Eyes Lips Face - ELF cosmetics

26. května 2011

Pokud potřebujete doplnit zásoby, máte dnes šanci ušetřit. Při zadání kódu SWEET175EU získáte poštovné zdarma (nákup musí být v hodnotě alespoň £ 10).

A pokud o téhle značce třeba teď čtete prvně, přidám svých pár tipů na nákup: z řady Studio - HD powder (de facto stejný jako ten od MUFE), Complexion brush (na sypký pudr nebo tvářenku) a Powder brush (na aplikaci tekutého make-upu - ano, vím, že název tohle použití nenaznačuje a ne nespletla jsem se - opravdu je přesně na tohle nejlepší :)), z ne-Studio řady doporučuji Eye shadow brush.

Já osobně jsem teď testla kit na obočí. Světlejší část je vosk, který se použije jako podklad, a tmavá část je samotná barva, která se nanáší na něj. Ve chvalozpěvech jsem četla, že vydží i koupání, tak to jsem zvědavá :)





btw. Štětce od ELFa jsou údajně stějne super jako ty od MACa, nicméně tohle vám zaručit nemůžu, protože s druhými jmenovanými zkušenost nemám. Můžu jen říci, že Elfí jsou velmi fajn.


Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...