* * * VÝHERCE * * * soutěže o SLEEK & Bioderma & SKIN 79

26. února 2012

A šťastným vítězem je:

komentář č. 49, Dominika



Výherkyni gratuluji a všem ostatním děkuji za účast! Nějaká další soutěž určitě zase brzo bude, takže stay tuned! :)


No a teď bych ještě měla v rámci důkazu pravosti tohoto výsledku přidat print screen obrazovky z random.org, no ale co si budeme povídat, jeho vypovídací hodnota je v tomhle ohledu stejně nulová, protože nafejkovat v něm číslo je otázka asi tak půlminuty (případně se dá losovat opakovaně), takže jsem si řekla, proč to neudělat trochu jinak - a zároveň zcela bez pochyb o průběhu losování - a v rámci transparentnosti jsem tedy celý (náročný! :D) proces natočila na video ;) (na počátku záměrně vidíte můj bublinový spořič, aby bylo zřejmé, že výběr čísla jsem provedla opravdu na první pokus).



A ještě P.S. pro výherkyni - v komentáři jsi neuvedla email, a bohužel ho nemáš ani v profilu, takže se mi ozvi s adresou pro zaslání na můj, a pak buď 1) si ten, ze kterého budeš psát, uveď (klidně dočasně) na blogger profilu, ať ho můžu checknout anebo 2) napiš ho dodatečně do komentáře pod tenhle post - prostě ať mám jistotu, že mi na email píše ta správná osoba :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...