudrový rozjasňovač nepatlá podklad - tohle třeba mě děsně vadí, takže tekuté druhy používám jen občas, když mám vyloženě čas a chuť se s jejich aplikací otravovat (= nepoužívám je skoro vůbec)

Mulťák tohle řeší - lesklý je srovnatelně s tekutým, ale zároveň je ještě podklad friendly, protože se nanáší stejně pohodlně jako pudr. Pokud jde o výdrž, tak ta je celodenní.


Ukázka odstínu - denní světlo, zataženo.



Pod umělým osvětlením. Blejská se velmi povedeně ;)




A co jsem tak koukala na novinky, tak tuhle vínovou bych teda celkem snesla ;))


 tl;dr; kdo potřebuje hodně lesklý rozjasňovač s blbovzdornou aplikací, must have 



Co vy - máte zkušenost s nějakým odstínem z téhle řady? Případně tip na něco v tyčince, ale levnějšího? A máte raději tekuté nebo pudrové rozjasňovače?

35 comments

7. března 2013 v 14:34

ach neee, ten se tak krásně leskne, že ho ted z hlavy nedostanu pěkně dlouho :D

7. března 2013 v 14:38

pěknéé,taky by se mi něco takového hodilo :)

7. března 2013 v 14:40

.. aneb další z věcí, o které si můžu nechat jen zdát, aneb proč je ta kosmetika tak přehnaně drahá!! :D Je to pěkná vychytávka a blbinka pro kosmetické fajnšmekry, ale bohužel, pro lidi jako já něco absolutně nereálného :)

7. března 2013 v 14:40

Vypadá krásně, chtěla bych, ale to ty tvářenko-rozjasňovače budu muset začít jíst, jinak se jich nikdy nezbavím a nezužitkuju dokonale...:)

7. března 2013 v 15:03

Zkušenosti s nim nemám,ale jak to tak čtu,tak bych rada měla!:-D vypadá skvěle!:)

Anonymní
7. března 2013 v 15:04

Vypadá to dobře. Kdybych potřebovala rozjasňovač, asi půjdu do Famous. Název článku mě straašně baví:-)

7. března 2013 v 15:20

Och! Nad poriadnym rozjasňovačom už dlho uvažujem a tento ma teda láka!

7. března 2013 v 15:27

taky mi tuhý rozjasňovač vyhovuje víc než tekutý! mám Watt´s up! od benefitu :-)

7. března 2013 v 15:27

Já mám Orgasm a nemůžu si vynachválit :) Jinak cena u nás je nějakých 1250Kč, což je teda zlodějina. Mě vyšel na 39 dolarů, což je pro mě celkem přijatelný. Jinak musím souhlasit, na tváři na nádherný a líbí se mi, že není mastný, ale spíš takový pudrový :)

7. března 2013 v 15:31

@Sarah jo, je to drahé, ale zas by neměl být úplně problém na něj ušetřit no ;) člověk si nekoupí tři čtyři levnější a už ho má :)

7. března 2013 v 15:32

@vysvobozena Famous jsem teď někde na blogu zahlédla a vcelku zajímací ;)

7. března 2013 v 15:39

Vypadá dobře, ale já mám radši pudrové rozjasňovače :)

http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

7. března 2013 v 15:40

@Rendy 1250 !!!!!!!!! no tak to už ani není vtipný :D

7. března 2013 v 15:56

Já jsem poměrně líbá používat rozjasňovač, doma mám jenom jeden tekutý a právě kvůli toho rozmazávání podkladu se mi do toho nikdy nechce :)

7. března 2013 v 16:11

Ty pises fakt neuveritelne... Tvoje clanky me bavi a vzdycky si pak zrecenzpvanou vec mazu koupit!!! Dekujii

7. března 2013 v 16:42

Se tu zas chlapu, uz ten nadpis! :D Kazdopadne krasne, ale mam pocit s tema rozjasnovacema, ze bych se jima mela patlat nekolikrat denne, aby mi nekdy vubec dosly :D. Ale to by celkove chtelo 4x denne se sprchovac, 3x odlicovat, 1x peeling, 1x masku apod :D.

7. března 2013 v 16:43

@Lucifrid
Teda chlamu :). A mela bych si problem vybrat z barev. Samozrejme me laka vinovej, ale je moc tmavej.

7. března 2013 v 17:13

Juuuu! Já taky na ty tekuté moc nejsem...tohle vypadá zajímavě, možná bych se i nechala překecat :-D

7. března 2013 v 17:58

hmmm, to by asi nemusela být taková srágora jako ten z ELFu :-D nemění časem konzistenci?

7. března 2013 v 19:04

Ja som raz mala takúto tyčinku od avonu a bola to parádička. Tiež niečo ako rozjasňovačolícenka. Kúpila by som si ju znova. Keby vyskúšam toto asi by som po tom tiež túžila. :)

7. března 2013 v 19:55

@Lucifrid no že jo :D to kdybych si koupila všechny, co chci (třeba limitovanej Guerlain nebo Estee), tak vůbec nevím, co s něma:D

7. března 2013 v 19:57

@Alenis Krásná co můžu posoudit, tak ne :) tenhle je starej nějak ke dvěma rokům a vypadá a funguje pořád stejně

7. března 2013 v 20:39

Já mám svoji Beccu a hotovo :). Díky za ní, fakt je dokonalá.

7. března 2013 v 21:28

Jajaj krásne vyzerá :) a tá konzistencia by mi určite vyhovovala lebo oscilujem medzi tekutým a práškovým rozjasňovačom a nikdy nie som úplne spokojná :D

7. března 2013 v 21:42

Ach ten je krásný! Zrovna rozjasňovvač sháním! Avšak je trochu mimo cenu.. :/
FairyChain

8. března 2013 v 7:25

Ha! Nepotřebuju, protože se během dne blýskám sama od sebe na kiláky, ale je to tak přesvědčivě napsaný, že jsem nad tím i chvíli uvažovala:). Super, Mooro;)

8. března 2013 v 10:26

Tak mně to přijde jako totální číčovina za litra, která zjevně teda vůbec není multi....určitě ne v tom odstínu co máš ty. Fakt ne jako, tohle si nekoupím :D :D :D

8. března 2013 v 12:58

Nad Copacabanou teď docela vážně přemýšlím, původně jsem měla v merku ten v tubě, ale musím uznat, že tohle vypadá praktičtěji... No možná přehodnotím svou volbu :D Láká mě hlavně ta blbuvzdornost, to je něco pro mě :D

8. března 2013 v 13:46

@nonysek já to ale ani jako multi nekupovala ;) chtěla jsem rozjasňovač, což je, moc povedenej, takže z tohohle hlediska spokojenost (kdo by nutně trval na dalším využitím, tak by to šlo s úspěchem na tělo, do dekoltu apod.)

ale co jsem zkoušela i nějaké ty další odstíny, tak ani u těch si moc nedovedu představit rty a oči .. to by musely být opravdu hodně syté

9. března 2013 v 10:56

Tekuté rozjasňovače také moc nemusím. Jinak tohle vypadá vážně slibně! NARS mám moc ráda a zrovna si chci od něj pořídit nějaký bronzer. Takže fakt díky za tip,půjdu do téhle verze :))

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...