Burberry trench coat - DIY

25. března 2011

Když jsem včera náhodou narazila na tenhle návod, musela jsem si seznam potřebných věcí i přiložený obrázek prohlédnout snad třikrát - to, co viděly oči, totiž mozek zarputile odmítal zpracovat ...

... protože ...

... uřezané a pozlacené konce dřevěných hůlek nalepené (!!!) na trenčkot z H&M?

WTF?!! :D


Taky vám to přijde jako totálně ujetá blbost? Resp. akorát fajn způsob, jak zničit docela povedený kabát?
Běžné nošení to přece nemůže ustát - pokud to tedy vůbec bude držet na místě déle než pár sekund. A i kdyby, jak vizuálně atraktivní bude asi tak pozlacené dřevo? A to ani nemluvím o tom, že lepidlo musí látkou určitě prosáknout až na druhou stranu a pak svým ztvrdlým hrubým povrchem zachytávat všechno, co bude nošené pod.

(Kdyby byl apríl, tak to asi beru jako dobrý vtip ... možná je to aprílový předvoj :)







zdroj: http://www.whowhatwear.com

7 comments

26. března 2011 v 14:07

i kdyby ty ostny byly z pravýho zlata, nemůžu se zbavit dojmu že bez nich to prostě vypadá líp:D:D

Papola
26. března 2011 v 14:18

a jako kabelku si dá člověk kam? :D vždyť je to úplně nepoužitelný!!!( mám pocit, že i ten od Burberry) :D ale jako fór dobrý

12. dubna 2011 v 8:56

já s tebou souhlasím, je to fakt blbej nápad a nelíbí se mi to :D, škoda kabátu!

5. listopadu 2013 v 9:13

the best services of http://seoskylimit.com website design and many more. go to website to get more information about it.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...