Kosmetické novinky z impéria L´ORÉAL

29. června 2013




Vedlejší výhodou spolupráce s L´Oréal je i přístup do jejich webového Press centra. Tam jsou k nalezení nejen tiskové zprávy o samotných nových výrobcích, které budou v nejbližší době uvedeny na trh, ale i upozornění na konání různých kosmetických akcí a reportáže z těch proběhlých. Což je dost praktické, člověk pěkně přehledně na jednom místě získá info o mnoha různých značkách - že L´Oréal není jen samotný L´Oréal, ví asi každý, ale já byla docela překvapená, co VŠECHNO tam patří (nejvíc asi u Heleny Rubinstein a Roger & Gallet).





Jak vidíte, je to docela ranec značek, čemuž odpovídá i množství tiskových zpráv. Čas od času tam mrknu a projíždím, co mě zaujme (a případně rovnou zapisuju do chci-zkusit seznamu ;). Při týhle děsně důležitý a intelektuálně náročný činnosti mě tuhle napadlo, že by vás to možná taky zajímalo. Možná, nevím. Já třeba úplně nemusím takové ty přehledy nové kolekce pouze jedné značky (krom Guerlaina, hehe), to mi přijde trochu nudné. Ale výběr, kde jich bude víc a zároveň ne všechno od každé, mi přijde docela fajn. 

Každopádně, dejte vědět. Pokud vám to nijak přínosné nepřijde, tak si to budu projíždět zase jen soukromě ;) V souvislosti s čímž bych chtěla zdůraznit, že ne, fakt mi za tenhle post L´Oréal nic nedal ;) - páč on vlastně vůbec k Press centru neposkytl žádné další info, automatické emailové výpisy z něj prostě jednou začaly chodit a to je všechno, další využití (jestli vůbec nějaké) je asi na každém.


A teď už se přesuneme k tomu, co mi tedy padlo do oka při posledním šmíringu.

1) šampon a kondicionér Mythic Oil Souffle D´Or 

- oba obsahují zlaté částečky (Moora-straka approved! :) a navíc jsou bez silikonů i parabenů
- vlasům mají dodávat lesk (díky obsahu arganového oleje) a vzdušnost, a to i těm jemným, které běžné přípravky často zatěžují







2) YSL kolekce podzim/zima 2013

Léto už bylo celý týden, takže je čas se začít zase zabývat podzimem a zimou.

U kolekce mě zaujala vyloženě kombinace barev - ta fialová se zlatou, zelenou a studeně šedou vypadá na fotce velmi oko-malebné. Na očích samotných už to bude otázka ;) ale věřím, že zeleným/šedo-modrým slušet můžou. Stíny je doporučeno aplikovat za vlhka, barvy mají získat nebývalou intenzitu a odlesky.
A pak samozřejmě ten obal palety - vrrr, dokonalý.








Za zmínku stojí i legenda ke kolekci, která vysvětluje výběr barev ...

Ve městě končí den. Šeď oblohy se mění v temně modrou. Neonové nápisy a pouliční světla zeleně a modře pomrkávají a odívají do elektrizujícího hávu betonové stavby, prosklená průčelí obchodů i asfaltové plochy skrápěné deštěm.

 




3) Redken Diamond Oil 

- nová řada vlasové péče zaměřená na poškozené a matné vlasy, které má posílit a oživit díky obsahu tří olejů (koriandrového, meruňkového a oleje ze lničky seté). 



Zajímavější pro čtenáře i blogery je ale spíš to, že tváří této řady se stala Chiara Ferragni aka The Blond Salad. Docela úspěch, v ČR si o něčem takovém můžeme nechat asi zdát ;)





4) Kérastaste Initialiste

5-týdenní kůra, za jejíž vývojem má dle popisu stát 24 let výzkumu kmenových buněk. Za 7 dní slibuje lámavost vlasů sníženou o 93 %, po měsíci mají být vlasy viditelně oživené o 85 % a kvalita lepší o 77 %. Nanáší se ke kořínkům mokrých vlasů a poté masíruje (2 - 3x týdně).

Zní to hodně slibně a já jsem nalomená vyzkoušet. Zvlášť když na lookfantastic má samé nadšené recenze o tom, jak vlasy dělá lesklejší a pevnější.

Doporučená cena je 925 Kč, na Lookfantastic Ł32, takže to to u nás vyjde snad i levněji ;)





5) Matrix Biolage Keratindose

Od doby vyzkoušení Biolage kondicionéru mám tuhle řadu v příležitostném hledáčku, byl fakt super. 

Keratindose obsahuje Pro-Keratin (posílení) a hedvábí (hydratace) a je určena pro velmi poškozené vlasy, které má obnovit již za 15 minut. No :) Na 15 minutách netrvám, ale pokud by opravdu zabránila vysušování, bylo by to super. 

V nabídce je šampon, kondicionér, obnovující sprej a kúra (extra koncentrovaná, která se má nechat působit za tepla) - kůra mě pochopitelně zaujala nejvíc, a co myslíte? Jako jediná je určena jen pro salony a ne k prodeji. Což mě ale nezastaví, však ona někde objednat půjde.




6) Maybelline New York bude i letos partnerem a oficiálním make-up artistou Prague Fashion Weekendu  
Chystáte se?










Baví vás takový přehled? A zaujalo vás něco z výběru?

22 comments

29. června 2013 18:30

ten rúž je vážne skvelý, ta fialová sa mi veľmi páči :) super článok ;)

inak pozývam ťa na moju giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/

29. června 2013 18:34

ta paletka s tienmi na oci je uzasna :)

http://eeverywomen.blogspot.sk/

29. června 2013 19:06

Ten šampón bych mohla koupit mamce, má olej a má ho moc ráda a božsky voní.

Anonymní
29. června 2013 20:56

Mě by zajímalo, koho by sis dovedla představit na místě Chiary? Unylou Jágrovou? Kulaťoučkou Renatu? Zubatou Petru? Kdo v českém bloggerskem rybníčku kromě popularity disponuje i tváří vhodnou k propagaci kosmetických firem?

Martina

29. června 2013 21:16

@Anonymní Ale jo, dobrý dotaz. Tak předně bych chtěla říct, že mně třeba Chiara nepřijde nijak extra krásná - tobě ano? Faktem je, že má modelkovsky konformní postavu, dobrého kadeřníka a neomezený rozpočet na hadříky, ale to je asi tak všechno, obličej není nic výjimečného (a nějaká ta zubatost u ní rozhodně nezmizela z pořadu dne). Pokud se rozhlednu po české ulici, bez problému najdu x holek, které by se dali považovat za hezčí - ne nadarmo se říká, že Češky patří mezi nejkrásnější ženy světa. A protože pochybuju, že české blogerky budou tvořit nějakou statisticky odchylnou skupinku plnou ošklivek, určitě by se mezi nimi našla nějaká, která by se Chiaře nejen vyrovnala, ale s přehledem ji strčila do kapsy. Když se podívám do svých sledovaných, tak třeba Style Cookbook, Lady nebo Luc mi opravdu nepřijdou ošklivější než Chiara, spíš naopak ;) A kdybych hledala dál tak třeba i IYF, Dashulka, Kissbook, Levandule ... no, nechci jmeovat celeý svůj blogo seznam, ale fakt bych řekla, že s nějakou kočkou bysme u nás neměli vůbec problém.

29. června 2013 21:58

Nesmějte se mi, ale já doteď netušila, že L´oreál Paris je něco víc než L´oreál Paris. A z těch značek mi spadla brada...

29. června 2013 22:54

@Černá Moora Asociuje mi mix mezi mladou Madonnou a S.J.Parker. Rozhodně neříkám, že mi připadá ošklivá, ale taky bych jí nevyhlásila za krasavici.

29. června 2013 23:00

Přehled mě rozhodně baví, super nápad :). Vzhledem k tomu, že jsem vlasomaniak, zaujala mě nová řada Mythic oil, Redkenu (tam mi ale vadí to ředění šampónů) a Metrixu - jak se znám, něčemu z toho neodolám :).

29. června 2013 23:41

@Bald and pale yep, Madonna, a já si pořád říkala, co mi tam je povědomý

29. června 2013 23:44

@rosslyn nesmějem - a jsem ráda, že to někomu přineslo výrazně novou info :)

30. června 2013 0:29

Dík za nový rozhled, to jsem teda netušila!
Dobrý článek, určitě se v mých očích ujal, takový pěkný průřez, kde mě spíš něco zaujme.

30. června 2013 11:12

Normálně takový typy článků s novinkama moc nečtu a koncern Loreal nemám příliš v lásce...

Ale tento článek mě moc bavil a dokonce mám chuť vyzkoušet něco luxusního na vlasy, láká mě vše o Kérastase a i ty třpytivý šampony...

30. června 2013 12:02

@Dashulka tak fajn, názor někoho (krom sebe), co ho taky tradiční novinkový články jen s PR fotkama většinou moc nebavěj, jsem potřebovala :)

30. června 2013 12:06

Mazec. Jakožto dlouholetou fanynku kosmetiky YSL a Kérastase by mě dost bavilo mít přehled o novinkách. A na tu kůru od Kérastase už se vyloženě těšim.

30. června 2013 12:16

no jo YSL :) tu slečnu neznám, tak je mi vcelku jedno, že ji vybrali, beztak je ve skutečnosti jiná než na vyretušovaných fotkách. článek se mi líbí

30. června 2013 15:53

@Černá Moora

Extra krásná ne, ale má v sobe něco, co člověka chytí a nepustí, kouzlo osobnosti, které podle mě tebou jmenovaným chybí. Nejsem její skalnim fanynka, její blog pravidelně nenavštěvuji, ale přesto si dovedu zřetelně vybavit jak vypadá i po velice dlouhé době. Možná deformace z povolání, prostě se mi líbí ženy s "aurou" a z naších bloggerek má tohle kouzlo Bambi z roekids, "barbí", které vypadají jako reklama na nepřirozenost nevyhledávám.

Martina

30. června 2013 17:27

Mythic Oil zaujal, jen zatim mi primo od L'orealu sedlo jen malo, ale mozna bych to po letech riskla. Nebo omrknu Matrix.
U YSL zaujala rtenka - ta barva se mi hodne libi.
Nicmene clanek bavil :-)

xxx
30. června 2013 22:38

U nás má k propagaci jisté značky slušně nakročeno Petra Lovely Hair a je taky jedna z mála, která si to zaslouží a dobře vypadá.
Některé tebou jmenované snad nemyslíš vážně. Taky musí mít něco v hlavě, ne jen být hezká a jsme rovnou na nule v Čr.

No a k článku pro mě ne, dostávám to taky, ale obecně si myslím, že to lidi zajímá.

30. června 2013 23:16

@Martina hmm, tak tohle bude dost věc vkusu, jak se zdá :) mně vizuálně totiž vůbec ničím nezaujala, nechytla (blog nesleduju ani nárazově, jen obecně vím, kdo to je, její úspěch je výraznej)

30. června 2013 23:21

@xxx myslím vážně všechny a zároveň nepochybuju, že něco v hlavě mají (žádné tupky bych ani číst nemohla) - a upřímně řečeno, podobné obecné shazování ČR (všechno je tu strašný a v zahraničí všechno lepší) mi přijde dost hloupé, protože to tak prostě není

u Petry nevím, jakou značku myslíš, moc ji nesleduju

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...