A výhercem BB od Garnier se stává ...

9. října 2012

... komentář č. 23 (takže úplný tekno, že jo :D)





Výherkyni gratuluji a všem ostatním děkuji za hojnou účast! :) Odpovědi jsem si velmi ráda přečetla, protože jsem byla vždycky dost zvědává, jak jsou na tom ostatní s počtem blogů, které sledují :)

A tradičně přidávám video s losováním.






V příštích postech se můžete těšit na recenze BB od La Roche-Posay a BRTC, řasenky od Benefitu, nákupní tašky a náplastí na spáleniny s účinky mokrého hojení (parádně jsem si totiž polila nohu rozpáleným máslem a musím konstatovat, že ne, máslo fakt není váš kamarád ... výsledkem je úplně srovnatelné s rozpáleným olejem a náš vzájemný vztah je momentálně silně narušen .).
Pokud byste nějakou z recenzí preferovali dřív než ostatní, můžete mi dát vědět do komentářů (tedy kromě té náplasťové, protože tam se mi to musí nejdřív zahojit ;)

5 comments

9. října 2012 v 19:08

Achjo, zase nic:(:D Ale slečně gratuluju!!:))

9. října 2012 v 19:20

Blahoželám!! Osobne sa už neviem dočkať recenzie na BB krém z La Roche Posay, nakoľko o ňom uvažujem.. takže ja by som preferovala tú :-)

10. října 2012 v 12:12

LRP! Doufam ze napises ze ho nepotrebuju :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...