Ziaja

8. května 2012

Haha, úplně vidím, jak se po přečtení názvu některým protočily panenky "už zase?!" :D Můžete být v klidu, žádná spolupráce. Mám tady takovej mini tip pro ty, které Ziaja zajímá.

Faktem je, že nebýt jejich momentálního masového blogo proma, tak bych tuhle značku dál vesele ignorovala, protože nechodím ani do jedné z drogerek, kde se běžně prodává (a nijak často ani do Rossmanna, kde donedávna také byla) a kdybych se o ní před pár měsíci nedozvěděla v souvislosti s micelárkou, tak ani nevím, že vůbec existuje.

Právě zmíněná micelárka mě tehdy přivedla k tomu zapátrat po nějakých recenzích (i když mi byla doporučena, že stojí pár desetikorun a FAKT je úplně srovnatelná s Biodermou, tak se mi do nákupu naslepo moc nechtělo, co pak s krámem, kdyby to nevyšlo).
Nemusím asi dodávat, že vzhledem k zemi provenience jsem to na MUA ani nezkoušela ... ;)) A velkej úspěch jsem neměla ani jinde. Google trucoval, dupal nožkou a odmítal mi odpovědět na to, na co jsem se ptala. Nakonec jsem se rozhodla jít přímo ke zdroji - tedy na polský google. A tam se poštěstilo ve formě polského fóra (takové polské MUA) s mnoha Ziaja recenzemi. No, micelárku jsem si nakonec nekoupila :D


V případě, že vás něco od Ziaja zajímá a chcete získat představu o kvalitě, stovky Ziaja recenzí najdete zde:


http://wizaz.pl/kosmetyki/producent.php

česky přes google translator:
http://wizaz.pl/kosmetyki/česky



Předřadila jsem vám ho podle počtu recenzí, ale můžete si (stejně jako na MUA) zvolit i jiný parametr (buď podle oblíbenosti nebo podle hodnocení).
Polštiny se bát nemusíte - zaprvé tam máte hvězdičkové hodnocení (po rozkliknutí i s podrobnějším grafem), zadruhé je to vlastně jen taková těžší slovenština - když do toho budete chvíli koukat, brzy podstatu příspěvků úplně snadno pochopíte (případně prostě google překladač, výsledek rozhodně není nepoužitelný ;)

Hodně dobré je to, že u každého produktu je i rozepsané složení.


Já osobně jsem dostala chuť vyzkoušet peeling z řady Ziaja Pro - ale asi budu mít smůlu, protože jak jsem se dočetla, tak v Polsku se prodává jen v kosmetických salonech, takže u nás tutově nebude k sehnání vůbec.



A co vy, bere vás tahle značka, nebo to máte zatím podobně jako já?

32 comments

Anonymní
8. května 2012 v 9:56

Nijak mě nebere. Jsou sice výrobky, které bych ráda vyzkoušela, ale vzhledem k tomu, že u nás v drogerce je velmi omezený výběr, tak to asi nechám plavat.

8. května 2012 v 10:03

Na Ziaju jsem už četla moře recenzí, ale nějak té značce nevěřím ani pořádně nevím proč.

8. května 2012 v 10:12

přesně jak jsi napsala. nejdřív jsem protočila oči v sloup. ale přemýšlím, že tu micerální vodu bych odzkoušela. ostatní produkty mě od nich příliš nezajímají. jak píše slečna výše, taky jim nějak pořádně nevěřím a ani nevím proč.

8. května 2012 v 10:33

docela mě udivuje, jak se teď rozmohla vlna - to, o čem se víc píše mě nezajímá, protože to není originální. nemůžu si pomoct, ale je to kravina. já jsem třeba ráda, když si na jeden výrobek přečtu více názorů protože sto lidí sto chutí. a Ziaja mě vážně, upřímně, překvapila a nebýt blogů, vůbec si jí nikdy nevšimnu. přitom jsem si jí tak oblíbila.
na ty stránky určitě kouknu.

8. května 2012 v 10:34

Tak zrovna micelárka je jediná věc od Ziaji, kterou jsem si koupila. Vůbec jsem nepochopila její smysl, prostě taková obyčejná pleťová voda. Nakonec jsem ji začala používat jako odličovač očí, protože mě vůbec neštípala. Ale myslím, že jsi udělala dobře:)

8. května 2012 v 10:47

Ziaja věci používám léta letoucí, protože se celkem často pohybuju v Polsku, kde jsou z pochopitelných důvodů ještě levnější než tady a výběr je tam o dost větší.
Ta invaze do ČR mě celkem překvapila, hlavně boom mezi blogerkama, ale celkem to kvituju, ty věci jsou vážně dobré.
Chápu, že levná a navíc polská kosmetika může vypadat na první pohled podezřelě. Není to poprvé, co se setkávám s tím, že lidi nevěří tomu, co má nálepku Polsko (a upřímně už mi to leze krkem). Ale sama už jsem Ziaja věcí odzkoušela tuny, nic mě nikdy nezklamalo.

Mimochodem, správně se to čte "žaja".

8. května 2012 v 12:12

Já jsem na ziaju trefila taky díky blogům a už jsem pár výrobků vyzkoušela a musím říct, že jsem byla příjemně překvapená. Zatím nemám, co bych vytkla:)

8. května 2012 v 12:28

Já používám Ziaju už dlouho a něco mi vyhovuje a něco ne, asi jako u každé značky :)

Anonymní
8. května 2012 v 12:30

Já bych celkem i něco vyzkoušela (vlastně už jsem měla - olivový krém na ruce, a byl to fakt děs, never more - ale to bude tím že nemám ráda jakoukoliv olivovou kosmetiku), ale to, že se Ziaja objevuje na každém druhé blogu, to mě patřičně znechutilo, zkrátka odjakživa nemám chuť zkoušet věci, které jsou všude kolem. Vždycky musím jít aspoň trošku mimo proud :)
Verunka

Anonymní
8. května 2012 v 12:54

Tyjo, zklamala jsi mě..čekala jsem, že si do blogerek trochu kopneš..jakmile je na blogu příspěvek od ziaji, tak automaticky přepínám jinak...fakt tyhle masový akce nemám v lásce..ale proti kosmetice jako takové nic nemám..ovšem nejvíc se třesu až si poláci otevřou krámek s inglotem na chodově.brekeke

8. května 2012 v 13:22

je mi to fuk...za prvý automaticky značky, zničehonic a extrémně často se objevující na blozích, ignoruju, za druhý jsem kosmetikou skoro nepolíbená...ale kozího mlíka bych se klidně napila

pragueneedsmorestyle

8. května 2012 v 13:35

@Natálje já myslím, že těm, co tohle vadí, nevadí ani tak ty recenze samotné, ale to, že jsou sponzorované - automaticky pak očekavají, že názor není objektivní a vlastně ten článek berou jako nutné zlo a ne jako plnohodnotnou recenzi, kvůli které blog čtou
a pokud se to navíc opakuje u mnoha blogů, tak je to otravuje tím spíš - má to pak podobný efekt, jako když se v televizi pořád dokola točí nějaká reklama, až začne být otravná

ono je to s těmi spoluprácemi a čtenářstvem těžké ... díky spolupráci má bloger sice možnost orecenzovat mnohem víc výrobků a tím pádem mít bohatší obsah, druhou stranou mince je, že část čtenářů si bude myslet, že takové recenze jsou pochvalné kvůli tomu, aby si dárce nerozhněval (a pak už od něj nic nedostal), že je prostě uplacený ...

k těmhle "protireklamním" náladám nepřispívá ani to, že kosmetiku najednou kvůli sponzoringu začaly "recenzovat" i blogy zaměřené dříve jen na focení outfitů - výsledkem je, že ty recenze zaprvé obsahově nestojí za nic (neví, jak je mají pořádně psát, nemají srovnání, a hlavně je "psát" většinou ani nebaví, jsou zaměřené na fotky, takže to odbydou pár neurčitými větami), a zadruhé, nemají k čtenářům takovou odpovědnost jako kosmetické blogy, protože čtenáři tam chodí hlavně kvůli jejich modelům - takže v téměř 100% případů prostě napíšou něco jako "ale jo, je to vlastně moc fajn věc, doporučuju všem" ... no a tenhle přístup shazuje ve finále do jisté míry i všechny spolupráce na kosmetických blozích, i když tam je přístup k recenzím úplně jiný (u těch kvalitních z nich)

no a ještě další věc je, že se spoluprácemi všeho druhu se poslední dobou roztrhl ne jeden, ale minimálně tři pytle (myslím, že neuplynou více než dva dny, abych nějakou neviděla a to blogů zase tak moc nesleduji) - a v tom bych třeba já osobně viděla tak trochu problém, pokud už nějaký chceme hledat ... problém v tom, že ze značné části blogů se začínají stávat reklamní prostory pro určité společnosti (a nebudeme uvažovat tu objektivitu recenzí, ta u kosmetice se věnujících prostě bude tak na 70%), čímž se začínají nebezpečně přibližovat tomu, od čeho čtenáři k blogům často utekli - tedy z reklamy placeným fashion magazínům a jejich redaktorkám

protože na to značky právě vsázejí - naprostá většina lidí nebude věřit reklamě v časáku, ale rozhodně bude věřit kamarádce, která jí něco doporučí, že je to super ... no a všechny blogy/diskuzní fóra jsou v základu taková obdoba kamarádek, povídají si tam reální lidé a sdělují reálné neplacené zkušenosti, což je to, o co ostatní stojí (ovšem ani tomu nelze už dnes úplně věřit - existují brigády, které spočívají v tom, že se osoba infiltruje do nějakého fóra a tam začne propagovat předem určené firmy - a pokud to udělá alespoň trochu inteligentně, tak na to ostatní diskutující nemají vůbec šanci přijít)

(a co se mě týče, tenhle přístup není cesta, kterou bych se chtěla vydat ... líbí se mi právě to, že si tady můžu psát absolutně co chci, a nikdo mi do toho nekecá, nikomu nic nedlužím a nikdo mě v tématech neúkoluje, a vůbec je to prostě zábava a ne práce ... takže žádné spolupráce se tady asi v nejbližší době čtenáři nedočkají :D leda, že by se chtěl angažovat Guerlain, to bych udělala výjimku :DD)

((doprdele, ten komentář je delší, než ten post samotnej, to úplně nevyšlo :D))

8. května 2012 v 13:35

mě Ziaja jako značka taky nebere, ale nedávno jsem si v Rossmannu koupila kozí krém na ruce a z toho teda jsem vážně hrozně nadšená!! Lepší jsem snad nikdy neměla!! Jak úžasně se vstřebává ... dokonalost! Kupovala jsem ho s 50% slevou, ale škoda že v Rossmannu končí no ... snad ho seženu i jinde nebo pak teda na netu :)

http://angellovely-things.blogspot.com 

8. května 2012 v 13:39

@Mrkev vidíš, to je zajímavé s tou výslovností :)

a jak je to s tou PRO řadou - prodává se tedy jen v kosmetických salonech?

8. května 2012 v 13:45

@Anonymní teda, jsem tě zklamala, sakra ... zamyslím se nad sebou :))

ale jako vážně, nebudu odsuzovat značku, od které jsem sama zatím ani nic nezkusila, jen proto, že vsadila na blogo marketing a spolupracuje s těmi, proti kterým jinak nic nemám a mnoho z nich naopak ráda čtu

takže na kopání si počkáme, až od ní něco vyzkouším :DD

8. května 2012 v 13:46

@balzu ticho buď, teď jsem kvůli tomu dostala chuť na kozí sýr :DD a taky kozí chipsy, kua

8. května 2012 v 15:04

Já to mám tak, že jakmile vidím hojně recenzované produkty tak nemám zájem zkoušet. Nemá to logiku, ale tak to mám se vším. Titanic jsem taky viděla teprve nedávno. Nemám ráda masovost, ikdyž chudák výrobek za to nemůže. Například jsem chytla averzi k elf, Ryor, nyní nově Ziaja, v podstatě i Bobby Brown a na delší dobu k BarryM, ačkoli jsem teď neodolala a objednala si rtěnku...Tož tak:-)

8. května 2012 v 15:54

@Černá Moora Koukám na polská fóra a jo, je to profi řada pro salóny.
Takže sehnat ji mají problém i Polky.
Občas je mívají v některých vybraných obchůdcích v Polsku, někdo na foru radil Allegro (polské Aukro) http://allegro.pl/ , našla jsem i několik internetových obchodů, ale žádný, který posílá do zahraničí..
Tak nevim, no.

8. května 2012 v 16:56

Uhodla jsi to úplně přesně, "Už zase?" bylo první, co mě napadlo :D

8. května 2012 v 18:23

Taky musím říct, že Ziaji mám na jednu stranu po krk,ale stejně mě to nedalo a zkusila něco koupit a říkám to snad i nerada, ale krémy uplně miluju, žádný mi zatím tolik nevyhovoval! :)

8. května 2012 v 22:03

@Mrkev Hm, tak to je kosmetická výzva :D omrknu to allegro, párkrát jsem tam už něco kupovala, tak třeba se podaří

8. května 2012 v 22:08

@Levandule od Lutense Titanic pobavil - já ho totiž víděla poprvé teprve minulý rok :))) když byl v kinech, tak mě to šílenství kvůli němu prudilo, Lea jsem považovala za slizouna a dívat se na něco holywoodsky romantického mě taky netahalo ... takže jsem nakonec byla překvapená, že ten film není vůbec tak debilní, jak jsem si myslela, docela se mi i líbil ;) deset let odstupu udělalo asi své, navíc DiCapria jsem postupně začala (ač zpočátku s údivem) považovat za velmi dobrého herce

8. května 2012 v 23:30

Já jsem hrozně ovlivnitelná a i když už po stý čtu: jo, fakt je úplně stejná jako Bioderma, tak ve mě sice hlodá červíček pochybnosti, ale stejně jdu a kupuju. Ziaju od nákupu zatím zachránilo jenom to, že neni běžně dostupná:-D A samozřejmě žádná z té tuny micelárek "co jsou úplně stejně dobré jako Bioderma" co jsem už vyzkoušela stejná nebyla. Byly slušné, ale žádná prostě neodlíčí tak dobře, rychle, hladce a bez jakéhokoli podráždění čehokoli.

9. května 2012 v 10:44

@Dejnickaexistuje, bohužel ne u nás :/ je to teda spíš kozí snack a je děsně dobrej :D - mně pak díky němu začalo chutnat všechno kozí, i když do té doby jsem měla názor spíše odmítavý ;) tady ho můžeš vidět na fotu http://cernamoora.blogspot.com/2011/04/nakupy.html

13. května 2012 v 17:14

@Černá Moora

:D to víš, co ode mě jinýho čekat, než žrádlo nebo boty (nebo nějakej hejt, ale kdo by hejtoval kozičky=))

kozí čipsy? ftw:D...jako vrchol mi přišly chipsy z červený řepy, překvapivě se to dalo jíst, tohle bych taky ráda zkusila:D

13. května 2012 v 17:18

@Černá Moora

twe, to je román:D...ale je to přesně tak!

9. června 2012 v 22:32

na tuto značku jsem narazila náhodou a jsem z ní naprosto nadšená. Koupila jsem si kosmetiku s kozím mlékem - krém na ruce, krém na oči a denní krém a jsou fakt super. Je to hodně muziky za málo peněz. V Praze se dají koupit v drogerii PEMI na Olšanském náměstí.

Anonymní
25. června 2012 v 21:45

Mě teda ta micelárka láká, mám Biodermu a jestli jsou podobný, neli stejný beru jí :D

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...