Fashion Week RTW Fall 2012 - co mě zaujalo

7. března 2012

Alexander McQueen




Burberry





JC de CASTELBAJAC





John Galliano




Givenchy




Maiyet





Sacai







Valentino







Co bude trendy:


- ČERNÁ (čekal někdo jinak? :D)
- červená
- zemitě hnědá, khaki, okrová, žlutá
- peleríny
- kabáty sukňového střihu
- vojenské prvky
- kožešiny
- kůže
- samet
- krajky
- třpytky
- sovy
+ vše výše uvedené v libovolných kombinacích



A jako upřímně - minimálně půlka z těhle věcí (černá na prvním místě :D) je trendy KAŽDOU zimu, takže ... nic novýho, že jo .)) resp. většina z nás je prudce trendy už v tuhle chvíli.

Ale i tak mi pár věcí padlo do oka a sestavila jsem si pomyslný seznam toho, po čem se hodlám mrknout:


- černá pláštěnka bez rukávů ke kolenům
- gestapáckej koženej kabátec (=ke kolenům, dvouřadé zapínání)
- deštník s kovovým držadlem à la vycházková hůl - už mám takovej skládací (foto viz níže, abych taky přispěla nějakým obrazovým materiálem), ale neskládací je přece jen víc vidět, když už se s tím člověk táhne :D páč skladací stejně většinu dne leží v tašce (pokud se k jeho vzetí teda už odhodlám, protože je těžkej jako kráva; kdybych chtěla na někom provést fatality, tak odhaduju, že víc než jedna rána by asi potřeba nebyla)





K deštníku ještě taková perlička - já si tenhle koupila před dvěma lety na nosferatu.cz a stál cca 500 Kč.

Když jsem ho teď v google pics hledala, že bych hodila odkaz na nějaký eshop (protože na nosferatu jsem ho už nenašla), tak na co jsem nenarazila - tohle prodává Alexander McQueen za cca 10 000 Kč a první share na polyvore je starý jen pár měsíců - takže novinka a moc hezká "vykrádačka" pro změnu zase na tu druhou stranu, od návrháře k subkultuře .) A zároveň potvrzení toho, že někdy se u u značky neplatí ani za ten nápad, ale čistě jen za značku samotnou.






A co zaujalo vás? - jestli máte k tématu také celý post, klidně hoďte odkaz do komentáře.

4 comments

7. března 2012 v 20:31

U mě jednoznačně vede Givenchy... A vůbec, letošní podzim se mi hodně zamlouvá - přesně mi to notuje do vkusu. A na "gestapácký" kabát mám taky zálusk... Á! Ať už je zase podzim - lestošní s/s se mi vůbec nelíbí :D

8. března 2012 v 9:01

Mě zaujal ten úbor od Alexander McQueen ala Morticia Addams a ten deštník samozřejmě:-D

8. března 2012 v 16:09

Proč všichni muži nenosí Burberry, jako ti pánové na obrázku...?

8. března 2012 v 17:20

Mně jednoznačně zaujaly modely od Burberry, hlavně chlapům to děsně sekne :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...