Mooří Facebook a Twitter - dvouměsíční rekapitulace :)

27. března 2012





Zhruba před dvěma měsíci jsem si založila FB a Twitter s tím, že občas potkám něco zajímavého, co podle mě stojí za sdílení, ale plácat na to celý post je zase zbytečné, takže tyhle sítě by měly být na podobné, pouze odkazové, záležitosti ideální.

Původní záměr byl používat k tomuhle účelu hlavně Twitter (bůhví proč, nejspíš kvůli tomu atraktivně omezenému počtu znaků :D), po dvou měsících ale můžu říct, že FB nad ním (nečekaně) vyhrál na plné čáře. Asi hlavně kvůli zobrazování obrázků, protože nakonec sdílím nejčastěji je - na Twitter jdou sice také nahrát, ale musí se speciálně rozklikávat, což mě ňáko nebaví, prostě práce navíc a ani to není hned vidět. Zato s FB (a hlavně timelinem, kde jsou pěkně velké) to jde naprosto skvěle.
I když se přiznám, že jejich úpravy v nastavení v souvislosti novými profily mě dost vytočily, přestal mi kvůli nim najednou fungovat uspokojivým způsobem Twitterfeed, který automaticky postoval nové příspěvky z blogu, a nic s tím nejde udělat, ta aplikace je prostě úplně deeeead, takže teď abych je dávala zase ručně - což je někdy boj, hlavně kvůli miniatuře, protože FB ji často nechce zobrazit, ale udělá z odkazu jen obyčejný písmenný odkaz, což nevypadá dvakrát pěkně, tož aby to člověk zkoušel třeba několikrát dokola, pokud ji tam chce.

Na Twitter už obrázkové příspěvky z FB nepřeposílám, páč už bych si přišla, že žiju jen na netu, takže tam budu i nadále dávat jen nové blogové posty.


Tákže, co se tímhle vlastně snažím sdělit - pokud si myslíte, že máte stejný vkus jako já, určitě doporučuju sledovat i FB, protože tam přidávám nějaké nové věci v podstatě denně. Pokud sem chodíte spíše kvůli článkům a povídání, tak si nadále vystačíte bez problémů jen s blogem.

Druhotně se tímhle postem snažím aspoň něco přidat, protože momentálně nemám kvůli jiné *děsně zábavné of kóz* činnosti na delší články vůbec čas (aneb kdo miluje právo EU stejně jako já, ať se přihlasí).


Fotka v záhlaví je z eshopu http://www.regalrose.co.uk/ , kde najdete spoustu dalších kchůl doplňků ve stejném stylu (a taky kopec křížů ve všech formách, pokud si na ně potrpíte - což mě přivádí k poznámce, že jejich popularitu v současné fashion (no současné, už pár let, ale pořád trvá) absolutně nechápu ... jakože, zapálené křesťanky nejsou, kinder satanistky taky nejsou, tak proč kua?? - na mě by teda kříž nikdo nedostal :D jestli máte někdo vysvětlení tohohle trendu, tak se pochlapte v komentářích ;))

14 comments

Anonymní
27. března 2012 v 7:46

když dáváš na fb odkaz tkus za nim napsat mezeru a chvíli počkej, alespoň mně se to s mezerou pakždé načte:)

27. března 2012 v 7:46

já se hlásím... mám právo eu ráda. jako beze vší ironie, natvrdo a upřímně. sice to není taková až ta vášnivá láska a tak, spíš platonická sympatie. prostě mi evropské a mezinárodní právo přišlo vždycky lehce atraktivně chaosní.

27. března 2012 v 9:01

FB sleduju, líbí se mi, že přidáváš každý den a pro mě vždycky hodně zajímavý věci. Já twitter nepoužívám vůbec, nějak mě to nechytlo, stačí mi blog a FB a někdy už mám taky pocit, že nežiju reálný život, takže se teď snažím to trochu omezit. Měj hezký den!

27. března 2012 v 9:55

Já za sebe nejsem překvapená vůbec, sice Twitter mám, ale nějak jsem vůbec nepochopila k čemu je dobrej, takže tam vůbec nechodím, na FB je hezky přehledně všechno.

27. března 2012 v 11:46

Twitter mi přijde dobrý ledatak ke sledování oblíbených celebrit, které komunikují především přes něj no, ale jinak na něm taky nevidím nic světoborného

27. března 2012 v 12:45

@Anonymní díky moc za tip! při nejbližší příležitosti zkusím :)

27. března 2012 v 12:46

@trb jó, tak vo tom žádná, chaosní je ukázkově :D problém nastává v okamžiku, kdy ho máš aplikovat, to už to tak zábavné není :D

27. března 2012 v 12:56

@Simone ♥ Jsem ráda, že mi to tak nepřijde samotné, taky se to snažím omezit (s kolísavými výsledky ovšem :D).

27. března 2012 v 13:01

@Dejnicka Já to snad (už) i chápu, ale i přesto mě nějak nebaví používat, občas tam jen mrknu, co je nového vě světě a u těch, které jsem si dala do sledování ... ale musím říct, že kvůli Twitteru jsem snad vůbec poprvé musela hledat nějaké vyloženě tipy k použití :D jinak mi u všech stránek stačí, co je napsáno v nápovědě, příp. ji vůbec nepotřebuju, ale tady jsem se s tímhle přístupem nějak nebyla schopná dostat jen přes prostě psaní tweetů

27. března 2012 v 13:02

@slečnaFantasmagorie celebritu tam myslím žádnou nemám, zkusím si přidat ;) ale nějak jsem taková skeptická,, jestli to píší opravdu ony, nebo spíš jejich agenti ..

Anonymní
27. března 2012 v 22:14

Z FB a Twitteru mám stejné pocity. U mě vede FB. Na Twitteru mi taky přestal fungovat feed a nejde to přenastavit, takže nové příspěvky přidávám manuálně...

28. března 2012 v 23:40

Já jsem teď začala používat ifttt.com na automatické posty a zatím to funguje naprosto parádně i na timelinu, zkus to taky (jen je potřeba napsat něco i do šablony na message, jinak se všechny shromáždí v jednom boxu a pak je to naopak úplně na nic).

3. dubna 2012 v 12:48

sleduji tě na FB už delší dobu :) krásný blog :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...