Rytíř v zářivé zbroji

16. února 2011

Ačkoli na Asosu pravidelně prokrastinuji více, než by bylo zdrávo, přesto neustále naražím na nová lákadla, kterými bych rozhodně nepohrdla. A ne, není to jen tím, že tam téměř denně velmi zákeřně přidávají nová :) Dnešní objevy jsou totiž i ze slev.


Nejvíc mě dostal tehle kroužkový zápěstník od Fannie Schiavoni. Bez ohledu na slevu, Ł159 je pořád o dost více, než bych do něj byla ochotná investovat. Ale nápad je to parádní.









Abyste mohli soupeře vyzvat na souboj hozenou rukavicí, prvotně budete nějakou potřebovat.
S těmihle od JC de Castelbajac by to byla velmi stylová výzva.

Kostlivácké rukavice nejsou nic nového pod sluncem, ale kůže je významná přidaná hodnota. Pletené totiž moc nevydrží, na těch mých od Emily the Strange se únava materiálu začíná projevovat dříve, než by bylo milé; a to je škoda.

JC de Castelbajac, Ł156









Co by to bylo za rytíře bez erbu ...

ASOS, Ł10









A beze zbraně ...

ASOS, Ł8




ASOS, Ł15










Jako řemdih bych se dal v aréně s úspěchem použít tenhle přívěšek. No, není to drobeček? :) Původně jsem ho chtěla jako parfémový fanda hodit do košíku, ale nakonec jsem si řekla, že tentokrát to s tím oversizováním přece jen asi trochu přehnali.

ASOS, Ł15










Každopádně, vzhledem k tomu, že jsem měla podstrčenu 15% VIP slevu, jednu maličkost hodnou hradní zbrojnice jsem si přivlastnila.
Kde jsou ta statečná předsevzetí o tom, že nic kupovat nebudu?!
Byla potupně poražena a se zlomeným kopím se potichu vytratila z bojiště.

Vítězem se pochlubím, až dorazí :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...