Zaječí vítěz (kontakt nutný)

16. července 2013



Vyhrává komentář č. 125.







Výherkyni gratuluji! :)
(a jen pro jistotu připomínám, že se mi dle pravidel soutěže musí do 7 dnů od losování s kontaktními údaji ozvat sama! :)
 
 
 
 
btw.  na vysněné parfémy jsem byla dost zvědavá a o to víc mě překvapilo, jak často se tam opakovala Chloé, Daisy, Lady Gaga a Acqua di Gioia, takovou shodu bych opravdu nečekala :)) Marketéři zmíněných značek musí odvádět opravdu dobrou práci, zvlášť když ani jeden z těch parfémů není nijak výjimečný - ve smyslu, že byste nenašli v parfumerce xxx dalších podobných verzí téhož (často i mnohem levnějších, protože zrovna u těchto se cena veze na momentální masové popularitě). Říká někdo, kdo české parfumerky očuchal už skoro kompletně :)

2 comments

16. července 2013 v 11:11

Vidis, ja bych tyhle netipovala. Pro me jsou ted vysnene letni i zimni Mugleri, ktere jeste nemam, k tomu nejaky dalsi krasny Guerlain :). Nejak jsem si ted poridila ty, po kterych jsem touzila :).
Ale vlastne jo... par Rosinek, Violette od Goutalky (nevim jak voni, ale chci ji), pak Bachovkove parfemy/toaletky, vanilka od Acorelle, nejaka jablicka (spis ty limitky) a zaujaly me Montale, bych rada zkusila... No a taky nova La Vie est Belle Legere, bo to je neco krasneho :). Plus 3 chybejici Mariah parfemy :D. A Hermes Merveilles. A to je snad uz vsechno :D.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...