Prosincový Senzabox, neurol a jedno WTF

17. prosince 2012

Včera jsem se od zástupkyně Senzaboxu dozvěděla, že můj blog dokáže číst pouze pod vlivem neurolu. S tím se opravdu nelze nepochlubit :D

Ale nebudeme předbíhat, všechno pěkně popořadě.

Dost jsem uvažovala nad tím, jak moc budu v týhle reakci zlá. Nejdřív jsem si říkala, že nebudu, páč když je tenhle tejden ten výroční konec světa (nebo teda Vánoce, když to zase nevyjde), tak bych mohla projevit dobrou vůli, ale pak se mi večer trochu chytly nugátový srdíčka a taky mi v blbý chvíli došel cukr, pro kterej jsem pak musela doběhnout, no a to mě rozladilo. Takže jsem si řekla, že nakonec jo, ale nebude to tak hrozný, na stupnici Zlý Moory od 1 do 10 budu zlá tak na tu trojku, což je myslím ještě dobrý.

V případě, že někdo nesleduje FB a vůbec netuší, o co gou, tak se samozřejmě postarám o to, aby tušil. Je to vyloženě kauza roku. V prosincovým vydání Senzaboxu, který bylo doručený někomu už teď o víkendu, je totiž make-up. No a ten make-up je tmavej/oranžovej, odstín č. 3, příp. 4.
Jak říkám, KAUZA s velkým K i všema ostatníma písmenama.

No a co logicky následuje po takovým, pro bledý Evropanky úplně nelogickým, výběru? Zpruzený remcání, správně. Zpruzený remcání se zaprvý odehrálo pod článkem u Levandule, kterej byl imo nejrychlejší v ukázání obsahu, a pak taky na Facebooku Senzaboxu.





Vtipný to bylo hlavně na jejich Facebooku - myslím, že celý TŘI lidi (což je děsná masa, uznejte) jim tam pod příspěvek napsali, že ten odstín jako WTF a silně unlike

Jediná přípustná reakce firmy, která není v komunikaci na sociálních sítích úplný dřevo, by byla upřímná omluva zákazníkovi a ujištění, že něco podobného se příště již nestane.
Ne tak u Senzaboxu - následovala diskuze na nějakejch dalších 50 příspěvků, kterou si vyprovokovali sami, protože místo přístupu "náš zákazník, náš pán" tam předvedli takovou srdcervoucí litanii, za kterou by se nemusela stydět ani patnáctiletá emařka v záchvatu PMS - celé ve smylu, jak jsou ty stěžující si zákaznice nevděčný, pořád se jim něco nelíbí, i když oni, chudáci snaživý, se můžou přetrhnout, aby vybírali senza produkty, a že co by chtěli, že v zahraničí se taky do boxů nedává "bůhví co", což rádi dokážou, a že ten jejich tmavej make-up je vlastně oproti tomu super, takže by se na celej box možná měli vyprdnout, protože to stejně nikdo neocení.



Tenhle je celej dobrej.




Většina má vyplněnou světlou pleť, takže jim dáme make-up v odstínu 3. Úvaha hodná konce světa.




Ve skutečnosti je to ovšem jinak. V Senzaboxu prostě světlou pleť nesnášejí a rozhodli se ji vymýtit.

Když má někdo tu drzost zůstávat světlý a používat make-up tomu odpovídající, je to podle Senzaboxu špatně - světlá pleť totiž vypadá nezdravě. A tak je nutné na ni plácnout minimálně o dva odstíny tmavší make-up, klasickou trojčičku, jen aby tu odpornou světlost nikdo neviděl.

Říkala to dokonce vizážistka, co líčí moderátorky. A to je větši kalibr než otec Fura.
Nicméně i tak to je naprostý blábol.

Každopádně, pokud to mají stejně i ostatní moderátorské vizážistky, tak už možná víme, proč je Borhyová občas tmavší než Koranteng.


Světlá pleť = zelená jak stěna. Tudududů.



A přičina vší téhle kritiky je pochopitelně v povaze českého národa. Nechce používat oranžovej make-up a to se Senzaboxu nelíbí. Navíc jsme se dozvěděli, že produkty dokonce kupují a navíc ne levně. Důležitý údaj.



Později jejich facebooková Sandy, Zuzana, našla i článek u Levandule. Požadovala konstruktivní návrh na zlepšení (nedávat oranžový make-upy a akceptovat dotazník je jí málo) a sdělila mi, že:  

"A slečno Mooro, z Vás ten jed úplně čiší, vždy když čtu Váš blog musím si pomalu dát Neurol, abych to dokázala dočíst do konce!"


Že jako dík. Možná si tuhle větu nechám zarámovat a pověsím si ji přímo nad monitor. První čtenář, co se radši nadopuje drogama, než aby mě přestal číst. Opravdu úžasnej úspěch, o tom se mi ani nesnilo.

A pokud by se někdo divil, proč to napsala zrovna mně, přestože v tý diskuzi se oranžovej make-up nelíbí nikomu, tak to asi zůstane zahaleno tajemstvím. Možná to prostě přehnala s Neurolem.



Jinak firemní faily na sociálních sítích nejsou nic neobvyklého. Pár povedenejch najdete třeba tady (tyinternety mě mimochodem dost bavěj a můžu doporučit):




No není to roztomile ujetý? A jaký drogy berete při čtení mejch článků vy? (samozřejmě doufám v něco nápaditějšího než Neurol)


P. S. jestli tady nějakej Senzabox ještě někdy uvidíte, to se uvidí. Bude záležet na tom, jak moc budu chtít být jedovatá - ale jestli jo, tak jo.

175 comments

17. prosince 2012 v 16:16

at si me klidne vsichni sezerou, ja s Tebou souhlasim! A jestli ty makeupy neumej - nejsou schopny dat podle tech blbejch dotazniku - kuwa! Tak at ja fakt radsi vyndaj! Ja s Tebou souhlasim 100%! A ted me klidne rozupujte.

podle me je to trapne - jeste vice, ze to daj to dotoho dotazniku. Proc tam mam teda zaskrtnuto, ze mam nejsvetlejsi odstin, kdyz dostanu mrkev?

Ne, tady jsem s Tebou 100% za! A u me uz zadnej SB nebude kdyby snezim melo v lete! Ani kdyby ho chteli dat zadarmo, tak to neberu!

Zlatej LB - ten me nikdy takhle nezklamal!

17. prosince 2012 v 16:19

No nevím co si o tom mám myslet, nechápu tu spojitost s tvým blogem, protože mi nepříjde, že by si byla nějak výrazně zlá, kritická nebo jak to bylo myšleno, ale zase se musím zastat i Senzaboxu, protože to holky docela přehánějí a vždycky si něco najdou a když už nic tak aspoň rýpnou do značek.

17. prosince 2012 v 16:31

mně teda při čtení tvých článků stačí kafe :)

K tomu fakt nemám slov, jen doufám, že se díky senzaboxu nebude po ulici pohybovat víc slečen s makeupem v odstínu mrkve, než obyvkle :D
A ať si senzabox nehraje na nějakou charitu, kdy vlastně dělají slečnám laskavost - ,,vyvstává otázka, zda má cenu to vůbec dělat".. achjo..:D

17. prosince 2012 v 16:32

Když čtu tvoje příspěvky tak u toho jen piju čaj, nic víc nepotřebuju. A prosincový Senzabox? Tak z toho je vážně nejhezčí ta červená krabice :)

17. prosince 2012 v 16:34

článek roku, brečím tady smíchy. Líp tak KAUZA shrnout nešla.:-D Je mi jich fakt líto, protože jinak ta krabička nemá chybu. Jen tu největší věc totálně zkazí a následnou komunikací zazdí na maximum.

17. prosince 2012 v 16:37

no neviem, ale ja ťa mám rada práve preto, že "z Vás ten jed úplně čiší" :D
skvelý článok, teším sa na reakciu senzaboxu (ak bude, ale dúfam že si neodpustia :D)

Anonymní
17. prosince 2012 v 16:40

Jako rozhořčení slečen chápu, sama mám olivovou pleť, řekla bych střední barva, opravdu ne světlá střední. A ten make-up je na mě tmavej :/ Na léto možná, v zimě fakt neee.

17. prosince 2012 v 16:44

Tvl (sorry, to mám od Bebe a nedokážu se toho zbavit) Mooro, už jen ten obrázek mi vyvolal div ne hysterickej záchvat :D. Hele, já tvůj blog čtu zásadně (teda, ne že bych nějakej článek vynechala), když potřebuju povzbudit, to znamená místo Neurolu :). Si děláš kozy, někomu dorazila čtyřka?

17. prosince 2012 v 16:46

Po náhledu na jejich reakce na FB (neměla jsem náladu na ty jejich blaboly v plne verzi) jsem definitivně se Senza Boxem skončila a to jsem se k němu přikláněla více než k Lady Boxu.

Vždyt oni jsou schopní si protiřečit v jedné větě a celkově ta komunikace mi přijde na úrovni teenagera, kdy všichni jsou ti zlí a nebo na úrovni tetičky z vesnice, kdy máme být vděčné a nestěžovat si.

Jo ono za cenu poštovného by člověk možná držel hubu, ale skoro 300kč?

Top tvrzení je, že při mnoha tisícovém výdeji nejsou schopní krabičky personalizovat. To už mi totiz zavání klamáním zákazníka, protoze jsme snad vyplnovaly beauty profil a bylo nám tvrzeno, ze nemusíme mít strach z nevhodných odstínů.

No reknete, objednaly byste si box, kdyby vám predem rekli, ze na profil nebudou brat ohled (protoze to neni v jejich moci) a muze se vam stat, ze vam prijde tmavy makeup? Asi ne, co?

17. prosince 2012 v 16:47

Jestli takhle něco nemá vypadat, tak určitě komunikace poskytovatele nějaké služby se zákazníkem. Protože reakce jako "a co tedy podle vás máme dělat??" je naprosto zcestná. Stejně tak ukřivdění, obviňování a nevímco ještě. U mě tímhle vážně paní Z. skončila, protože odebírat něco od firmy, které se prezentuje takto, nemám zapotřebí. :)
A jinak opravdu povedené shrnutí kauzy, je u Tvého blogu nedopuji nic, chodím na svou dávku jedu sem.

17. prosince 2012 v 16:47

@Domček já tipuju, že nebude, páč na to by u Zuzany muselo padnout toho Neurolu tak platíčko

17. prosince 2012 v 16:48

Souhlasím s tebou. Ale já když tě čtu, tak si pomalu musím vzít Cicalfate, jako!

Anonymní
17. prosince 2012 v 16:49

Já se nasmála a ten obrázek - ten je parádní!!! :D

Lil

Anonymní
17. prosince 2012 v 16:50

mě osobně se prosincový senza box celkem líbil, odstín makeupu mi vyhovuje, ale už z principu nebudu podporovat aroganci a chybějící respekt slečny/paní Zuzany.. zmínka o české povaze mě pobavila( podle sebe soudím tebe?).. takovou neslušnost a neúctu k lidem by si neměl dovolovat nikdo, natož pak prodejce ke svým zákazníkům.. lednový senza box? ne děkuji.. Veronika

17. prosince 2012 v 16:50

Precitala som si celu tu diskusiu na facebooku este predtym nez som prectala cely tvoj clanok. Uplne som bola zhrozena z toho, ako tam ta Zuzana reaguje. Uff. Ohana sa tam typickou povahou Cechov, no typicke je aj to ze Ceske a Slovenske firmy su malokedy na urovni tych zahranicnych. Dokazom toho je aj to ze prave dnes mi dosiel balicek jedneho zahranicneho boxu, limitovna edicia v ktorej mali byt vyhradne skraslovacie produkty. A ziadny make-up som v nom nenasla. Vedia totiz dobre, ze by nemohli kazdemu vyhoviet (hlavne tu vo Francuzsku, kde je vela cernosiek, arabiek, atd.).
No ale chcela som len povedat ze mi to pride neskutocne neprofesionalne, ze pani Zuzana sa tam rozculuje a dava nam najavo ze namiesto nadavania by sme jej mali podakovat za tazku pracu ktoru vykonava. Po prve namiesto toho ,ze sa vyjadruje sama za seba, by sa mala radsej vyjadrovat za cely Senzabox a po druhe ked neznesie kritiku, tak sa do toho radsej ani nemala pustat, pretoze s boxmi nikdy nebudu spokojne vsetky dievcata naraz, takze toto by si mala odpustit: ''Co je tedy za Vás vlastně "dobře"??? Já si s tím třeba lámu hlavu už delší dobu, co vlastně zákaznice chtějí, když 4 z 5ti parametrů vyjdou většinou "špatně"..."

17. prosince 2012 v 16:52

@Veronika
ano, spravne, VEroniko, neobjednala.. ani nahodou!

17. prosince 2012 v 16:53

mít za čtenáře nablblý fetky, to je přece něco, po čem všichni toužíme...:D

ale tvůj přístup se mi líbí víc, vážíš si i čtenářů, co kvůli dočtení blogu hazardují se zdravím...a pak, že z tebe zloba čiší:D

17. prosince 2012 v 16:54

Bože, to jsem se zase pobavila.
Já teda make-upy nepoužívám, takže do toho vidím asi jako do zákonů matematiky. A jak jsem psala už včera na FB - chyba, dobrý, beru, stane se. Třeba to fakt konzultovali (s Korantengem). Ale to, jak se k tomu staví, to mi moji oblibu v SB trochu zazdilo. Teda jako hodně. Kdysi jsem pro jednu takovou paní pracovala - jakmile si jen řekla jedno malé doporučující fň, tak začala útočit a ptát se, kdo si, že si jako dovoluješ JÍ kritizovat. Že ona pracuje 14 hodin denně, aby byla nejlepší a Ty ji budeš kritizovat?

Ještě mi paní dluží necelých sedm tisíc. Doufám, že to se Senza Boxem nedopadne podobně...

17. prosince 2012 v 16:54

Já si beru Dithiaden..:-D Tak jsi mě rozesmála,až jsem se rozkašlala a nešlo to prostě jinak zastavit.Možná příště budou v senzaboxu i nějaké ty pilule,abychom se uklidnily při rozbalování:-D.
Ty nejsi nijak jedovatá.Naopak,vždycky se u Tebe na blogu zasměju,jak umíš všechno brát prima a s nadsázkou.Ale jestli v té dávce "jedu" bude ten nadhled,tak si ho od Tebe ráda trochu koupím,občas bych ho taky potřebovala!

17. prosince 2012 v 16:57

Žádnej box jsem si neobjednala, nelákají mě a v nejbližší době si ho ani neobjednám. Nějak se mi nechce věřit, že výrobky kupují. Dle mého názoru je to reklama pro firmu, která výrobky do krabičky dá. A pokud na svých stránkách mají dotazník, tak by se ho měli držet. A slečna Zuzana mi přijde mírně neochotná. Prostě jsem vám udělali něco, co tu nebylo-Senzabox, tak držte hubu,plaťte, objednávejte, chvalte, pějte chválu a buďte rádi, že jsme to do ČR dotáhli.

17. prosince 2012 v 16:58

tak já si maximálně dávám frťana bachovek...

a jen tak mimochodem jsem zvědavá na to, jak ti to tady dneska pofičí! (paní Z. umí psát i velmi pěkné emaily!)

17. prosince 2012 v 17:00

@Lucifrid :D
no podle nich poslali čtyřku těm, co nejsou zas až tak světlý, logika neasi - těm kdyby poslali taky trojku, tak se mohli trefit aspoň u části :D

17. prosince 2012 v 17:00

Já tedy na svůj "boxík" ještě čekám, ale trochu se bojím... už takhle mám doma pro mě v podstatě nepoužitelný BB Cream od Garnier a teď mi má doma ležet ještě make-up, u kterého bych čekala, že bude v mém odstínu, když ho mám napsaný v tom jejich profilu ?? Máš úplnou pravdu... je to strašně ujetý ;) :)

17. prosince 2012 v 17:04

@Veronika no hlavně, co je na tý personalizaci tak těžkýho - v tomhle boxu byla jen jedna věc v různejch odstínech, tak prostě stačilo všechny krabice v závěru rozdělit na tři hromady a do každý dát světlej/střední/tmavší a adresy si stejně rozdělit na tři hromady

17. prosince 2012 v 17:05

Chachá, já jsem tak happy, že jsem těm boxům a pytlům nepropadla, ale zábava to je, to zas jo:) Minimálně to číst...Jejich logika mě vyhazuje ze židle :D

17. prosince 2012 v 17:06

@Kristina
Ale takhle to bude VŽDYCKY, VŽDYCKY, VŽDYCKY. Nikdy s obsahem/balením nebudou všichni 100% spokojení. Pokud nejsou připraveni na kritiku a nespokojenost, ať to radši zabalí.

17. prosince 2012 v 17:06

Jo a ten obrázek je perfektní :))

17. prosince 2012 v 17:11

@Arwen
Taky jsem nakonec i ráda, že jsem dosud nic neobjednala :) A s takovou asi ani neobjednám, minimálně SenzaBox ne... Jako čert vem makeup, ale chování je na facku.

17. prosince 2012 v 17:12

@balzu tak nevím, jestli si tu první větu nebude Zuzana brát osobně .))

17. prosince 2012 v 17:18

@Lucie van Koten 14 hodin denně se holt někde musí podepsat :D

17. prosince 2012 v 17:21

@trb no neke :D takovej spam bych sem pak doplnila, to je jasňačka

17. prosince 2012 v 17:28

musim sa priznat, ze doteraz mi bol komunikaciou, ci uz cez maily, alebo na fb, sympatickejsi senzabox..ladybox sa mi zas viac paci skladbou vyrobkov, ale nie o tom som chcela..cakala som, ze pri vlne kritiky ktora padla na zmieneny make-up to vedenie SB vzeme v pohode, ved nikdy nebude kazdemu vyhovovat na 100% ale toto? pride mi to az do placu ako dokazu komunikovat so zakaznikom..ja rozumiem ze vedenie je vytocene z toho, ze make-up je pre takmer 100% kupujucich nevhodny odtienom, ale dalo sa tomu predist, bud ho tam nedavat, alebo vybrat fakt najsvetlejsi odtien..
a pobavil ma vyrok o zelenj pleti :D inac neviem ci som az tak nevzdelana v oblasti licenia, ale odkedy sa kupuje make-up o odtien tmavsi? poucte ma prosim, vzdy som bola totzto v tom, ze makeup musi uplne splynut s farbou pleti, aby nebolo vidno rozdiel..

17. prosince 2012 v 17:30

Teda nám zrovna na vyžážistickym kurzu, kde nás učila paní co líčí hlavně přehlídky a občas v televizi, vštěpovala do hlavy, že make up má být světlý jako odstín na krku, takže jsme všechny byly jak bledule :D Rozhodně pořád lepší než oranžáda, asi u senzabox bandy řádí neurolsolárková manie :D
http://nemesisjournal.blogspot.cz/

17. prosince 2012 v 17:39

Článek mě, asi jako většinu velice pobavil:)

Dneska jsem Senzabox obdržela, škoda makeupu, ale v létě, až se opálím bude snad ok:)

Ale musím říct, že ta vůně, ach, ach nádhera. Rtěnka mi také sedne, zbytek balíčku ok.

Jsem schopná zavřít nad makeupem oči, ale nemilý přístup, není zrovna dvakrát vhodný, nepůsobí profesionálně.

17. prosince 2012 v 17:44

Na článek jsem se už těšila, mám pocit že na fb si ho slibovala a už jsem se těšila, jak se nadopuju kapkou Moořího jedu :P až ho budeš stáčet, tak si nějakou tu dávečku objednám a budu se sjíždět tím :D :D
Krabičky jdou mimo mě naštěstí a po tomhle je to definitivní. Někdo kdo musí brát neurol při blbym čtění na internetu je hoden psychiatrické ambulance...a pokud podniká tak teda potěš prdel :D Fakt jedno velký LOL :D :D :D
A samozřejmě ses toho ujala s grácií tobě hodné :)

17. prosince 2012 v 18:10

haha, tak jednak pochybuju o tisícovém nákladu, takže si myslím, že personalizace by měla být zvládnutelná, ale to by někdo musel chtít :) já už se raději nebudu rozčilovat, mám taky připravenej printscreen do diskuze, protože tomuto se dá už jen nahlas smát. Doufám, že slečna Zuza už zobe neuroly a čte si tuto diskuzi, aby měla ještě větší radost :)

17. prosince 2012 v 18:16

@Černá Moora

můžu potvrdit, i mě slečna Zuza stačila oblažit milým mailem, při jehož psaní asi taky něco fetovala a osočila mě z něčeho, co nebyla má zásluha :)

17. prosince 2012 v 18:27

Cha, a já se vždycky stydím, když vidím nějakou svou "náct" fotku, kde to vypadá, že mám nasazovací oranžovou hlavu. Já bledule bílá. Pravda, aspoň tam nejsem zelená. :D

Paní Zuzana asi nemá radost. Věřím že se snažili, i když dospěli k prapodivnému výsledku. Ale vylévat si ukřivděné city na oficiální stránce nějaké instituce, značky atd., kterou zastupuje, je zkrátka špatná reklama. Tímhle stylem ždycky, vždycky, vždycky. V tom je fb prostor zrádný. A šíří se to dál mezi zákaznictvo. Jako moor. :D

Čtu blogy pro radost, ne pro zlost, takže mi stačí kafe. U čeho se zakuckám, to přeskočím. Ovšem když je to smíchy, to je jiná. Třeba ten obrázek mě pobavil moc. Tři dny života k dobru. :)

17. prosince 2012 v 18:28

Mno, tak to se madam Zuzana předvedla, to je na jednu velkou gratulaci :D. Typická ukázka neprofesionálního přístupu zkostnatělých lidí. A super článek Mooro, jako vždy pobavil, a to i bez požití neurolu ;).

17. prosince 2012 v 18:35

@Černá Moora
ano. presne tak. furt maj jen plnou pusu jak to nejde..... tak tady maj krasnej a jednochej navod....

17. prosince 2012 v 18:50

ach bože v senzabboxe sú asi tak trochu debilkovia :D.. no podľa mňa by sa im viac vyplatilo dať svetlejší

17. prosince 2012 v 18:58

Koukám, že je lepší nechat 300 v peněžnece než toto :D Jako po tom co jsem si přečetla zde, na Fb, mě nikdo nepřesvědčí ke koupi nějakého úžaboxu.
Prostě ne. Já věděla proč sem chtěla počkat, jak to bude s boxy senza :DDD
Se tady prostě musím smát. Nechci nikoho urážet nebo tak, ale když se podíváte na fotku paní Zuzany s vizážistkou ( pokud je to ona ) tak je Vám jasné, že je to mladá ambiciózní žena a VY jí nedovolíte snést se na obláčku slávy :D Proč také ano, že ? Prostě s make-upem je to složité a celé balení je vážně hloupé a v zimě o tón tmavší, úplný nesmysl.... A mooro? K Tvým článkům si žádné léky neberu, netřeba :) Endorfiny dodává sám :)

17. prosince 2012 v 19:01

Mně ještě čokoláda nedošla, takže musím říct, že box mi udělal velkou radost (můj první) a mejkap no bože, tak ho nejhůř vyhodim, ale on se vždycky někdo najde (zas tak tmavý a oranžový to neni, když se to rozetře). Diskusi na fb včetně tvého komentáře jsem četla, ale připadalo mi, že si stěžují asi lidi, pro které je 300,- hodně moc peněz. V tom případě trochu pochybuju o vhodnosti kupovat si boxy. :-)

17. prosince 2012 v 19:04

Moc jsem se u čtení článku nasmála:) Prosincový Senzabox mám objednaný, makeupy používám vždy nejsvětlejší odstín, takže mi bude 100% nanic a rozhodně nehodlám nosit tmavší odstín. Nejhorší na tom je, že bych čekala, že za těmihle boxy stojí lidé, kteří kosmetice rozumí. Ale očividně ne, když si nechají od údajné vizážistky nakecat, že nejlepší je nosit tmavší odstín:( Mě se na tom nelíbí to, že v boxu očekávám, že ty 3 produkty plné velikosti budou použitelné! U vzorku mi to nevadí, ale dát plný produkt tmavý makeup + bázi, která už v boxu byla, tak to je pro mě naprosto nepochopitelné a ten kdo to tam dal, tak teda hlavou rozhodně nepřemýšlel!! :) A jejich následný přístup k zákaznicím je už jen vrchol! Já mám i prosincový Ladybox a pokud si budu ještě někdy objednávat krabičku krásy, tak to bude rozhodně Ladybox... Jo a je fajn, že se někdo nebojí to napsat od plic:))

17. prosince 2012 v 19:07

@Rendy
No holky, nedělejte zagorky a pochlubte se!:-D

Anonymní
17. prosince 2012 v 19:11

Mohla bych tady dostat foto toho oranžového makeupu? :D Prosím, moc bych ho chtěla vidět. Jinak ten článek je jed sám - takové rajské jablko řekla bych (ze stromu poznání :D). Sice jsme pak byli vyhnáni z ráje ale zato jsme dostali OBLEČENÍ!

17. prosince 2012 v 19:16

@Anonymní
Pokud stačí takhle...
http://4.bp.blogspot.com/-SGfdjALcCA0/UMw_-FbyYjI/AAAAAAAAAyI/zHkTnGEmD_Y/s1600/100_4998.JPG

Zdroj: http://elitiethebeauty.blogspot.cz/2012/12/senzabox-prosinec-aneb-radost-i-zklamani.html

17. prosince 2012 v 19:19

@Dejnicka
Přesně tak, my se taky chceme zasmát! :D

17. prosince 2012 v 19:22

Od rána mi bylo blbě, ale teda teď jsem se tak nasmála, že mi je rázem fajn :D Já bych chtěla milou Zuzanu vidět s tou 4 napatlanou na výrazu, to musí být pokoukání :D

Anonymní
17. prosince 2012 v 19:32

Proš mám pocit, že světlá pleť je cosi odporného a je nutno to doladit nějakou pořádnou makeupovou oranžádou? Už vidím, jak většina českých žen na sebe plácá trojky a bezvadně jim to sedí. Někdy si připadám, že jsem spadla z jiné planety, když i největlejší odstíny jsou na mě pořád moc tmavé.

17. prosince 2012 v 19:34

při čtení článku jsem se zas pobavila :D.. Mě teda ještě box nepřišel tak nebudu kritizovat, ale zatím jsem nadšená z balení :))

17. prosince 2012 v 19:35

Haha, Moora ty jedeš:D Gerard Butler a ta hláška - mega lol!!!

17. prosince 2012 v 19:40

@Betty Boop
jééé, já bych si taky ďobla dithiadenu, plánuju už asi 7 let, že si vezmu o víkendu půlku prášku a prospím celý den....a furt nic :D

17. prosince 2012 v 19:46

@Dejnickahele, ale o mně to stejně už všichni ví:
http://www.day-loves-colours.com/2012/10/guest-post-rena-co-cekat-od-recenzi-na.html

k tomu tradiční litanie, že to bylo hodně práce a já to neocenila. že to není žádná legrace to dělat. že jsem stejně pochválila konkurenci. nic mimořádného!

17. prosince 2012 v 19:50

no.. tak jestli doteď paní potřebovala Neurol, tak teď aby na ní po přečtení tohohle článku čekala rychlá :D :D

pod tenhle článek bych se nejraději podepsala! jo a jo a joo!

nelíbí se mi jejich jednání a přístup a už ani jejich boxy. ať už je to tmavý YR make-up, poloprázdné krémy L´Occitane, a pak samé lepší obsahy. ještě se mi celkem zamlouvaly první dva boxy, ale od té doby to jde s prominutím do kytek..

tenhle je pro mě třešničkou na dortu. tmavý make-up, tmavá rtěnka, i když mám v profilu zatrhnuto žádná a nebo nude a zubní pasta s kartáčkem, když si oboje můžu koupit v každé sámošce?! to je teda výhra!

tak nějak jsem ztratila chuť to ještě dál zkoušet a to bylo naposled, co jsem za senzabox dala své peníze.

17. prosince 2012 v 19:56

No, mě se tenhle senzabox celkem i líbí, ale teda přístup tý slečny Zuzany je teda příšernej!Jsem se docela rozčílila takhle navečer...:/

17. prosince 2012 v 20:06

Jako na jednu stranu souhlasim, je šílený jak se dneska lidi chovaj ke svejm zákazníkům... Neumim si představit že bych člověku který ode mě nakupuje, napsala že z něj jed uplně čiší. :D Ale celkově mi teda přijde že jste to s tim make-upem docela nafoukly... tak prostě holky daly blbej odstín, snad se z toho pro příště poučí a vyberou světlejší... vy si ho necháte na léto a je to vyřešený... :D

17. prosince 2012 v 20:10

mě spíš dostává, že tam dali nejpoužívanější /nejžádanejsi makeup .. a to ma byt dermacol? wtf? xD

17. prosince 2012 v 20:24

@Dejnicka

já byla osočena, že všem kazím radost tím, že všem na svém facebooku ukazuju co bude v dalším vydání. Za prvé to tam dala nějaká moje čtenářka, za druhé to byla jejich blbost, že jim ty informace unikly a hlavně nejvíc je muselo vytočit, že jim spousta lidí zrušila objednávky, protože se jim obsah nelíbil. Ale špatná jsem byla já a byla jsem osočena bez bližšího prozkoumání celé situace, takže u mě si SB nevrznul svou tragickou komunikací před nějakým časem! Takže bacha na mě, jsem hroznej kazič radosti druhých :D

17. prosince 2012 v 20:28

@Caroline Princessofprague

Já beru, že se spletly, ale v tom případě z jejich strany stačilo uznat chybu.
A tenhle make-up je na mě i přes léto tmavá oranžáda... :)

17. prosince 2012 v 20:37

No dobře. Tým senzaboxu sice udělal chybu ve výběru svého FB-zástupce s neurotickým chováním (složíme se paní na ten Neurol :) ), ale proč ji proboha trapně lynčovat a ztrapňovat před celým národem?! Přijde mi to dost ubohé...

17. prosince 2012 v 20:47

:D Skvělý... otec Fura mě dostal nejvíc:D

17. prosince 2012 v 21:01

Mě se tvůj článek moc líbil. Do někoho se pustit musely a chtěly...a ty jsi byla zrovna při ruce tak si to slízla. Já se u tvých článků bavím a líbí se mi.

Nicméně teda výběr barvy fakt nechápu. A co mě ještě více štve a zaráží je arogance se kterou to dokáží napsat. Co mi je do toho kolik do toho cpou peněz, tohle se NIKDY ALE NIKDY neprobírá před zákaznky - je to dosti neprofesionální. A jestli to vybírala ta paní co je na fotce na stránkách senzaboxu a je psaná jako vizážistka, tak se ani nedivím odkud vítr fouká. Té se jistě v soláriu moc líbí.

17. prosince 2012 v 21:02

@Rendy
mas samozrejme pravdu je nastvalo to ze lide rusili objednabkg pac v tom nebylo nic zajimavejo.... akorat to hodili na jjny duvod. me to cely prikde uhozeny dneska jsem na jinem blogu psala rozhorcenou ctenarku ze pry ji autorka zkazila prekvapeni... jako co cela v clanku s nadpisem senzabox prosinec? to jako o tom smim napsat az to teprve kazda zena v cr tozbali? a proc teda vsichni ke me chodej a divaj se?

17. prosince 2012 v 21:02

No ty jsi ale pěkná sviňucha...se divim,že ze čtení tvého blogu už nemám vyplánej mozek (neurol zatím neberu) :DD

No co k tomu říct, že? když se něco plošně nelíbí, tak si maji začít sypat popel na hlavu a líst nám do prdele, aby si to vyžehlili...tohle tragikomický obhajování je silně trapný...bohužel to PR nechápe a myslí si jaký jsme všecny nevděčný krávy...oni to přeci dělaj pro nás..do prdele...vždyť díky nám maji práci ne? tak se sakra chovejte slušně...

jo jako vizážistka, která tvrdí, že si mám vybrat o odstín tmavší makeup, než je moje pleť by to měla zabalit...o co se tu my blogerky kurník snažíme???....smutné, velice smutné

17. prosince 2012 v 21:10

Senzabox ani Ladybox si nekupujem, pretože sú to pre mňa vyhodené peniaze. Ak niečo potrebujem, kúpim si to podľa seba a zase sú veci, ktoré si človek nemusí kupovať každý mesiac, tak potom by mi to len zbytočne stálo na poličke. Ale chcela som povedať niečo iné a síce, že to ich v SB nenapadlo, že možno sa im výrobca snaží predať práve to, čoho sa nemôže zbaviť, pretože takto ho "odľahčia" o pomerne veľké množstvo "nechceného" tovaru, keďže ako píše pani zo SB majú tisícky zákazníčok? Každý sa snaží robiť biznis a predať čo najviac produktov a ak sa niektorých nemôže zbaviť, tak hold, sú podnikatelia, ktorí kľudne zákazníka oklamú a nasľubujú mu hory-doly len aby predali svoj produkt a nespokojnosť zákazníka ich už netrápi.Hlavne, že oni majú na účte viac, kritiku si predsa odskáču ľudia zo SB, ktorý produkt vybrali (čím ale Senzabox nechcem obraňovať!). A slečna/pani vizážistka nebrala do úvahy, že je rozdiel líčiť sa na kameru, kde sú veľké reflektory a kamera sníma ľudí troška inak ako ich vidíme bežne na ulici pri dennom svetle? No neviem ako vy baby, ale ja so sebou nenosím prenosný reflektor.. Taký základný, ale zato dosť podstatný rozdiel by mohla vedieť, keď je vizážistka. Veď to vedia už aj mladé baby, že make-up vyzerá pri skúšaní pod svetlom inak ako na prirodzenom dennom svetle... Myslím, že každá z nás už neraz urobila tú chybu, že si vybrala make-up v tmavšom odtieni, lebo v drogérii pod svetlom vyzeral dobre a doma nakoniec zistili, že to bol krok vedľa.

17. prosince 2012 v 21:11

@Marina Bell
Před celým národem ze sebe udělali blbce sami. A to před "celým národem" bych ještě měla dát do uvozovek. Myslím, že většina lidí ani neví, že něco takového jako SenzaBox existuje ;) Nehledě na to, že paní Z. se do Moory pustila taky veřejně...

17. prosince 2012 v 21:13

@Caroline Princessofprague
Za mě už teď tolik nejde o ten makeup, jako spíš o jejich chování...
A i v létě by byl pořád tak o 3 odstíny tmavší, než potřebuju :D

Anonymní
17. prosince 2012 v 21:21

Senzabox se teda vytáhl :) nikdy více.. díky

17. prosince 2012 v 21:22

@Lucie S Jojo, řikám že to chování taky nechápu :) Ale kdy se vám líbilo všech 5 nebo 6 výrobků z boxu? :)

17. prosince 2012 v 21:26

@Caroline Princessofprague tak nafoukli to hlavne sami ... no a jinak to nebyl prvni pripad, uz v prvnim senzaboxu byl totiz tmavej make-up, YR v odstinu 4 - takže člověk by právě čekal, že už se poučili dost (tehdá to nenafukoval nikdo)

17. prosince 2012 v 21:30

@Rendy no tak to je LOL, na to jsem vlastně úplně zapomněla, že jim to uteklo :D

17. prosince 2012 v 21:31

@Rendy tak to teda koukám! já nevím, čeho chtějí tímhle chováním dosáhnout :D
zvlášť, když jim na takových bloggerkách, jako jsi ty, stojí pomalu celá tržba :D tak by si sakra měli dávat pozor na pusu, co řeknou, protože je jasný, že se to pak dozví každý a každý si pak rozmyslí, jestli si ještě u nich objedná..

17. prosince 2012 v 21:34

@Anonymní
Kočko, za pár minut házím fotku na FB Senzaboxu, ať vidí, jak vypadá ta jejich zdravá barva v reálu

17. prosince 2012 v 21:38

To je zas jednou vzrůšo. Celej SB jde do kopru. Doufám, že Zuzana nečte můj blog, nebo při prohlížení mé recenze bude muset sezobat celou krabičku Neurolu. Jdu na to!

Anonymní
17. prosince 2012 v 21:50

Já mám v profilu napsané, že mám snědou pleť a došla mi trojka. Oranžový nádech teda nepozoruju a to bych si určitě všimla - mám olivový odstín (tj. nádech do zelenava), ten s oranžovou opravdu nesnáší.

17. prosince 2012 v 21:50

@Černá MooraTak to nechápu, kdyby dali dvojku a trojku, byl by klid a většina by byla spokojená. Myslím.

17. prosince 2012 v 21:54

@Betty Booppod to se podepisu :) Dithiaden zobu na velky uklid, bo bych se pri utirani prachu udusila :D

17. prosince 2012 v 21:55

@Meduňka-Btobe zabira na spani? me teda ne :) leda, kdyz si ho vezmu na noc, to jsem pak druhy den lehce ospala

17. prosince 2012 v 22:04

je jedno jak to bylo s make-upem ... teď jde o to, že přičiněním paní Zuzany přišli o zákaznice ... o hodně zákaznic ... co si budem povídat, o boxech víme z blogů (neříkám, že všichni) a kupují je jak blogerky, tak jejich čtenářky ... a tady je ten problém - urážet blogerky? tady někdo spadl z višně, že? jsem zvědavá, kolik objednávek bude mít senzabox na další měsíc - asi tak ;)

17. prosince 2012 v 22:13

No jo, to se občas člověk vážně diví, co jsou lidé schopni. Jak jsem u Jáji četla článek Krabičky krásy aneb proč to Češky nepochopily, tak jsem tleskala, protože to je prostě fakt..Ale teď to vygradovalo takovým způsobem, že je tedy aktualnější se zamyslet Krabičky krásy aneb proč to vydavatelé nepochopili :D Krabičky krásy mě baví, ale tohle mě teda pobavilo ještě víc :D :D Snad se budu řídit strým dobrým - Náš zákazník, náš pán a pak hned následně - Radši držet hubu a krok!
Tak hodně trpělivosti a nadhledu s těmito lidmi..Zbytek čtenářek blog zvládá vesele s hrnek čaje nebo kávy a relaxují :D Takže Neurol netřeba! :D B.

17. prosince 2012 v 22:16

@Černá Moora
V nejhorším si skočí pro další platíčko :-DDD.

17. prosince 2012 v 22:23

Tak jsem to ted cetla doma a asi ani nebudeme moct s pritelem usnout, jak nas smichy boli bricho - on sice o nejakem boxu slysel poprve, ale jinak mi i odstiny makeupu (jako darek) dokaze vybrat nejprirozenejsi a nikdy se se zadnym odstinem nespletl...mozna az slecnu/pani Z. vyhodi, mohl by tu jeji praci delat jako prilezitostnou bridagu, jelikoz cist umi a asi by to zvladl i bez "profesionalnich vizazistu" ve volnem case nahazet do 3 druhu krabicek :)

Jinak blogy ctu nejcasteji v praci u snidane s cokoladovym jogurtem :)

17. prosince 2012 v 22:24

@Rendy
No jo, nevděčnice a kazička, styďte se!:-D

17. prosince 2012 v 22:28

@Caroline Princessofprague
Jak píše Moora, člověk by myslel, že po tom prvním fiasku s makeupem YR se chytnou za nos.
A jinak samozřejmě nikdy nebudou všichni s obsahem 100% spokojení, to je jasný a zařídit se to nedá :) Taky tu o to vůbec nejde.

17. prosince 2012 v 22:34

@Marina Bell

Jenže já se obávám (po zhlédnutí FB Senza boxu), že pokud to není shoda jmen, tak slečna Z. (Zuzana) je přímo ředitelkou Senza boxu. Trochu neurotická, ale ředitelka... :-D

17. prosince 2012 v 23:10

Tak prý si nemáme kupovat žádné boxy, abychom ušetřili slečně Z. nervy. (jsem se dočetla u sebe...) :)

17. prosince 2012 v 23:13

@Dejnicka
Proč je smazanej ten článek od Renči?

Jinak si mě předběhla, chystám všeobecnej hejt článek a SB tam hodlám taky zařadit :)) Ale kvůli něčemu jinýmu...

17. prosince 2012 v 23:15

Mě se prosincový senzabox moc líbí. Ten makeup si nechám na léto. Ale opravdu nechápu, PROČ se vyplňují ty kosmetické dotazníky, když se podle nich stejně boxy neplní? Opravdu neprodávají TOLIK boxů, aby nebyli schopni ty výrobky roztřídit a dát každému jeho odstín.

17. prosince 2012 v 23:17

Tak jako hláška o Borhyové je nejvíc!! A vůbec, celej ten článek dát za rámeček...díky za příjemný pobavení... :)

17. prosince 2012 v 23:20

No nevím, já jsem snědá, nejtmavší z okolí asi 50 holek co se bavíme od gymplu a ta 3ka je na mě akorát, takže to je hloupost co píšou. Souhlasím s Tebou na 100%. Pokud nejsou ochotný posílat podle dotazníků, tak at je raději vyřadí. Stejně o Dermacol nemá moc lidí zájem, kdyby mělo,s taví se v nejbližší drogerce. Já oceňuji možnost zkusit zase něco na vlasy, co je v plném balení drahé a nepodává se všude a taky MUFE - ne každý má na plné balení a má cestu do Sephory. Pasta fajn, ale už jich bylo dost, dala byhc s nimi ted pauzu. Jo a na Haushku mám taky pifku dlouho, takže to je opět super nápad. Značka, která není běžně dostupná.

Anonymní
17. prosince 2012 v 23:30

Mooro, i slzu jsem utipla (depresiva u cteni clanku neberu), tak jsi me pobavila (nemusela stydět ani patnáctiletá emařka v záchvatu PMS ). Na cele veci me opravdu jen zarazi reakce slecny Zuzany. Proste, kdyz jedu PR pres blogy a fb, tak musim byt pripravena i na takovy strasny nespravedlivy veci jako je nevdek (coz netvrdim, ze je tento pripad) ono, kdyz clovek podnika, tak to je hlavne o vdeku/nevdeku zakaznika ze ano ... pominu-li mimozni radu s makeupem o odstin tmavsi, tak je to cele takove ublizene a na to jim zakaznik proste neni zvedavy.

17. prosince 2012 v 23:41

Nemyslím si, že bys byla jedovatá. Prostě si jen narovinu upřímně řekla, co si myslíš. Já bych to tak asertivně nedokázala a asi bych si servítky nebrala. Aspoň vím, že nemám zkoušet kupovat SB. Přemýšlela jsem o tom, ale vždycky jsem dala finance za něco jiného. Jak koukám, tak jsem dobře udělala. Make-up nepoužívám, jsem přírodní bleďule (na nic jiného jsem nezdědila geny) a když se líčím, tak používám tónovací krém, který se dá dobře rozetřít a sjednotí mi tón pleti. A paní si asi neuvědomuje, že ve středověku naopak bývaly doby, kdy bylo tzv. in mít bledou porcelánovou pleť. Opálené byly venkovanky, ne šlechtičny. A mít bledou pokožku nerovná se být zelená. Například na zrzce by oražový tmavý make-up vypadal příšerně.
P. S. Asi budu za suchara ale fetuju čaj a mandarinku. :)

17. prosince 2012 v 23:51

Taky mě naštvali, předplatila jsem si SB i na další tři měsíce a počítala jsem s tím, že box bude aspoň někdy u něčeho personalizovaný (třeba právě u make-upu), aspoň pro předplatitele, a oni napíšou, že to není technicky možné. Já bych jim ten tmavej make-up ráda odpustila, kdyby už takovou chybu neudělali v 1. boxu a teď nám netvrdili, že odstín 3 je pro světlou pleť zcela ok.

18. prosince 2012 v 0:24

Ze Zuzaniných výlevů mám teda fakt dost - copak si neuvědomuje, že dělá ostudu celé společnosti SB? Ta zmínka o Neurolu... to snad nevypustila z klávesnice dospělá ženská?! No nic, i tak jsem byla rozhodnutá, že prosincový SB je můj poslední a prezentace představitelky SB mě v tom utvrdila. Úplně se děsím, co tam bude za make-up, až to otevřu.

18. prosince 2012 v 0:36

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÍÁÍÁÍÁÍÁÍÁÍÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ :D nevím jak to jinak vyjádřit. jenom varuju, že asi nenapíšu něco, co tu ještě nebylo zmíněné, ale číst ty kometnáře by asi byla moje smrt, takže nevím, co všechno budu opakovat, ale ventilovat to musim :D naprostá bomba. jsem pyšná na to, že jsem si nikdy žádný box neobjednala a neobjednám, za ty peníze si radši koupím něco, o čem vím, že využiju, nebo si našetřím na něco vytouženého, než rozhazovat peníze za oranžové makeupy a báze od dermacolu, bez které kdybych nemohla být, tak si pro ní zajdu do dmka. naprosto mě rozčílilo to tvrzení o tom, že máme používat tmavší makeup, abysme nebyly úplně zelený. já jsem hrozně hrozně bledá, vůbec se nemůžu opalovat, vybírání odstínu makeupu je očistec. grrrrrr. nenávidim ten názor že bledá pleť = mrtvolná pleť. i někdo jako já dokáže vypadat zdravě, když se tomu správně pomůže! a kdykoliv jsem zkoušela něco o kousilínek tmavšího, byla jsem jako blázen, bílej krk, bílý ruce.. to je tak trapný... kdo proboha ty boxy připravuje? ohánět se tím, že to doporučuje 100/100 kosmetiček... to je takovej blábol! :'( schválně, když nám to všem tak vyhovuje, blogerky by to mohly názorně předvést, jak jim ten odstín krásně padne, abysme to teda viděli. nemyslím si, že by si holky jen stěžovaly a neměly nějaké konkrétní návrhy na zlepšení, mám dojem, že zaznívají ve spoustě článcích.. a pak samozřejmě to typické "podívejte-se-na-ostatní-ti-to-dělají-mnohem-hůř" .. i kdyby, tak co.. vlastně jsme my špatný, že si stěžujeme, když oni se tak snaží, co? můro, tohle je výbornej článek a já ti děsně fandím, gratuluj si k tomu neurolu, o paní to hodně vypovídá :D radši se nervuje kvůli tvým článkům, než aby byla šťastná, jaké pěkné výrobky dává do senzaboxu. no, tohle by bylo klidně i na diplomku, ale i tak jsem se o tom rozepsala až dost :D jdu si dát vlažné mléko a snažit se o spánek bez hrůzostrašných snů o oranžových makeupech.

18. prosince 2012 v 0:49

přecejenom ještě něco, mléko nezabírá :D nechápu, jak někdo může napsat to s tim neurolem. to někdo fakt nepromyslel :D tou větou a celkově tímto výstupem přišli (DOUFÁM) o spoustu zákaznic, a to jako chtějí? hlavně se to teď bude citovat úplně všude.. je to trapné. hrozně trapné.

18. prosince 2012 v 8:13

@Therezka

Dobrej postreh, tak to v tom pripade vysvetluje mnohe... jak barvu makeupu tak chovani SB obecne... :-((((((

18. prosince 2012 v 8:14

Nad článkem brečím smíchy ještě teď, takhle krásně dokážeš psát snad jedině ty. Za sebe ovšem musím říct, že mě zrovna trojka vyhovuje, takže žádný problém nemám. Senzabox mi byl od začátku sympatyčtější, ale je pravda, že ta diskuse včera mě zklamala. Ikdyž je opět pravda, že chápu i lidičky v Senzaboxu, myslím si, že vše dělají nejlépe jak umí, jen to hold někdy zcela nevyjde.

18. prosince 2012 v 8:19

@Lada Váňová
Bohuzel to asi nepoznaji hned, protze nalakali spoustu lidi na predplatne 3. mesice dopredu :( Taky jsem o nem uvazovala - jeste, ze me osvitil duch svaty!! :-))

18. prosince 2012 v 8:25

@Dashulkaten článek tam pořád je... to já jsem jenom špatně někde špatně napsala tu adresu.

a na tvůj hejt se tedy taky těším.

18. prosince 2012 v 8:27

@Therezka
vážně? já si říkala, co to je za amatéry, že jim soc. sítě může spravovat nějaká neprofesionální psychicky rozladěná blbka, nejspíš navíc hodně vysolárkovaná...ale takhle je to ještě horší:D

18. prosince 2012 v 8:29

Natriet sa tym makeupom a poslat im fotku, toto presne spravim... a nech chcu mi frflat,, ze si ho neviem rozotriet alebo nieco!! Ze svetla plet je zelena!! Ja im dam, mam rysave vlasy a mam mat oranzovy ksicht? Prosim??? A ze mam nosit o odtien tmavsi mejkap? Akoze no pardon, to mi je novinka :P

Anonymní
18. prosince 2012 v 8:34

ja myslím, že som so Senzaboxom skončila. Nejde len o toto, čo sa stalo ale ani celkovo nie som nejako extra spokojná s výrobkami. Radšej si kúpim jednu poriadnu vec ako 5 desných "prekvapení"

18. prosince 2012 v 8:35

@Caroline Princessofprague
Nepoučili se už jednou a pokud budem pořád držet hubu a krok, tak se nikdy nic nezmění!

Anonymní
18. prosince 2012 v 8:48

Naprosto souhlasím :D Jejich chování je otřesné a to nejen v tomto případě..děkuji SZ již ne .. dělat ze zákaznic blbky, na to jsem citlivá :D

18. prosince 2012 v 9:36

Napsala jsem svůj vzkaz na blog Levandule, ale překopíruju ho i sem, pro případ že by si slečna s neurolem přišla počíst sem:-)

Milá slečno Zuzano, pracuju jako marketing manager v jedné nejmenované společnosti a být Vaše šéfka tak po tomhle prohlášení máte na místě padáka! Měla byste se zamyslet nad tím jak se zákazníky komunikovat a ne se chovat jako malé rozmazlené děcko které někdo pohatil výtvor a vyhrožovat že Senzabox zavřete. Klidně to udělejte, myslím že jen Vy sami přijdete o práci a kšefty. Tak se raději zamyslete jak ty věci dělat lépe a naučte se přijímat kritiku, protože té ještě přijde ve Vašem životě dost. MB

Anonymní
18. prosince 2012 v 9:45

Jsem překvapená, že tuto chybu s make upem udělali už po druhé. Naštěstí první ani tento poslední doma nemám :-) Když vezmu pravé asijské BB krémy, které nám evropanů také většinou sednou tak tuto volbu absolutně nechápu. Kdo je za toto zodpovědný by měl rezignovat...A taky by všem měli poslat ty dvojky na vlastní náklady to by bylo aspoň gesto!Dnes ještě skočím do drogerky omrknout ty dermacoly 3 a 4 ať mám čisté svědomí, že nikoho nepomlouvám bezdůvodně :-) Ovšem já jako zástupné světlé normální pleťi mám vždy jedničku nebo dvojku ať se jedná o jakoukoliv značku tak je to víceméně jasné...
Sara

18. prosince 2012 v 10:22

Velmi jsi mě pobavila a naprosto s tebou souhlasím. I kdyby nešlo o blbou barvu make-upu, prostě takhle firma reagovat nemůže. Dospělý člověk, který podniká se má chovat tak aby zákazníkový vyšel vstříc, případně se omluvit... A ne ze sebe dělat chudáčka. stěžovat si na stěžovatele a pak ještě dělat logické chyby v jedné větě. A argument: "sama používám make-up tmavší" je jak "pojď na mě z boku". Veronika

Anonymní
18. prosince 2012 v 10:34

@Černá Moora

Ahoj, no já jsem bílá jak stěna a dostala jsem odstín 4. Tak nevím asi si také dám Neurol... Petra

Anonymní
18. prosince 2012 v 10:53

Tak za mě přišli o zákazníci taktéž, make-up sice sedí, ale poslední 2 boxy!!! No to si snad dělají srandu? Za 300 dostat nějaký levný odličovač, který jsem zkoušela už kdysi před 7 lety, šampon a ještě něco na vlasy s pánskou vůní, sůl do koupele, kterou v drogerce seženete za 20,-, korektor, který nic nekryje.. Tenhle box je lepší ale pořád nestojí těch peněz, ať mi to vyvracejí jak chtějí. A argument, že to je jasný, že to nesedne všem, tak přece to můžem darovat někomu jinému, už vidím jak někdo dostane ode mě pod stromeček pidi lahvičku něčeho nejasného. No a o komunikaci už snad ani není nutné se vyjadřovat. Prostě vyhozené peníze to byly pro mě. Bohužel..

18. prosince 2012 v 10:56

Co mě teda dost zaráží, že zástupkyně ze Senzaboxu to berou tak přecitlivěle. Reakce mi připomíná emočně labilní výkyvy v pubertálním období.Teď to nemyslím opravdu zle a nechci tím osočovat, ale v podnikání se emoce nenosí a je to tak dobře. Proto pak vznikají kauzy tohoto typu, které jsou naprosto bezpředmětné. A reakce zástupců firmy v podobě uražené holčičky, která tedy už nebude dávat makeupy do krabiček vůbec, když si někdo dovolil říct něco proti, nebo popřípadě nejtvrdší kalibr věty: :"Jediné, jak to pak může dopadnou, že službu zavřeme..." - no, kde to jsme? To je máme přesvědčovat, že ne, že jsme to tak nemysleli a uklidňovat je: Vážně by takto měl vystupovat někdo jménem firmy?? Do teď jsem se snažila vyvarovat porovnávání Senza a Lady boxu. Beru je jako zdravou konkurenci,ze které naopak my jako cílová skupina můžeme jen vytěžit. Ale bohužel, když pominu výrobky, jejich odstíny, objem, velikost, výběr značek a balení samotných boxů, Lady zde vyhrál, a to profesionálním přístupem.
A možná tím píchnu trochu do vosího hnízda, ale pleť mám spíš tmavší béžovou (kdo zná asijská BB tak ví, že to je nejtmavší odstín, tedy o celé dva levely tmavší odstín nepž pro bledule, což většina blogerek a nejen jich je) a i pro mě je ten odstín makeupu od Dermacolu strašně tmavý a oranžový. 2ka by byla zlatá =)

18. prosince 2012 v 11:04

.:DDDDD..zmírám smíchy, ještě že nejsem fanoušek boxů :D...M*

18. prosince 2012 v 13:14

Jsem na Tvém blogu prvně, článek jsem dočetla do konce a bez drog :D Směju se jim a jsem zvědavá jak jim teď půjde prodej po takovém jednání se zákazníky..

18. prosince 2012 v 13:19

@Dashulka tak to jsem zvědavá, zajímá mě, co se jim dá vyčíst ještě dál :D

18. prosince 2012 v 13:31

no co toto?
jako u mě od začátku vede LB, ale měla jsem v plánu sledovat oba boxíky s tím, že se to časem vyvrbí a bude jasné, který je lepší, ale že si SB nasere do bot takhle brzy jsem vážně nečekala :-D
mimochodem, skvěle jsem se pobavila - Tvůj blog je droga!!! :-D

Anonymní
18. prosince 2012 v 14:19

Holka to se ti povedlo.Nemůžu se nesmát.Na jednu stranu je mi jich líto, že se jim to tolik nevede, ale doufejme, že chybami se člověk učí.Na stranu druhou jejich jednání je opravdu prapodivné až dosti neslušné.

18. prosince 2012 v 14:51

Výborný článek. Prosincový senzabox měl být můj první box a je zároveň i posledním, pže bych nerada riskovala další fail a následný psychický kolaps slečny ředitelky. Jako jak může dělat beuty box někdo, kdo si myslí, že má být make-up tmavší než pleť atd??? To mi hlava fakt nebere...

18. prosince 2012 v 15:31

koukám, že se tady zatím neobjevil ani jedinej hater, to je vzhledem k počtu komentářů nejspíš rekord :D

18. prosince 2012 v 16:21

tyjo, když jsem jí to na ten fb psala, nečekala jsem, že se to takhle "nafoukne". SB je bohužel hrozný. já jsem ani neměla nějak potřebu kupovat, protože nehodlám vrážet do věcí, který mi budou následně k ničemu. asi chápeš, jak nadšená jsem byla, když mi včera mamka box přinesla se slovy: "překvapení". měla jsem chuť s tím mrštit o zem. make-up na nic, taštička totální kýč, voňavka jak z ruskýho bordelu, krém na zralou pleť u mě taky nenajde využití, pasty sensodyne nepoužívám a jediný, co je jaksi-taksi dobré, tak to je ten pidi olej, kterej se bude dost tragicky aplikovat a miniaturní rtěnečka. děs a hrůza, s mamkou jsme se shodly na tom, že po tomhle "Vánočním výkonu" (přitom slibovali, jak úžasný tohle vydání bude) jim asi většina zákaznic ukáže záda.

18. prosince 2012 v 16:50

Ja mam s nimi iba dobrú skúsenost. ovela lepsiu n ez ladyboxom.

Anonymní
18. prosince 2012 v 16:53

ty bys mela zavrit drzku. ty vase posty a komentare to je taky neco. visite na kazdym slovu. ubozacky

18. prosince 2012 v 17:29

@Anonymní no ale to není vůbec sluničkový se takhle zlobíčkovat, doporučuju jeden neurolek, prý to zabíráčkuje

(aneb my o vlku a vlk za dveřmi, nejspíš se teprve teď vrátil ze solárka)

Anonymní
18. prosince 2012 v 18:28

dneska sem konečně dostala senzabox a myslim že je to tenhle měsíc docela hrůzna!!Taštička je kýčová jak od kolotoče,make-up je jako mrkev,krémy jsou taky na nic,jediná pozitivní je vůně :)Myslim že se senzaboxem sem skončila,dávat 3 stovky měsíčně za nic nemá Cenu!
P.S.tenhle článek mi příjde dost dobrej,čtu tvůj blok hrozně ráda....a komentář paní ze senzaboku je na pěst mezi oči :D

18. prosince 2012 v 18:54

Ty jo, člověk se z těch internetů chvíli odpojí a hned toto :-) Se přiznám, že ani nevím, co napsat, myslím, že slečna Zuzana to s těma psychofarmakama musí dost přehánět, protože takhle si nasrat do bot je svým způsobem fakt výkon hodný obdivu. Kňourání na FB bych ještě překousla, i když to je naprosto neprofesionální, ale prakticky bez důvodu se do tebe takhle navézt, to si fakt musela šlehnout něco ostřejšího. Když má pocit, že jsi tak jedovatá, tak čekala, že to zůstane bez odezvy? Nebo je to nějaká zvlášť rafinovaná negativní kampaň? Nekamarádí se třeba s jistým panem rychtářem nebo tak něco? Docela by mě zajímalo, co na to ten investor...

Anonymní
18. prosince 2012 v 19:11

No, tak musím říci, že já si SB ani LB nekupuju, ikdyž mě to trošku láká, touha procházet se po obchodech je u mne silnější, než touha procházet se na poštu. Každopádně jak tak koukám, měla bych se vrátit o hodně let zpět, kdy jsem se začala líčit a získávala informace o tom jak se správně líčit, aby to vypadalo přirozeně a hezky... a nevím proč, ale měla jsem dojem, že odstín makeupu má být co nejvěrnější vlastnímu odstínu pleti, aby to právě vypadalo, že žádný na sobě nemám...No nic, příště si asi koupím tedy odstíny minimálně o 2 odstíny tmavší, dám si neurol a pak mi to možná přirozené přijde. Přeji všem hezký přeci jen i o pár odstínů zajímavěji vybarvený den :)

Anonymní
18. prosince 2012 v 19:13

Já jsem se do týhle kauzy u tebe tak zažrala, že jsem si naopak zapomněla prášky vzít... fakt dík. :D

18. prosince 2012 v 19:17

@Černá Moora
Mooro, nech ji, chudáka, ještě ji kvůli tobě odvezou.. :)

18. prosince 2012 v 19:33

Slečna Zuzana píše na fb s prominutím samý sra*ky :D. Senzabox už si určitě nepořídím!

18. prosince 2012 v 19:35

Mě ještě napadlo (jsem machr na konspirační teorie :-) ), jestli to není nějaká rafinovaná příprava místa pro greatbox nebo jinou krabku... Něco ve stylu "chci udělat krabku krásy - nemám na to prachy - najdu investora - zjistím, co to obnáší, najdu dodavatele - totálně ten projekt poseru, že půjde po půlroce do kytek - a ejhle, mám svoji vlastní krabku. Uznávám, že to je dost krkolomný, ale já tak nějak furt nedokážu pobrat, že by někdo byl fakt až takový střevo (i když teda neurol je sviňa a docela mě překvapuje, že někdo tak mladý - soudě dle foto na FB - ví, k čemu to je a ještě by to byl ochotný jíst při surfování na netu. Takže to třeba možný bude, no...)

18. prosince 2012 v 20:29

Ahoj, vzhledem k tomu, že se vyhýbám všemu, kde bych mohla vidět co bylo v senzaboxu, všechno tohle okolo makeupu mi uniklo, jsem velmi ráda, že jsem si to mohla přečíst tady (a asi taky, že ti došel cukr aby si to sem napsala:)), je to padlý na hlavu, nechápu na co mě bude nějaký oranžový makeup. Ale po tomhle článku a potom co píše tým SB na facebooku tak mám chuť už SB nikdy nevidět ať to klidně zabalí, protože teď si udělali ostudu jak vrata. Přemýšlím jestli je možně zrušit si u nich to předplatné i když už mi první box z něj poslali...

18. prosince 2012 v 20:37

Palec nahoru, Mooro. Nikdo by o téhle aféře neuměl napsat lépe (peprněji/vtipněji/trefněji) než Ty. :D

18. prosince 2012 v 23:22

@Černá Moora
Už toho nech, já z tebe ležím smíchy! :))

kozy jste
19. prosince 2012 v 0:04

Abyste se neposraly, aneb jak uělat z komára velblouda. Když je někdo blbej a objedná a zaplatí si něco a neví co a pak se rozčiluje, je to jen a jen jeho chyba. Třeba se dámy zblázněte, je to tak.

19. prosince 2012 v 8:55

Pokud někdo nepochopil, o čem celá ta "kauza" je, tak doporučuju zkusit kariéru v PR, evidentně hlavně v kosmetickém odvětví. Úspěch zaručen!

Anonymní
19. prosince 2012 v 9:05

No, já jsem si řekla, že 3x objednám a pak končím. Prosincové balení se mi líbilo kvůli obalu (miluju červenou na dekorativních věcech), obsah taky ok, tmavý make-up mi nevadí, smíchám ho ze světlým (nedávno jsem koupila právě až příliš světlý), odstín rtěnky mi na prosto sedí, vůni jsem dala mamce, minipasty si vezmu do práce i s kartáčkem.
Spíš jde o to, že už jsem procitla.
Počáteční euforie z překvapení a koncepce krabiček krásy už vypršela. Nebaví mě hromadit doma kosmetiku, kterou nevyužiju nebo s ní nejsem extra spokojená, proto přestávám objednávat. Radši si koupím jen to, co potřebuju, co mi dochází nebo co si sama vyberu (i kdybych se netrefila a mělo se mi to válet doma, pak můžu nadávat jen sama sobě). Tak holt nevyzkouším nové značky, stejně je rtěnka za 600 Kč mimo mé finanční možnosti. ;)
Monika

19. prosince 2012 v 10:35

Tak pani či slečna to trochu prehnala s reakciou. A tiež by ma zaujímalo, odkiaľ má ten blud, že makeup má byť o číslo tmavší...

Niekde tam spomínala, že ani v zahraničných "beauty boxoch" nie je nič extra. No, asi žiadny iný než ten ich nevidela. Za tú dobu, čo Ladybox a Senzabox existujú, tam nebol ešte ani jeden produkt z luxusnejších značiek. A teda zaplatiť 300 Kč, aby som vyskúšala produkty, ktoré si môžem kúpiť bežne v drogérke, to fakt nechápem. Podľa mňa má byť krabička o tom, dať zákazníčkám možnoť vyskúšať niečo lepšie, drahšie, čo by si naslepo určite nekúpili a čo napr. z jednej vyžobranej vzorky v parfumérke nie je možné dobre otestovať.

No a tu je ukážka posledných boxov v Rakúsku, síce vychádzajú 400-500 Kč, ale tie produkty stoja zato:
http://www.glossybox.at/the-box-beauty/
alebo
http://beautybox.beautesse.at/box-dez-inhalt

Miriam

19. prosince 2012 v 10:36

Jé, tady je ale veselo :D
Já teda zatím žádný drogy na čtení tvých článků nepotřebuju, ale na objednání Senzaboxu by potřeba určitě byly. Z hezkého podnikatelského záměru do pekel snadno a rychle.

19. prosince 2012 v 11:46

:D:D:D:D:DD:D:D:D:D Co jiného napsat?:D Celý článek jsem shodou okolností četla s přítelem a ten se nemohl přestat smát - vlastně my oba :D Napsala si to úplně úžasně a paní nebo slečna Zuzana je totálně mimo. Třeba s tím tmavším odstínem ?:D Promiň ale jaká vizážistka by tohle řekla?? Nebo ten její komentář typu ,, mám světlou pleť a používám 4. abych nebyla zelená ????" :D Slečna/paní Zuzana asi neví o čem je řeč a přála bych si ji potkat s tmavým obličejem a světlým krkem.
Celá záležitost mi ale přijde dost smutná, takhle před Vánoci - měl to být něco jako super dárek na Vánoce a místo toho je tam kartáček a pasta (wtf??) a rtěnka na kterou jsem se nejvíc těšila je pidi mini mini!! Make-up netřeba komentovat. Takže stejně jako u LB i SB je totální zklamání a fiasko. Takže jsem ale na druhou stranu poučená, když si budu chtít objednat nějaké boxy, tak si počkám na recenze na blozích a pak si objednávku rozmyslím...
Na závěr z příjemnějšího soudku - snad :) Ráda bych Tebe i holky pozvala na svou první giveaway plnou kosmetiky, snad by mohla zpravit náladu :)) Odkaz níže a měj se fajn LL*

Oficiálně první Giveaway

dobře vám tak
19. prosince 2012 v 12:02

Objednáte si něco, o čem nevíte, co bude a pak se divíte? A jinak jste ok?

19. prosince 2012 v 12:08

@Černá Moora

Zajimavy je, ze takovy komentare jsou VZDYCKY od Anonyma :-)))))

Anonymní
19. prosince 2012 v 12:56

Doporučila bych paní/slečně Zuzaně aby navštívila nějakou odbornou pomoc. Při nejlepším nějakého psychiatra...

19. prosince 2012 v 16:00

hehe tak tohle je naprosto vystihující, dost jsi mě tím pobavila a nad komentáři senzaboxu nezůstalo oko suché :) dobrý marketing fail. mě teda tím přístupem pěkně rozhodili, že si další box nekoupím. za to se hlásím k odběru tvého blogu! :)

Anonymní
19. prosince 2012 v 16:47

Na jednu stranu máte všechny pravdu - vyplňovat dotazník a pak dostat jiný odstín než jsem uvedla? To je blbost. Na druhou stranu já bych si nikdy žádnou krabičku nekoupila. Mám své oblíbené produkty a i když chci vyzkoušet něco nového, prostě si to koupím, ale že bych dala peníze za "něco" co nevím co bude? To ne, nemám ráda překvapení, takže já za sebe můžu říct, že si raději 300 Kč strčím do peněženky a vyberu si věci, které mi sedí. :)

19. prosince 2012 v 18:20

Dokonale psaný článek, občas jsem tu vyprskla smíchy :D ODBĚR!
Podle mě by stačilo tenhle makeup jednoduše vypustit a dát tam plné balení něčeho, co aspoň není tak strašně individuální..

Anonymní
19. prosince 2012 v 18:28

Tvůj blog neznám a ani tebe, jen se ke mě dostal zrovna tenhle článek. Ale jak by se ti líbilo kdybych ti napsala - máš hnusnej šedivej blog a nelíbí se mi. Nenávidim šedivý blogy!!! Takhle totiž reaguješ ty, což mi nepřijde zrovna adekvátní. Já si Senzabox nekupuju, protože tam prostě riziko toho, že mi výrobky sedět nebudou je a ani se Senzaboxu nezastávám, ale tak si prostě Senzabox nekupuj, když máš potom stavy nenávisti. Takhle příšernej článek sem dlouho nečetla a nevim kde si vzala, že je Neurol droga. Jseš afektovaná a navíc asi nevíš co je přirovnání, který mi připadalo spíš pro zasmání (viz. zelená jako stěna). Píšu KONSTRUKTIVNÍ kritiku a naprosto v klidu, tak, jak by se to mělo dělat, a pokud neudržíš nervy na uzdě, možná by sis měla vzít Neurol spíš ty.

19. prosince 2012 v 19:02

Vtipný, podarený článok, musím uznať. Ale je pravda, že nemôžu vyhovieť všetkým.

19. prosince 2012 v 19:24

Celá tahle situace mi přijde neuvěřitelně trapná.
Jak z jejich strany, tak ze strany slečen, které si senzabox objednaly, tak i tvůj rádoby vtipně napsaný článek.
Moc to všichni hrotíte. Už asi pět let se absolutně vůbec neopaluju a po rozetření na mně o jeden odstín tmavší makeup vypadá naprosto normálně.
Podle mě je tohle zbytečně nafouknutá bublina. Vůbec nevím, kdo tohle začal, ale určitě to byla nějaká velmi populární blogerka, za kterou se začala stavět armáda blogujících ovcí jen, aby se jí zavděčily, poukázaly na sebe a získaly čtenáře.
Pokud se vám senzabox nelíbí, nejste spokojené, tak si ho prostě neobjednávejte. Naprosto jednoduché a nemusí nikdo kolem toho dělat zbytečně ztrapňující scény.

Je to jen můj názor, naprosto nezaujatý. Nejsem ani na straně senzaboxu, ani na straně čtenářek a ani na tvé - možná mi tvůj článek nepřijde vtipný jen dnes, protože nemám dobrou náladu.
Každopádně počítám s tím, že se můj názor nebude některým lidem líbit, asi ani tobě ne, ale měla jsem potřebu ho světu říct.

19. prosince 2012 v 19:54

Já to sem musím napsat, i když spoustě lidí to je jasný a ten zbytek to nejspíš stejně nepochopí, ale tak co už. Ono to tak možná vypadá a někde se to tímto směrem i zvrtlo, ale to nic nemění na tom, že podstatou toho celého opravdu NENÍ ODSTÍN MAKEUPU. Jako jo, je blbý, dát po druhé tmavý makeup je trochu mimo, zvláť, když lidem nechám vyplnit dotazníky, co vlastně chtějí, ale budiž. To riziko u boxů prostě je. Tady ale jde o tu příšernou neprofesionalitu, které to dále provází a to jako pardon, ale pokud si to někdo hodlá nechat líbit, tak ať se pak nediví, že na něj prodavačka v krámě dělá ksichty a nic neví, kadeřnice z něj udělá debila a v hospodě mu dají napůl zmražené filé. Jde o to, že paní ředitelka senzaboxu se projevila tak někde na úrovni základní školy, kdy vám někdo něco řekne a vy začnete plakat, jak jste to mysleli dobře a pak vyhrožovat, že už se teda nebudete kámošit. Jako fakt sorry, ale takový jednání nikam do podnikání nepatří a pokud je to určité skupině potenciálních zákazníků jedno, protože to prostě není služba, o kterou stojí, tak ať si na to vzpomenou, až pojedou na pohotovost se salmonelou ze starýho kuřete v hospodě nebo půjdou od holiče s květákem na hlavě. Nejde o tmavý makeup. Jde o kvalitu služby, která se demonstruje i tím, jak reaguje na kritiku (oprávněnou či nikoliv) a jak se chová a komunikuje s PLATÍCÍMI zákazníky. Arogance, hysterie a diletanství, které v tomto senzabox předvedl je skutečně do nebe volající a zákazník, kterému je to jedno, si nic lepšího nezaslouží.

19. prosince 2012 v 21:59

@Rena

tento příspěvek by chtělo okopírovat do všech diskuzí, kde si slečny myslí, že celej ten povyk je o tom, že pár pipin piští kvůli nesedícímu makeupu.

Já nevím, já si sakra dávám pozor na to za co a komu platím svoje vydělaný peníze. Pravda, i jako zákazník občas celkem držkuju, ale tak to má být, člověk se nemá ostýchat chtít za zaplacené peníze adekvátní produkt či službu, vždyť je to pořád stejnej princip stejně jako dřív fungoval barter, na jakým je postavena teorie užitku spotřebitele....

19. prosince 2012 v 22:57

@Anonymní no :)
napsala bych ti, že jsi asi pidlovoká (protože blog je čenobílej) a taky že nemáš vkus (protože blog je krásnej), ale že je to v každým případě jen tvůj problém, protože jsi mi za sledování blogu nezaplatila tři kila a taky jsem tě nenutila vyplňovat dotazník o tom, jaký pozadí mýho blogu by se ti líbílo a neslibovala ti, že takový pozadí uvidíš

no a jinak je to vůbec celý špatně, protože já si žádnej Senzabox nekoupila, stavy nenávisti nezažívám (minimálně ne kvůli Senzaboxu, kterej jsem si nekoupila), ten článek je vtipnej a na konstruktivní kritiku ti prdí oranžovej polární psík, protože tohle je prostě můj blog a i kdybych tady předváděla psychotický stavy nenávisti, tak ty mi do toho nemáš co kecat

jo, a Neurol je droga a pěkný svinstvo - a jestlisi myslíš, že tyhle prášky na předpis jsou nějaký lentilky, tak doporučuju shlédnout film Requiem za sen, ono tě to rychle vyvede z omylu

19. prosince 2012 v 22:59

@VIP-er no, až na to, že ten článek není primárně od odstínu make-upu, ale o něčem úplně jiným :D (ale jinak bod za to, že jsi se svým názorem aspoň přihlášená)

19. prosince 2012 v 23:34

Jako na obranu SB bych řekla akorát toto, dávají to, o čem je kosmetická firma přesvědčuje, že je to nejlepší a nejprodávanější, Dermacol si to prostě uměl dost dobře obhájit, nebo kdo jiný si myslíte, že za tou 3.kou odstínem stojí. Ano v SB měli více přemýšlet, než se dát oblbnout, ale vždycky záleží na firmě, kolik čeho je ochotná dát. A Dermacol se potřeboval zbavit zrovna těchto odstínů no..
Jinak bych to opravdu nebrala zas tak tragicky, zatím se boxíky rozjíždí, něco se nám líbí něco ne, ale to je život, ale opravdu jsou horší věci, než tmavý make-up :)

Anonymní
20. prosince 2012 v 0:52

Tak já delší dobu dělala brigádu v drogerii a nejsvětlejší odstíny byly vždy hned pryč zato ty tmavší jsou držáky takže nevím kdo jim tvrdil že to je nejprodávanější odstín a i jako laik vím že světlej make-up můžu smíchat s tmavším a pohoda ale s tmavým a do oranžova nic moc nezmůžu.No jestli chtějí zlepšení tak buď ať nedávají dotazník pak jim nikdo nic nevyplní a zákaznice si nebudou moc stěžovat a nebo ať se drží toho co jim zákaznice vyplnily a bude podle mě je u všeho rtěnky,stíny atd. dát lepší světlejší než tmavší.Jinak já piji jablečný čaj a cpu se čokoládou což je taky taková droga

20. prosince 2012 v 2:09

A me prijde strasne vtipny, ze se tomu rika "kauza" - stepi se tu snad jadro nebo co?

Kdo si porad mysli, ze clanky Moory a ji podobnych jsou o makeupu tak je hloupej a neumi si dat dve a dve dohromady. Se Senzaboxem se stalo to, co se mohlo stat u kterekoliv jine sluzby, kterou zakaznik odebira- kdyz si objednate jidlo, to neni dobry a vytknete to pinglovi v restauraci, tak byste urcite meli na celou sluzbu diametralne jiny pohled, kdyby
- se cisnik omluvil a rekl, ze priste teda lepe
- vam cisnik rekl ze jste typicky nespokojeny Cech a ze nema smysl varit kdyz se vam to nelibi.

No, holky...jako on celej ten koncept krabicek je trochu sazka do loterie a bohuzel se muze stat ze i sestej box bude stat za houby, ale elementarni lekci jak se chovat k "zakaznikum" (coz je, jak rikala Kaja, jednoduchy- bejt splachovaci a uvedomit si, ze reprezentujete CELOU spolecnost). Tohle je prvni vec kterou vam reknou at budete pracovat v call-centru, v marketingu, v Mekaci.
Osobne jsem zvedava na dalsi SB, odliv zakazniku a jak to cely vlastne dopadne, ke statnicim idealni vymejvarna s popcornem :)
neurolu zdar.

Anonymní
20. prosince 2012 v 8:06

Teď jsem objevila tvůj, hele normálně - poklona. Lámu se :D :D. Tak vtipně napsanej blog jsem už dlouho neviděla. Všechny blogy jsou tady úhledný, milý, hodný,usměvavý - prostě ,,ideální". Tohle je naprosto jiný a perfektní!!! Tenhle blog určitě bude sledovat.

Anonymní
20. prosince 2012 v 12:58

Já chápu, že tento článek není jen o tmavém makeupu, ale o chování paní Z. Ale ani její chování mi nepřijde nijak hrozný, protože jste asi žádná ještě nezažily opravdu špatné chování někoho jiného. Já teda toho zažila už pravdu hodně a na stupnici nevhodného chování od 1 do 10, by to byla 2 ;) Až Vás prodavačka v drogerii nařkne z toho, že jste jí tam něco ukradli, a že to má i nahraný (přitom madam lže, jak tiskne, páč kdybych jí tam něco vzala, bych si to určitě pamatovala!). Tak Vám přijde chování paní Z, fakt k smíchu. A že všem zákaznicím nelezou do zadku, moc se nedivte, ono zařídit, nachystat, zabalit a ještě dát mašli na box není sranda, když jich děláte tolik. Sami si to zkuste, a nedivte se, že je někdo ostřejší, ale přitom pořád slušný. Navíc je před Vánoci a paní Z. má určitě i jiné povinnosti než práci, každý pracující člověk, kór ženská, musí pře Vánoci zařídit milion věcí, tak jestli je nevrlá, tak stejně jako každá jiná ženská, když toho má hodně.

20. prosince 2012 v 22:16

@Černá Moora Ani netvrdím, že je o odstínu makeupu, ale o celé absurdnosti této situace. Prostě děláte z komára velblouda a moc to hrotíte.

Anonymní
21. prosince 2012 v 0:25

@Anonymní

Jde o to, že "další povinnosti", starosti a strasti paní/slečny Zuzany nemusí zákazníky vůbec zajímat. Její prací má být komunikace se zákazníky a touhle formou je své firmě tak akorát odhání. Přenášet svoje případné problémy, emoce a další osobní věci do FIREMNÍ komunikace je naprostý amatérismus.

NF

22. prosince 2012 v 22:53

Nechápu Vás, když chcete mít make-up přesně na tón své pleti, tak si zajděte do Sephory a tam Vám poradí.
Proto bych si nikdy neobjednala takovou krabičku (s make-upem) plnou blbostí, a když ano - neměla bych keci okolo!!

23. prosince 2012 v 13:36

Já bych zas nikdy nepsala na net s hrubkama, takže ono je to o preferencích každého z nás...

23. prosince 2012 v 15:10

Uf, tak jsem si oddychla, že jsem si tento box nakonec nepořídila. Ona není světlá jako světlá a podle všech fotek je odstín 3 dost tmavý i na mě po měsících solárka jako přípravy na ples. Souhlasím s tím, že tým boxu se nevyjadřoval úplně korektně, ale spíš naprosto mimo... 300 kč na box, ve kterém není nic použitelného by se dalo investovat lépe než do těchto hrůzných překvapení. :)

Anonymní
23. prosince 2012 v 16:32

@Anonymní Ale to zelené přirovnání Můrka jen citovala, nebylo z její hlavy. Mimochodem význam slova konstruktivní Vám asi taky utekl.

24. prosince 2012 v 1:34

@Rena
Tak pod toto se podepisuji, perfektně řečeno!

3. ledna 2013 v 19:36

LOL, mooro, jsi skvělá, pokračuj, už dlouho jsem se tak nebavila...

Anonymní
5. ledna 2013 v 19:06

:DDDDDDD U tohohle článku jsem umřela smíchy :D a samozřejmě s tebou naprosto souhlasím.
Jsme prostě hrozné Češky, že nechceme být oranžové :D

4. února 2013 v 21:24

komenty jsem dneska zakázala, protože konkrétně k tomuhle postu mi začlo chodit dost ruskejch spamerskejch sraček (asi je láká ten neurol) - což mě prudí samo o sobě, páč na email to chodí tak jako tak, ale co je horší, blogo spam filtr to klidně pustil a zveřejnil (a anonymy obecně kvůli tomu zakazovat nechci)

Nové komentáře nejsou povoleny.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...