Ryor, dvoufázový odličovač - za mě teda NE

5. ledna 2013

Už léta používám na odličování make-upu (očí i zbytku tváře) micelárku od Biodermy a jsem s ní maximálně spokojená - odlíčí i černé voděodolné stíny jako mávnutím pírka, nevysušuje, nelepí, nedráždí oči. Ideál.

Ale i tak jsem nemohla přehlédnout nadšené recenze na dvoufázovou odličovací emulzi od Ryoru. No a protože v oblasti kosmetiky pořád ráda zkouším něco nového (zvlášť, když to provází ovace), samozřejmě jsem si ho napsala na kuplist (který není pomyslný, ale fakt si ho vedu .)). A taky proto, že od Ryoru jsem nezkoušela snad nikdy nic - takže novej kosmetickej zážitek, se musí.

Když jsem si na něj při jedný návštěve Rossmanna konečně vzpomněla, nakonec jsem ho stejně málem nevzala - v regálu s Ryorem jsem pohledem pořád hledala něco vysokého a velkého, 300 ml minimálně, ale dvoubarevnej jsem tam viděla jen tenhle uzoučkej prťous a to přece určitě nebude ono (ale nic jinýho neměli, takže jsem se nakonec do obalu lahvičky začetla ... a jaksi to ono bylo).

Velikostní porovnání s půllitrovou Biodermou (micelárka nestojí na víčku, páč je to hustokrutej blogokosmetickej punk, ale protože mi prasklo to její nový vychytaný balení a od tý doby ji prostě musím skladovat takhle).



Co se balení týče, tak si neopustím ještě takovou mini výtku týkající se výdrže potisku - jak vidíte, nápis Ryor se po pár použitích skoro setřel - bod dolů, působí to lowendově.




Už větší výtka bude cena - vždycky jsem myslela, že Ryor je tak široce oblíbenej, protože ty výrobky jsou účinný a levný.
Tohle teda moc levný není - cena byla cca 110 Kč (za 150 ml)
Trocha matematiky nám řekne, že 500 ml odličovače od Ryoru by stálo 370 Kč. Přidejte kilo a máte micelárku od Biodermy, která za levnou povážována rozhodně není (nebo nepřidávejte a počkejte na nějakou akci, kde ji budete mít o dost levněji). Takže v tomhle ohledu fakt při nejlepším vědomí a svědomí nemůžu prohlásit, že by to byl nějakej extra kauf.


A teď už k těm účinkům.

Přípravu před použitím asi znáte - protřepat, nemíchat.



Ačkoli uznávám, že před jeho koupí jsem si nedělala nijak zvlášť hlubokou rešerši, tak z toho, co jsem o něm četla, jsem čekala, že to bude odličovač dvousložkovej, přičemž jeho druhá složka je olej.

A teda musím prohlásit, že ani ve zlým snu na nějaký kosmeticky prokletý planetě by mě nenapadlo, že to bude olej silikonovej. Kdyby totiž jo, tak si přečtu v tý droge složení a po tomhle zjištění ho rozhodně nevezmu.

Silikony druhá složka, hned po vodě. OMG vespolek.





Po odlíčení mám pocit, jak když jsem se natřela podkladovou bází nebo silikonama na vlasy. Brrr. Jak silikonový báze na pleti nesnáším, tak natírat si je do oblasti očí mi přijde jako dokonalá creepovina. 

Takže co myslíte, že jsem po použití musela udělat? No jo, vzít Biodermu a setřít je. Se vyplatí. 
Na obalu je sice napsáno, že se pak má použít tonikum, jenomže kdo čekal silikonovej podraz? Já doufala, že na pleti pak zůstane film z nefejkovýho oleje, kterej už stírat nebudu muset a naopak to na noc bude fajn (protože na noc pleťový oleje používám bežně).




Aby byla zachována rovnováha vesmíru a recenze nebyla 100% negativní (ale jen z 90 %), tak dodám, že oči odlíčí vcelku dobře - hůř než Bioderma, ale není to špatný.

Co se týče odličování make-upu, tak tam už to moc dobrý není - spíš mi přijde, že ho tak nějak rozmatlá a do pleti vmatlá ... no divný.

Ale co už je vyloženě špatný, je to, že v očích štípe
Což byl asi ten novej kosmetickej zážitek (viz výš), páč mě v očích neštípe jinak nic. 

Nejdřív to nebylo zas až TAK špatný a dalo se to vydržet. Až teda jednou ... se rozštípal takovým způsobem, že mi oko začalo týct na všechny strany a nakonec jsem si do něj musela nakapat zklidňující kapky. Ovšem i tak by mi ho ráno závidělo 11 z 10 angoráků.

No a po tomhle zážitku jsem ho pochopitelně přestala používat. Jak vidíte na fotu, spotřebovala jsem ho cca třetinu a dál si ho nechávala už jen na ty fota a recenzi.

Kdybych si dělala nějaký kosmetický žebříčky, tak by získal čestnou cenu za Zklamání roku.

A vzhledem k tomu, že si nepamatuju, že bych na něj nějakou nespokojenou recenzi někdy četla, budu asi jediná na světě, komu tenhle odličovací diblík nevyhovoval. V komentářích mi to můžete potvrdit ... ;)

(i tak jsem na Ryor ale fatálně nezanevřela a časem zase něco zkusím, dělat si závěr z jednoho výrobku by bylo hloupý - třeba ty krémy s kmenovými buňkami mě docela zaujaly ... a když mi po nich naroste třetí ucho nebo druhá hlava, tak vám to dám určitě vědět, to se nebojte, pro čtenáře všechno *muck*)

100 comments

5. ledna 2013 v 8:51

No toto som snad asi ani nemala citat :D Chystala som sa nan velmi dlho, len akosi nan stale zabudam (ze by znamenie?:))a ako si opisala, že máš pocit, akoby si použila silikonovu bazu, tak si asi nakup rozmyslim .... som schopna si do troch minut taketo produkty dat dole, pretoze ich na pleti neznesiem .... a obdivujem kazdu jednu, ktora taketo nieco dokaze mat na sebe .... zloženie, pocit na tvári a štípanie ma asi necháva chladnou na veľmi dlhú dobu

5. ledna 2013 v 8:55

Ryor odličovač nezaujal, ani kdyby na něj pěly ódy všechny blogerky světa. Nesnáším dvoufázové odličovače s olejovou složkou! Natož se silikonovou.
K té Biodermě, kterou mám naopak velice ráda: myslím, že by to dno šlo jednoduše spravit pomocí tavné pistole na silikonové tyčinky, to jsi nezkoušela?

5. ledna 2013 v 8:59

Já ho mám ráda, ale posledních pár měsíců jsem se zase vrátila s Biodermě, která mi vyhovuje víc. Na oči používám nějaký dvousložkový z Douglasu a Biodermu na zbytek obličeje.
Je ale pravda, že já ty silikony v kosmetice moc neřeším :-D

Anonymní
5. ledna 2013 v 9:01

Nie si jedina, mna stipal strasne, hlavne v okoli oci, takze letel do kosa. Olga.

5. ledna 2013 v 9:51

Já mám tenhle odličovač naopak ráda. Neštípe mě, odlíčí úplně všechno (včetně makeupu), kupuju ho za cca 70 Kč a relativně dlouho i vydrží :D
A mastný film, který zanechává mi vůbec nevadí. Vždy mi přišlo logické stáhnout zbytky po odličovacím mléku/oleji nějakým tonikem a pak napatlal na ksicht krémy a tudíž s tím problém nemám :D

Anonymní
5. ledna 2013 v 9:52

Mě teda taky vyhovuje. Silikony nějak neřeším. Pro mě je hlavní, že odličuje dobře. A v očích mě štípe jenom malinko. To se dá vydržet.

5. ledna 2013 v 9:56

Mě teda v očích neštípe, ale taky jsem od něj po veškerých těch nadšených recenzích od známých blogerek čekala mnohem víc. Nicméně mi vyhovuje víc než Bioderma, ta mě zklamala totálně. Pálí v očích, obličej jsem měla ulepenej a navíc to odličování teda taky nic moc. Žádný že stačí jeden tamponek na obě oči - prd. Používám většinou jen řasenku a tělový stín a stejně jsem na odlíčení oči spotřebovala dohromady 4 tamponky + jsem musela dočišťovat pleťovou vodou. Ještě že jsem měla té micelárky jenom vzorek...

Anonymní
5. ledna 2013 v 10:00

Hehe, takze... ja ho mam rada, vubec me nestipe, silikony mi nijak kolem oci nevadi a celkove jsem spokojena. Naopak se u mne deje zklamani z biodermy - proste lepi. Lepi hned po odliceni, lepi jeste pul hodiny po tom. A to je vec, kterou nesnesu. Holt kazdemu, co jeho jest :) K.

5. ledna 2013 v 10:15

Já jsem z něj byla vždy nadšená. Biodermu jsem neznala a tenkrát bych za ní ani ty peníze nedala (střední škola). Objevení dvoufázového Ryoru bylo jak zjevení, odlíčil vše a nepálil v očích. Tenkrát (cca 5 let zpět?) byl i levnější, kolem 90 korun. Když loni byla akce Bioderma 1+1, už jsem znala beauty blogy a prostě jsem to musela vyzkoušet. A jsem moc spokojená! Jakmile mi, ale obě balení dojdou (tak za půl roku?:D) a nebude do té doby akce 1+1 asi se vrátím zas k Ryoru. Jediné jeho mínus pro mě je ten olejovej filtr po odlíčení. Ale odličuju se většinou večer, tak mi to tak žíly netrhá.

5. ledna 2013 v 10:26

hmmmm teraz si ma fakt rozhodila :D chcela som ho vyskúšať.

5. ledna 2013 v 10:32

Tak tenhle zázrak mi čeká v poličce na použití. Když tohle čtu, už se ani moc netěším.

allthatgems.blogspot.cz

5. ledna 2013 v 10:37

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Promiň, ale... tohle je fakt excelentně napsáno :D :D :D Nic tak po ránu nepobaví jako Moora a její recenzující články :D

Jinak mám samozřejmě soucit, silikony nemůžu vystát už skoro nikde a štípající odličovače jsou echt zlo. Od Ryoru jsem kdysi, kdysi dávno něco měla a negativní vzpomínky na něj nemám, ale pokud se rozhodnu se do jeho péče opět svěřit, tahle věc to určitě nebude. ;-)

Verunka

5. ledna 2013 v 11:01

Já právě potřebuju nějaký dvoufázový na odlíčení očí, biodermou se mi nechce plýtvat(jde to,ale ztuha).Mám vyzkoušeno už hodně dvoufázových odličovačů a všechny mají silikony. Má je na 2. místě i slavný Yves Rocher s chrpou, stejně jak i Bifacil od Lancome nebo Oriflame nebo ten Green Line. Já prostě nenajdu dvoufázový "olejový" ne silokonový odličovač....kdybys o něčem věděla...

5. ledna 2013 v 11:18

já od té doby co jsem vyzkoušela micelárku od Biodermy nic jiného nechci!!! Ikdyž to balení Ryoru je fajn

5. ledna 2013 v 11:35

Já jsem věrná svému YR s chrpou, to je o mě asi známá věc :) Tenhle jsem zkoušela jednou, nevadil mi, neštípal mě (kupodivu), ale byl dost mastný. Resp.byl mnohem mastnější než můj milovaný YR a bylo potřeba si fakt pak přetřít oči micelárkou, aby se toho člověk zbavil. Za tu cenu mám pokaždé v akci i ten chrpový, takže k tomuhle jsem se už nevrátila :)

5. ledna 2013 v 11:54

Po těch ódách z recenzí jsem po něm taky pokukovala, ale protože na oči toho snesu jen hodně málo, přečetla jsem si v rychlosti to složení a dala ho zase zpátky do regálu :D. Jinak jsem měla dvousložkový odličovač jen jednou a letěl hned do koše, tu mastnotu nesnáším.

5. ledna 2013 v 12:32

@Monica In essence asi znamení, protože já na něj zapomínala tak cca rok - a jak vidíš, bylo by bývalo lepší, kdybych na něj zapomínala dál :D

fakt silikonová báze v light verzi - na druhou stranu, ta se narozdíl od něj neleskne a vsákne

5. ledna 2013 v 12:34

@Sirii určitě šlo, ale to bych si ji nejdřív kvůli tomu musela pořídit :))) což teď už nemá cenu, za chvíli bude prázdná (ale dobrá rada, to mě nenapadlo)

5. ledna 2013 v 12:38

@Simone ♥ tak to máš výhodu no .. já je sice neřeším kvůli tomu, že bych se bála, že mi po jejich použití odpadne obličej nebo tak ;)), ale prostě vyloženě nesnáším ten uměle hladký pocit (a že udělají bariéru a pak se k pleti už nic nedostane, což je třeba na noc u krému blbý)

5. ledna 2013 v 12:40

Ryor jsem nezkokušela, jsem prostě konzerva, pokud mi něco vyhovuje a kupuju si to opakovaně, nemám chuť zkoušet něco nového a měnit. Takže jsem věrná růžové Biodermě a chrpovému YR (díky Rendy). Zatímco třeba dokonalou řasenku stále hledám, stále jsem nenašla tu, kde bych si řekla "jó, to je vono", pořád to jsou spíš neurazí-nenadchne nebo total propadák.

5. ledna 2013 v 12:40

@Adél Petřkovská no to je právě to, že stahovat pleťovkou už po odlíčení micelárkou nemusíš - člověk si na takovou pohodlnost rychle zvykne a pak už se mu zpátky ke dvěma krokům nechce vracet ani za nic :))

5. ledna 2013 v 12:43

@Lenka K. tak to koukám - a byla to tahle růžová? (modrou jsem nezkoušela a tam už jsem párkrát četla, že štípe) - navíc fakt nekecám, když řeknu, že na stín a řasenku by mi s ní stačila půlka tamponku, celý tampon na obě oči, opravdu

5. ledna 2013 v 12:45

@Anonymní další mice záhada :D s takovým bych ji taky nepoužívala, ale po odlíčení fakt na pleti nemám žádný takový film, jak kdybych použila obyčejnou vodu

5. ledna 2013 v 12:46

@Andrea P. určitě nějaká bude - a taky by se mi hodila, už mám v zásobě jen 250 ml

5. ledna 2013 v 12:47

Já si ho koupila už před delší dobou, taky na základě pozitivních recenzí.. a nijak mě nezaujal. Příjde mi moc mastný, není to příjemné. Teď ho tak maximálně s sebou vezmu, když někam jedu (protože je menší a než Bioderma)

5. ledna 2013 v 12:47

@Ew*Edens jestli ti nevadí silikony a to, že pak budeš muset použít tonikum, tak klidně - ale v opačným případě můžu upřímně nedoporučit no ..

5. ledna 2013 v 12:50

@ATG (All That Gems) klidně do něj, teď už se stejně moc dělat nedá, když se ti infiltroval na poličku :D (a pořád je velká šance, že ti bude vyhovovat stejně jako všem těm, co si ho chválej)

5. ledna 2013 v 12:52

mně ten Ryor vyhovoval hodně, krásně a rychle odličoval....ale STRAŠNĚ rychle ubýval, takhle rychle mi ještě nikdy žádný odličovadlo nemizelo...takže jak píšeš, poměr cena/velikost je dost nevýhodný:/

5. ledna 2013 v 12:52

@dekola aha, tak nic :D ten YR jsem chtěla ještě zkusit (tam už bych teda četla složení předem), ale takhle se na něj ani nemusím chodit dívat ... holt teda micelárka navždy .)

5. ledna 2013 v 12:55

@Rendy to je, právě kvůli tobě jsem měla ten YR původně v plánu ;) ... tak teď zas trochu váhám, když říkáš, že on tak olejovatý není ... no uvidím, třeba se nakonec hecnu přesvědčit se sama

5. ledna 2013 v 13:06

@Pastelka tak fajn, definitivně opouštím myšlenku, že jsem si v tom regálu vybrala jedinou lahvičku s nefunkčnín obsahem .)

5. ledna 2013 v 13:07

@M* to máš vlastně taky pravdu - tu třetinu jsem vypotřebovala tak na 7 odlíčení očí (maximálně), takže kdybych používala dál, nevydží mi ani měsíc

Anonymní
5. ledna 2013 v 13:15

@Černá Moora
Jinak je fajn, nestipe, odlici skvele vsechno, ale... pak si jeste musim umyt oblicej. Co to? Nejaka chemicka reakce s mojim oblicejem? Proc to milionu lidi, co ji chvali na internetu, nedela? :D K.

5. ledna 2013 v 13:15

Já mám takový dojem, že celkově je RYOR dost přeceňovaný...

Anonymní
5. ledna 2013 v 13:25

Urcite nejsi jedina. Ja tuhle vec zkousela uz nekdy pred 10 lety a prisla mi desne mastna. Spis nez silikony mi tam vadi ten parafin, protoze je proste desne mastnej a dela mi mlhu pred okem. Navic jsme se od oftalmologa dozvedela, ze mastny odlicovace jsou hodne na oci spatny.

5. ledna 2013 v 13:28

Musela jsem ho použít, když jsem si na privát zapomněla svůj odličovač. Spolubydlící ho používá. Už nikdy víc! Oči jsem měla jak angorák ještě 2 dny po použití!

Anonymní
5. ledna 2013 v 13:36

Tak já teda dost koukám! Příjde mi totiž naprosto bezkonkurenční, v životě mě ani trošku neštípal, nedráždil a to jsem celekm cíťa a naopak z Biodermy jsem byla přímo zhnusená :D
No holt každému vyhovuje něco jiného :)

5. ledna 2013 v 13:44

Nejsi jediná na světě, mně taky vůbec odličovač nesedl, byla jsem z něj otrávená natolik, že jsem se na recenzi vyprdla(už jednu hejtovou recenzi na oční odličovač, od Alverde, mám...tak jsem nechtěla další):-)

5. ledna 2013 v 14:30

@dekola: Můžeš zkusit dvoufázový odličovač Alverde. Ten nemá silikony, ale nějaké biooleje. Mě osobně ale nevyhovuje a přijdou mi lepší odličovače se silikony, protože olej na sebe moc naváže pigmenty a když se vstřebá, tak dělá pandí oči, kdežto silikon se tak nevstřebá a tak se pigmenty lehčejc odlíčí.

5. ledna 2013 v 15:09

Jsem v šoku! Nikdy by mě nenapadlo, že Ryor se podepíše pod něco takového! Mám od Ryoru slupovací masku, která je dobrá, ale mohla by být ještě lepší :)
Jinak jsem se zařekla, že už si nikdy nekoupím dvoufázový odličovač, i kdyby byla megasuprověstická cena, protože mám doma ze Senzaboxu, od té doby, co přišel ho používám a už tam mám pomalu jenom tu masnější složku :( Přísahám, že jsem pokaždé šejkovala asi tak půl hodiny a stejně...

5. ledna 2013 v 15:20

Rozhodně to není první negativní recenze, už na omlazení jsem četla, jak moc štípe v očích. Proto jsem si ho nikdy nekoupila, protože na tohle jsem dost citlivá navíc nosím čočky. Takže jsi mě jen utvrdila, abych po něm nesáhla a počkala si na 1+1 akci od Biodermy. :) Jinak od Ryoru jsem měla zpěvňující fluid na obličej (moc nezpevnil, ale jinak byl ok), levandulový sprcháč (ten byl super, ale Yves Rocher dělá podobný a ten mám raději) a odličovací mléko na smíšenou pleť a to náhodou bylo jedno z nejlepších :)

Anonymní
5. ledna 2013 v 16:02

Na micelárku od Biodermy nedám dopustit, ta je opravdu parádní!
Ani nevím, jestli jsem si vlastně kdy od Ryoru něco koupila. Vím, že mamka miluje ten jejich krém s řasama. Ale jestli jsem něco vůbec zkoušela... asi by mi to utkvělo v paměti, kdyby jo :-)

5. ledna 2013 v 16:03

Černá moora: Nejde mi odpovědět přímo k tvému příspěvku, tak píšu normálně dolů :-) Byla to ta červená, opravdu. Mám doma ještě micelárku od La roche a taky mě štípe v očích a jsem po ní ulepená, takže možná můj obličej má celkově s micelárkama problém a nebude to pouze vina Sensibio :-D

5. ledna 2013 v 16:25

Tak toto nebude tvoja nova laska :)
No, vsetko co pises by som brala (aj ked zosupanie nazvu na obale povazujem za totalnu prkotinu a poslednu vec, ktoa ma na kozmetike zaujima, ale to je moj nazor), len z jednej veci som prekvapena - ze ta stipe. Ja som ho mala, pouzivala som ho na vodeodolne a tazko sa odlicujuce maskary a bola som velmi spokojna s tym, ako odlicoval. Sensibio si s niektorymi maskarami neporadi, tento bez problemov. Ano, ten silikonovy pocit po odliceni nie je nic moc, na druhej strane problem sa dal lahko odstranit pretretim nejakou jemnou pletovou vodou alebo micelarkou. No a k tomu stipaniu - ja mam mimoriadne citlive oci a toto je pre mna zasadna vec, tento ma vsak nestipal vobec. Ale jasne, beriem, ked ta stipe, tak ta stipe. Skratka ti nesadol.

5. ledna 2013 v 16:34

Já ho mám docela ráda ale používám ho jen na oči...na zbytek mám Biodermu ;) Akorát mě štve že strašně rychle mizí :/

Anonymní
5. ledna 2013 v 16:44

Já teď zdělávám už třetí balení a pořád jsem s ním moc spokojená :) Nejdřív ale namočím tamponek, vyždímám a až pak tam dám ten odličovák. Pak to není tak mastný a celkově to použití je přijemnější :))

5. ledna 2013 v 17:11

mně zatím od Ryoru nesedlo nic, měla jsem asi tři výrobky, tuhle vodu taky. už ani nebudu nic dalšího kupovat. na odličování mám od Garnier vodu s výtažky z hroznů nebo tak nějak, to odlíčí vše i voděodolné tužky, takže jsem spokojená

5. ledna 2013 v 17:49

Jo, tenhle odličovač je fakt katastrofa! Pokaždé mě z něj hrozně bolely oči a měla jsem pocit, že mám uleptanou pleť. Navíc je i docela drahý, takže si ho už niky nepořídím :/.

5. ledna 2013 v 18:23

Nejsi jediná. Já jsem s ním byla též těžce nespokojená. Strašně mě štípal v očích a vůbec se mi nelíbila ta následná mastnota na víčkách :-/ Boiderma vítězí na plné čáře. Teď zkouším dvoufázový odličovač od Ziaji a zatím spokojenost :)

SIMPLE LIFE

5. ledna 2013 v 18:49

@mafi vida, tak tím spíš mě to nemusí mrzet (a říkal, proč jsou špatný?)

5. ledna 2013 v 18:51

@Evča Dubová stížnosti na nerovnoměrné ubývání už jsem taky četla, nebude to problém jen toho od Greenline ..

5. ledna 2013 v 18:52

@Lenka K. uú, tak to jsi asi rozčíla nějakou kosme čarodějnici a ta tě v odličování proklela :D

5. ledna 2013 v 18:58

@lučiak ale jo, je to samozřejmě jen takovej nepodstatnej detail - ale víš jak, přípravek mě málem oslepil a ještě se tomu ošoupává nálepka, výtvor špatnej skrz naskrz:D

no hele, mně to taky překvapilo:D a zvlášť, když s nějakým slzením a štípáním nemám jinak nejmenší problém a nedokázala bych ani hned říct jinej výrobek, co by mi to způsoboval ... takže čekala jsem všechno, ale tohle ne (když jsem to navíc ani v žádný jiný recenzi nečetla, naopak)

5. ledna 2013 v 18:59

@Anonymní to na tu mastnotu asi může pomoct, zajímavej nápad (ale já bych na to neměla nervy, lítat do koupelny ještě máčet tamponky ;)) ale když se někdo odličuje tam, tak mu to vadit nemůže, jasný)

5. ledna 2013 v 19:00

@wesulle vida, tak už je nás docela dost, co jim nesedl

Anonymní
5. ledna 2013 v 20:35

Tak mně celkově kosmetika Ryor nesedla (včetně tohoto odličovače). No není se čemu divit při takovém složení výrobků...jako oni hlásají, jak jsou přírodní kosmetika, ale složení jejich výrobků je příšerné - samý paraben, paraffinum, chloracetamid atd.

5. ledna 2013 v 20:50

@Anonymní

Já to dělám stejně, vždycky před použitím odl. mléka nebo jiného přípravku navlhčím tamponek. Myslela jsem, že to tak dělá každý, že je to samozřejmé :-D Odličuje se mi tak mnohem lehčeji a odličovadla spotřebuju míň.

5. ledna 2013 v 21:13

já mám tenhle odličovač nejraději. více jak biodermu, protože tenhle jediný mi ty šminky rozpustí a ne rozdrolí, jak to dělají všechny ostatní a já pak všude nacházím opadané kousíčky řasenky. takže já ho mám ráda moc :) pravda ale, obal by mohli vylepšit a ono se to nezdá, ale balení vydrží dlouho.

a kup list mám taky - v mobilu :D

5. ledna 2013 v 21:19

@Anonymní eh? tomu jsem nemohla věřit, tak jsem se šla podívat na web a fakt - přírodní hned v záhlaví . ehm, ehm, ehm ... no to ani náhodou
jako já vím, že si tohle slovo může používat kdo chce a jak chce, ale pro mě přírodní=kosmetika s certifikátem (ecocert, bdih apod.), čehož kdyby chtěli dosáhnout, tak by tam z toho složení mohli ponechat tak tu vodu:DD

5. ledna 2013 v 21:20

@Natálje jo, já taky:D kdybych si to psala kamkoli jinam, tak to u sebe při nákupu nikdy nemám, mobil je záruka:D

5. ledna 2013 v 21:34

@Lenka K. mně by to tak nějak přišlo divný, před micelárkou ho ještě máčet ... ale klidně to teda dneska zkusím:)

5. ledna 2013 v 23:23

Dneska jsem schválně zkusila večer biodermu, vzpomněla jsem si, že mam někde vzorek, a nemuzu si pomoct, ale rasenku mi to nechtelo sundat, musela jsem hodne drit a ted me pali oci,a plet jsem mela takovou, upatlanou
,ryor pouziva mamka, uz snad od te doby,co jsem si jako mala vsimla, ze si necim odlicuje oci.Byl to muj prvni odlicovat,ale nejak jsem mu neprisla na chut, ted uz asi 3 rok pouzivam od yves-rocher expresní odličovač na oči s chrpou,a nemuzu si ho vynachvalit neni tak masty jak ten od ryoru,odlici doopravdy vse, krasne voni, a halvne me nepali oci a na plet vzdycky nejakou pletovku, ty hodne stridam :)

5. ledna 2013 v 23:45

Ja z nej taky nebyla nijak extra odvarena, na me je to desne mastny:-(

5. ledna 2013 v 23:59

Já tuto emulzi používala dříve a byla jsem spokojená. Neštípala, nebyla jsem pak umaštěná ani lepkavá a hlavně dobře odlíčila. V létě ve Francií jsem si koupila dětskou micelárku od Biodermy, byla za super peníz tak jsem si řekla vyzkouším.. a udolala mě. Naprosto. Je to prostě jiná liga. Experimentům je konec, dětská Bioderma vyhrává na plné čáře !!! :-)

6. ledna 2013 v 1:13

@Černá Moora Jsem věrná Biodermě Sensibio, nic překvapivého :D. Plánuju zkusit i to pleťové mléko, ale spíš jen na pleť a na oči micelárku.

Anonymní
6. ledna 2013 v 9:35

silikonový olej mě teda odradil :-( taky ho mám na kup listu :-D a asi ho zase vymažu a budu dál používat mandlový olej

Anonymní
6. ledna 2013 v 10:52

Jelikož mě na kůži pálí a v očích štípe asi 80 % odličovačů, myslím, že po tomhle by mi shořel obličej a už bych nikdy žádný odličovač nepotřebovala.
Btw. miluju tvůj humor, u tvých článků se vždycky nasměju :D

Anonymní
6. ledna 2013 v 11:12

mne taky vubec nevyhovuje, stipal v ocich a jak rikas,ten silikonovy potah na obliceji je hnus :\ biodermu jen tak neco nenahradi:)

6. ledna 2013 v 12:25

já ho mám ráda...používám ho hlavně na hodně tmavý líčení očí, kdy mi všechno stáhne jedním tahem...a pak si ještě obličej umyju nějakým čističem...mastnotu na pleti zanechává..to jo...ale fakt jsem zatím nepotkala nic, co by mi odlíčilo oči líp

6. ledna 2013 v 12:40

Hurá, konečně někdo, kdo ho taky nemá rád... :D

Anonymní
6. ledna 2013 v 18:05

Podle tvého popisu je mi jasné, že by mi nesedl. Takže dík.

Anonymní
6. ledna 2013 v 19:25

No fuj! Štípe???
Kdysi dávno jsem zkoušela od Ryoru nějaké krémy a nesedl mi ani jeden. Pečlivě se této značce vyhýbám...

Anonymní
6. ledna 2013 v 21:31

Mooro, říkej si co chceš, ale já Ryor miluju a nikdo mi to nevezme. Pěkný večer

Anonymní
6. ledna 2013 v 21:36

Mně tento produkt doporučila Asociace vizážistů a stylistů a nikdy si nikdo nestěžoval. Takže tak..

6. ledna 2013 v 21:54

Dobrý den Mooro, jen bych podotkla, že se jedná o jeden z nejprodávanějších výrobků RYOR, což o něčem vypovídá vzhledem k tomu, že jsme česká rodinná firma s minimem financí na marketing. Ale samozřejmě je to Váš názor, který respektujeme.
Jen bych upozornila, že cenu za 150 ml a za 500 ml, není možné vzhledem k ceně obalu a práce na výrobních linkách počítat trojčlenkou. Máme i větší balení, ale to je určeno pro kosmetické salony.
S pozdravem Jana Štěpánková, Ryor

Anonymní
6. ledna 2013 v 22:46

Ahoj.Tento odličovač používám dlouho a jsem s ním spokojená.Někomu prostě sedne a někomu ne.Je to jako s ostatními výrobky..

Anonymní
6. ledna 2013 v 22:51

Mě zase štípou v očích řasenky z drogerek,ale i od "lepších" značek.Nakonec jsem našla úplně obyčejnou růžovozelenou od Maybelline,ta mi vyhovuje již několik let.

6. ledna 2013 v 23:44

@Janička Tkanička to je sice chvályhodné, ale moji nemilou zkušenost to jaksi nezhojí ;) (a jinak nevím, co byste jiného s mým názorem chtěli dělat, než ho respektovat - pokud tedy druhá možnost není ta, že mě unesete a budete touhle věcí odličovat tak dlouho, dokud to nepřepíšu :DD)

jinak počítat to lze jen takhle - pokud si běžný zákazník bude chtít koupit stejné množství (na ml) tohoto jako Biodermy, tak za to dá přesně tolik, kolik mi vyšlo (tím spíš, když větší množství - za asi zvýhodněnou cenu - je dostupné jen salonům, což sama potvrzujete)

btw. ty dva předchozí komentáře jste mohla napsat taky pod svým účtem (já si IP totiž můžu zkontrolovat http://i1231.photobucket.com/albums/ee512/cernamoora/ipczech_zps79468731.png)

7. ledna 2013 v 0:36

Již jsem se Vám k tomu vyjádřila na Vašem Facebooku. Omlouvám se tedy ještě tady. Je pravda, že to mohlo být ze stejné IP, ale opravdu to nebylo psáno mnou. Můj příspěvek je podepsaný a to i na jiných blozích.

Jinak jak jsem psala, Váš názor respektuji. Každý jsme jiný, jen si myslím, že mám také právo se k tomu vyjádřit, což jsem udělala a tím končím.
Zdraví Jana

Anonymní
7. ledna 2013 v 1:01

Pod celu recenziu sa s cistym svedomim podpisujem, strasne stipe (co mna nestipe nic), mastny az hroza a hrozne ubuda. pouzila som ho raz, potom nanho sadal prach na policke, vyuzitie som nasla jedine flasticke, pred dovolenkou som ho vyliala do umyvadla a do flasticky naliala biodermu ako cestovne balenie, no este predtym som strhla tu nalepku :D Nerozumiem, co na nom kazdy vidi...

7. ledna 2013 v 1:58

@Andrea P.
naposledy som po sensibio vyslala maminu a známa v lekárni jej poradila bioderma abc derm- je to pre bábätká na čistenie litrová nádoba za 20eur a je to tak isto micelárka. tak momentálne používam ju :)

7. ledna 2013 v 8:09

@Nathalie
Tu teď testuju a není špatná, ale na sensibio prostě nemá. Oči se s ní odličují daleko hůře a celkově mám pocit, že jí na jedno odlíčení vyplácám dvakrát tolik, takže původně plánovaná úspora se stejně nekoná:-D

Anonymní
7. ledna 2013 v 8:44

Omlouvam se, ze odpovidam sem, ne ve vlakne, ale nejak me to nechce nechat. Oftalmolog rikal neco o tom, ze oko ma problem se s tou mastnotou vyporadat, ze je pro slzy tezky to z oka smyt a muze se to nekde hromadit a zpusobit zanet. Ale sama jsem houby odbornik, takze to nedokazu posoudit. Jen vim, ze tu mastnotu primo na oku a "cloudy vision" fakt nerada.

7. ledna 2013 v 12:00

@Černá Moora
To radsi nepis, vis kolik firem by te muselo unaset? By na to existoval poradnik :D.

7. ledna 2013 v 12:03

Ja uz odlicovaci na oci vyzkousela fakt hodne. Celkove mi asi nejvic vyhovuje micelarka od Biodermy, ale neni to ideal. Na jeden tah mi neodlici oci proste nic. Mam proste blby voci asi. A taky jsem lina tam ty tamponky nechat par minut. Vyrovna se ji jen Benefiti odlicovac a trojku uzavre dvojfazak od Clinique. Sice je olejovy a nepouzivam ho casto, ale kdyz je nouze, tak jo. Taky nemam rada mastny oci, ale ten Clinique mi prijde, ze tak nemasti.

7. ledna 2013 v 21:20

Mě ten dvoufázový odličovač od Ryoru nikdy neseděl a taky používám Biodermu, ale zelenou :)
Just be yourself by Petra

7. ledna 2013 v 22:07

Omlouvám se, že jsem diskuzi nepročetla celou, ale chci upozornit na složku, kvůli které UŽ TEPRVE máte být nejen při nákupu produktů Ryor, ale i dalších low endových produktů na pozoru. A to je tato: 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol. Zkuste si to dát do googlu - stačí kliknout na první odkaz, a uvidíte :-(

8. ledna 2013 v 14:07

Mě ten odličovač opravdu vyhovuje, neštípe mě a nic špatného mi nedělá, je pravda, že vždy potom používám tónikum, ale ještě mám jiné balení tak mám asi nějakou starší verzi před změnou obalu, možná byla lepší :) A teď jak se dívám mám i 300 ml a stálo mě to 90,- Kč, koupeno u kosmetičky, ne v drogerii, tak jestli do drogerií dávají nějakou jinou odrůdu..?

9. ledna 2013 v 11:59

Co se týče odličovače, tak ten bych si nekoupila kvůli složení. Celkově mne dlouhou dobu nechával Ryor chladnou, i proto jak se nazývají přírodní kosmetikou - nicméně ted před pár dny jsem zkusila Bambucký balzám a ten je ted na zimu fajn, je hodně hutný a na moje sušené tváře perfektní. A světe div se, dokonce je i skutečně přírodní :)

9. ledna 2013 v 12:00

Co se týče odličovače, tak ten bych si nekoupila kvůli složení. Celkově mne dlouhou dobu nechával Ryor chladnou, i proto jak se nazývají přírodní kosmetikou - nicméně ted před pár dny jsem zkusila Bambucký balzám a ten je ted na zimu fajn, je hodně hutný a na moje sušené tváře perfektní. A světe div se, dokonce je i skutečně přírodní :)

18. ledna 2013 v 16:01

Mám ho na svém imaginárním seznamu.. teda měla jsem, teď už to nechci. Díky ;)

14. března 2013 v 11:38

Koupila jsem si dvoufázový odličovač na oči od Sephory (195,- 125 ml) a je senzační! První odličovač, po kterém mě nepálí oči. A ani žádné silikony jsem tam v obsahu nečetla... ;) A nepřijde mi přemastný. Doporučuji s čistým svědomím.

9. května 2013 v 14:21

God bless you! Jako správná členka anonymních zkoušečů všeho, co si přečtu na blozích, jsem běžela, až se mi prdel třepotala a výsledek úpe stejnej! (Zakoupeno asi 3/4 roku zpátky.) Slzy tekly, pálilo, bolelo, never more. Na Ryor jsem tak trochu naštvaná.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...