Moto

9. února 2011

Čas od času to na mě přijde, a já začnu přemýšlet, jestli bych si neměla pořídit křiváka. Nicméně zatím k tomu nedošlo.
Na jednu stranu nepochopitelné.
Je to černé, kožené, ozipované, ocvokované ... tak v čem je problém? Měl by mi logicky už dávno viset vě skříni. Spousta lidí by nejspíš bez rozmýšlení souhlasila, že by mi šel. I já souhlasím, že by mi šel. Přesto tento nápad zatím vždy zůstal v rovině teorie a myslím, že se to asi nezmění.
Když nad tím tak uvažuji, nejspíš mi fatálně vadí jeho délka - do pasu - kvůli tomu mi celá bunda přijde až příliš, a v tomto případě výjimečně nechtěně, pánská, bez střihu, nelichotivá ... což se může zdát jako nesmysl hned z několika hledisek, ale zbytečné nad tím logicky hloubat, už to tak bude.
Což je pochopitelně v nákupu překážka - protože už někdo někdy viděl dlouhého křiváka? Délka (resp. spíš krátkost :) je jeho conditio sine qua non.
Dnes jsem každopádně narazila na něco, co by byl ideální křivák podle , pokud bych si mohla vybrat, jak má tahle bunda správně vypadat.
Téměř dokonalé, pár centimetrů bych mu dole ještě přidala.






A když už jsem v tom, přidám ještě pár kratších příbuzných z nových kolekcí.


Burberry Prorsum






Vivienne Westwood Red Label





Lot78






Sandro


Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...