Perfektní Burberry

7. února 2011

Ocvokované Burberry z přehlídky jsem už jednou házela.

Když jsem na něj teď narazila na N-a-P vyvstala mi na mysli tradiční neodbytná otázka, která mě napadá při pohledu na mnoho designových kousků - proč některý z řetězců nenapadne nabízet něco podobného? To je taková práce pobít kabát nýty? Určitě není, a pokud bych nebyla příliš líná a vytížená se s tím piplat, zvládla bych to nejspíš i sama. Tak co potom nějaký velkovýrobce, který má k dispozici všechny možné technické prostředky? A mohli s tím přijít klidně i dříve, nemuseli čekat na Burberry ... vždyť to nevychází z ničeho jiného, než z punkáčských bund. Do kterých se ovšem odít nemíním, alébrž bundy nenosím .... zato takovýhle baloňáček, to by byla dokonalost. A pyramid by tam klidně mohlo být i víc.
Ale i kdyby se "inspirovali" na molech, problém v "kopírování" by určitě nebyl - moc dobře si pamatuji na železem pobytou kabelu nabízenou před pár lety v Zaře, která více než připomínala zavazadlo, které vidíte v pravém sloupci. Jen chyběl štítek se značkou.
Pravda, odvrácená strana by byla, že by ho pak měl kdekdo ... to nesnáším příliš dobře ... ale asi by se mi stejně líbil. Koneckonců, proč ho nenabízet třeba v nějaké "omezené" kolekci? Kvůli TOMUHLE bych si byla klidně ochotná vystát frontu od časných ranních hodin. Což např. u "návrhářskách" H&M kolekcí opravdu nehrozí - proč také, pro mě to rozhodně není a nikdy nebude onen "návrhář", nebudu si pyšně říkat, že "mám něco od ... (libovolně doplňte) ". Naopak, pro mě tyto věci zůstávají obyčejným H&M, o které se rozhodně nehodlám prát jen kvůli tomu, že na štítek doplnili něčí jméno.


Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...