Extra super krycí pudr od Milanů

8. července 2014

Aneb Jordana Perfect Pressed Powder.

Pudr jsem kupovala na veletrhu v Letňanech, kde značky Jordana a Milani byly v jednom společném stánku - a v tom stánku zrovna obsluhovali jen samí kluci - kteří nad sebou měli nápis Milani. Pobavilo.




Pokud jde o samotnej sortiment, řekneme si to na rovinu: ani jedna z těhle značek mě nebere. Ale když už je náhodou potkáte, tak je samozřejmě nutný zjistit, jestli vás neberou oprávněně, že. Překážkou bylo, že skoro u ničeho neměli testery, takže když chtěl zákazník něco vyzkoušet, musel požádat nejbližšího Milana, aby mu otevřel plné balení. Což není vůbec user friendly, jelikož pak má člověk tendence zkoušet mnohem míň, než by zkoušel bez asistence. Ale co už.






Co je na Jordana pudru výjimečný (až tak, že jsem mu věnovala recenzi) a proč by vás mohl zajímat, je skutečnost, že opravdu hodně kryje.
Když jsem ho zkoušela, tak jsem se dvakrát musela dívat na popisek, jestli jsem se nepřekoukla a nejde o kompaktní make-up. Konzistencí a krytím by mu odpovídal. Dokonce ho měli i v docela dost odstínech, které opravdu barvily
Vzhledem k tomu, že momentálně je in dělat pudry co nejvíc transparentní, neviditelný, HD a sheer, je tohle tak trochu úkaz (a proto tady nska je, úkazy máme rádi, áno).

Prostě, pokud byste ho použili jen na krém, místo make-upu, nebudu ani moc přehánět, když řeknu, že pokud jde o krytí, odvede lepší práci než naprostá většina běžně sehnatelných MU. S MU pak to krytí bude samo ještě o mnoho větší.

Pokud jde o odstín, jak jsem zmínila, na výběr jich bylo hodně, já mám 01 Natural Beige, který je akurátně světlý.

Cena: kolem 100 Kč.

Co úplně plus není:
- divně voní. Komu utekla parfemace pudrů 90. let, zde má šanci si tuto mezeru ve vzdělání autenticky doplnit.
- divně vypadá. Obal je zjevně výtvorem někoho, kdo se k dyzajnování kosmetiky dostal souhrou mnoha velice temných a ošklivých náhod.
- není vhodný na častější přepudrování během dne, ve vrstvě má tendence oranžovět





Odstín a konzistence.
Odstín je trochu chameleon. V porovnání s voděodolným Catrice vypadá oranžově, ovšem po rozetření je docela dost světlý.
Konzistence je na pudr nezvykle měkká a ... krémovitá?








Ačkoli na balení byste se pro jistotu měli dívat jen skrz odraz v zrcadle, faktem je, že víc krycí pudr jsem už pár let nepotkala - kdo něco takového shání, za kilo to za zkoušku asi i stojí.



Co vy a tandem Jordana + Milani, našli jste u nich něco, co si zaslouží pozornost?




21 comments

8. července 2014 v 8:22

Milani pobavili, ale cílovka taky nejsem :) Ten pudr mě spíš na ruce i dost děsí, ta poslední fotka taky :D Krytí já požaduju od makeupu, ale pudr spíš očekávám lehčí, aby zamatoval

8. července 2014 v 8:31

Pobavila mě ta devadesátková vůně, tu si ještě pamatuju :)

8. července 2014 v 9:28

Od Jordany vlastním lícenku a dva tiene, matné (bezovy a stredne hnedy) .Kupovala som tiež na Beauty výstave (ale v Trenčíne :)), inak ani netuším kde sa na SVK dajú kúpiť (asi preto že ma to až tak neohúrilo :)) Nie sú to zlé produkty v porovnaní s Essence by určite vyhrali :D, Milani ma neťahá vôbec :D Aj napriek pozitívnym recenziám ...
a čo sa týka púdru trochu ma odrádza tá hutnosť jeho akoby. neviem si to celkom predstaviť na tvári, prirodzený efekt asi nebol ?:)

8. července 2014 v 9:42

mám pudr od Milani a přijde mi vážně fain :) taky jsem si říkala, že dost kryje, ale takhle moc asi ne :)

8. července 2014 v 10:06

Dívat se jen přes odraz v zrcadle :D
Zajímal by mě ten efekt na různých podkladech, když je tak hutný, možná by se dal aplikovat i jen na krém...

8. července 2014 v 10:23

Od Milanů mám tu růžičkovou tvářenku a nemůžu si pomoct, ale je fakt dobrá! Zase ale názory na ně se různí. Jinak mám od nich ještě stíny v tužce, které jsou pro mě mnohem lepší alternativa k těm MUFE: Ty mají takovou podezřelou konzistenci a hrudkují mi na oku...kdežto Milani jsou pěkně krémové a hezky se roztírají. A vydrží delší dobu.

8. července 2014 v 10:52

Nastesti je baleni fakt nepekny, protoze vodeodolnej pudr catrice sem uz bezela koupit, pouzivam ho labutenkou a uz dru dno kurnik sopa. Taky ti tak rychle dochazi??

8. července 2014 v 12:49

Joo, ten by se mi líbil, nemám ráda neviditelné pudry :-)

8. července 2014 v 22:45

@MONICA INESSENCE ale jo, vypada to docela v pohode, zalezi, jak ma clovek lehkou ruku a jak moc se nastukuje ;)

8. července 2014 v 22:45

@Olina jj, jak tam pisu, prave jen na krem to uplne muze stacit

8. července 2014 v 22:46

@Giulietta Montagneuse asi standardne, ale mne dlouho nevydrzi zadnej pudr :D

8. července 2014 v 23:44

Milani mě tedy velice pobavili. :-D A jací byli vůbec, zdáli se být znalí sortimentu? Jo hele, a hlásím, že voděodolnému Catrice (koupenému díky Tobě) jsem se taky už dostala skoro na dno, a to ho nepoužívám denně a zas až tak dlouho ho nemám. Nanáším flat top štětcem, stejně jako ostatní pudry.
A věříš, že ten pudr bych si snad i měla chuť pořídit kvůli té devadesátkové vůni? :-D Z nostalgie.
Jinak mě teda nic od Milanů ani od Jordany neoslovuje, nic jsem z jejich sortimentu zatím neměla chuť vyzkoušet.

9. července 2014 v 15:25

tak pudr mě zrovna neláká, ale třeba tvářenky ano :)

9. července 2014 v 16:45

Od Milani mám jumbo tužky a nedám na ně dopustit, hlavně místo primeru pod oční stíny, ty s nima drží jako přibitý.

9. července 2014 v 18:24

Oni ty obaly maj tak hnusný u všeho a už z toho principu tuhle značku odmítám. I když třeba ty jejich růžičkový tvářenky...

9. července 2014 v 19:15

Tak pro me je to neco desiveho :-) protoze kryci pudry nemam rada. Ale pokud bych se rozhodla ze ho potrebuji, tak jednoznacne bych volila tento: http://www.maxfactor.cz/produkty/tvar/pudr/creme-puff/. Pripadne od Nu Skinu.

11. července 2014 v 10:48

Od Milanů jsem si z veletrhu přinesla rtěnku, kterou kdybych na rty dávala častějc, nevysuší mi jen je, ale vycucne ze m celou životní sílu, takže jsem s nima brzo skončila.

11. července 2014 v 18:19

Milani fakt ne. Já jsem od nich kdysi (ještě než zaplavili naši blogosféru) měla pár věcí. A ušly jen tužky a jeden lak. Ale ani z toho jsem neseděla na zadku.
A nedávno jsem zkusila rtěnku a byla celá strašná. Moc se divím, že byla spoustou blogerek tak vychválená, fakt tomu až nerozumím. Barva byla úžasná, ale smrděla, vysušovala, cuckovala.

12. července 2014 v 23:43

Milani ma celkom pobavili. :D
Musím teda povedať, že ma ten púder zaujal a vyskúšala by som ho. Za tú cenu...prečo nie? :-)

14. července 2014 v 16:11

Hm, nevypadá špatně, možná někdy zkusím. Mě jsou tyto značky celkem sympatické, Jordana má sice hrozné obaly, ale ty produkty, některé, za tu cenu nejsou vůbec špatné:)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...