Valentino studded bag

13. října 2011

Znáte ten pocit, kdy si jen tak bezcílně brouzdáte kolem a najednou uvidíte něco, co vám vezme dech?
Mně už se to dlouho nestalo, poslední dobou mi tak nějak přijde, že jsem buď už všechno viděla několikrát předtím, nebo se naopak jedná o věci, které jsem sice zatím neviděla, ale zároveň bych se bez toho docela ráda obešla i nadále (kupř. taková existence hořčičné barvy mi klidně mohla zůstat utajena).

I proto se o tu dnešní trefu musím podělit.
Nj, další okovaná taška, dalo by se říct. Ale kolik jich máme okovaných takhle komplet? Do téhle doby jednu (můžete ji vidět v postranním sloupku), teď díky Valentinovi už dvě.

Opravdu mistrovský kousek.

5 comments

13. října 2011 v 16:00

to mi vyjimecne ani nevadi :) .. spis dokonce naopak ... vzhledem k tomu, že pyramidy jsou zlaty, tak to vypada lip, nez kdyby byla cerna ... cerna x zlata mi prijde vetsinou jako moc tvrdya muze to snadno sklouznout do ne uplne vkusnyho reseni ... jak kdy samozrejme .. ale k cerny se mi proste lip hodi stribrna :)

13. října 2011 v 21:57

krásná !!!

http://baruskanty.blogspot.com/

14. října 2011 v 3:37

ta je fakt nadherna a libi se mi i prestoze je hneda :)

14. října 2011 v 18:10

ta nema chybu, je vazne nadherna!!!

jinak kdybys mela zajem, prave u me probiha giveaway, tak te zvu.. :-)
http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...