Kosé Seikisho Whitening Mask

7. února 2012




Hehe. Nebudu zastírat, že najít vhodnou fotku do záhlaví mi chvíli trvalo (a o tom, co jsem při hledání musela nechtěně zhlédnout, radši taktně pomlčím :D)

Pokud jste se s Kose Seikisho White Mask ještě nikdy nesetkali, asi vás při pohledu na slečnu napadla myšlenka, jestli mi při úterku tak trochu nejeblo ;) Tož dobrá zpráva je, že ne (alespoň zatím). Hodí se do tohohle postu totiž naprosto skvěle.







S japonskou značkou Kosé jsem se poprvé setkala před pár lety, kdy jsem měla období posedlosti po asisjké kosmetice. A když říkám asijské, rozhodně nemyslím mainstream typu Shiseido. Jako nic proti Shiseidu, kosmetika je to výborná, ale je globálně sehnatelná a tomu i přizpůsobuje nabídku - a to mě nebralo. Fascinoval mě totiž vyloženě asisjkej kosmetickej underground, to, co lze v kamenkách sehnat jen v Asii. Na špici zájmu byly bělící přípravky, protože Asie jimi byla posedlá už tehdy, a to byl i hlavní důvod, proč jsem s asijskou kosmetikou vůbec začala. Vyzkoušela jsem toho mraky a o bělícím čemkoli si nakonec učinila jasný závěr - nefungují. Alespoň pokud nemají obsahovat takovou složku, ze které by se RAPEXu protočily zornice jak na kolotoči (naštěstí jsem na nic takového nenarazila, nicméně podobné přípravky sehnat jdou; spolehlivě vybělí například ty s obsahem rtuti .)).

Ovšem to, že bělící efekt byl jen marketingový trik, ještě neznamenalo, že nebyly dobré v jiných ohledech. Seznam těchto fajn věcí nicméně přesahuje možnosti jednoho postu, takže další tipy přidám zase někdy příště. Teď už k masce.






Kosé Seikisho Mask White je příklad toho, kdy forma a konzistence jednoznačně válcuje obsah. Aplikace téhle masky je prostě strašně zábavná. Například pokud vás někdy zajímalo, jak byste vypadali v latexové kukle - s Kosé to zjistíte velmi spolehlivě :D

Jo, maska je totiž černá. Gelová. A lesklá.
To, že se jmenuje "white", je roztomilý paradox.





A ačkoli nejsem příznivce focení masek na obličeji, tady jsem udělala výjimku, abyste viděli, že promo obrázek není ani moc daleko od pravdy. Aneb pokud chcete jít strašit sousedy, zafunguje Kosé spolehlivě.





Co se aplikace týká, podle návodu máte vymáčknout množství odpovídající jednomu palci (2.54 cm) a to rovnoměrně nanést na tvář. Je třeba vynechat rty, oční okolí a obočí. Maska se nechá působit do úplného zaschnutí, zhruba 20 minut, záleží na tloušťce nanesené vrstvy.
Poté se maska z vnější strany opatrně sloupne.

Pár slupovacích masek jsem už zkusila, a často to s tím slupováním bylo takové nedotažené, prostě nešly sloupnout v jedné vrstvě, trhaly se. U Kosé to jde krásně, získáte přesný otisk tváře :) Sloupnutá vrstva je opravdu pevná, proto je při aplikaci nutné pečlivě vynechat obočí, byla by schopná ho protrhat.




A nyní konečně k účinkům.

Maska má v prvé řadě odstraňovat nečistoty a černé tečky, funkce má být tedy podobná známým slupovacím papírkům. Na černé barvě navíc výsledek přehledně uvidíte.
Papírky mi nikdy pořádně nefungovaly (i když výjimky se našly, podělím se někdy příště), maska naopak funguje docela dobře. Účinek se zvýší, pokud obličej před jejím nanesením pořádně opláchnete teplou vodou, póry se otevřou a maska k nim lépe přilne.

Dále má potlačovat produkci melaninu a předcházet tak vzniku pih a jiných pigmentových skvrn (zejména těch vznikajících v souvislosti se stárnutím kůže).
No, tady úplně nevím, ale myslím, že to je blbost ;)) Na tenhle účinek bych se opravdu nespoléhala.





Proč mám masku ráda:

- aplikace! je to sranda :))
- účinek: černé tečky maska pročistí, odstraní případné šupinky (takže působí peelingově), pleť je po použití velmi jemná a viditelně projasněná

Určitě byste našli masku, co do výsledného efektu, podobnou. Ale rozhodně v ní nebudete vypadat jako zlá domina. A to mě prostě ba.
Navíc pokud byste chtěli nějakou masku vnutit i mužské části domácnosti, s touhle by se vám to mohlo podařit. Pokud něco, tak holčičkovsky opravdu nepůsobí ;)


A co vy - znáte Kosé? Nebo máte tip na nějakou jinou oblíbenou masku?

7 comments

7. února 2012 v 18:58

krásná masečka. ještě jsem nezkoušela. jak to tak vypadá, budu muset.

7. února 2012 v 21:18

Ha! To by mě taky ba. Jak se dá sehnat?

7. února 2012 v 22:14

@pipilotti kupovávala jsem tady http://www.sasa.com/SasaWeb/eng/product/view jenomže to bylo poštovný za 6 babek nebo zdarma - s $18 se to zas tak nevyplatí - leda si objednat víc dohromady - nad $100 je zdarma. Takže příště budu volit zase spíš ebay, třeba http://www.ebay.com/itm/KOSE-Medicated-Seikisho

8. února 2012 v 2:31

neznám, ale přijde mi to mega cool! + ještě můžu postrašit spolubydlící :D

8. února 2012 v 7:58

Jsem se lekla, nějdřív že je to nějaký moderní trend pro zimnu, kterému neorzumím :).
Ale maska vypadá zajímavě, kose věci jsem měla, ale z adamsbeauty, vyšly levněji.

8. února 2012 v 23:17

@Day vidíš, adambeauty ani neznám - máš s nima dobrou zkušenost, co se dodání týče? mají tam můj oblíbený krém docela levně, ale web mě trochu odrazuje .))

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...