Elasťáky & Nasrávačky

20. listopadu 2010

Když už jsem dneska v tom negativismu, tak na "vintage" (což je něco jiného, než onen vintage bez uvozovek, který mi nevadí) plynule navážu dalším velkým zlem trhajícím mi má estetická očka.

Opravdu nevím, jak se mohlo podařit zmanipulovat masy natolik, že si nyní myslí, že E & N jsou hezké (zde tedy pouze odhaduji :D a vycházím teoreticky z uvažování příčetného člověka, který by si snad pyšně nevzal něco, co sám považuje za nehezké).
Ale ony nejsou hezké. Jsou strašné, hrozné, příšerné (a kdybych byla heterosexuální chlap, tak ještě dodám asexuální, ale protože chlap nejsem, blíže se tímto aspektem zabývat nebudu).
O Nasrávačkách výše uvedené platí bez výhrad, Elasťáky třeba na sport ... no budiž (ne že by mě snad někdo někdy nenásilně přiměl, ať si je obléknu).



Co mě fascinuje na způsobu nošení Elasťáků je to, že dotyčné osoby většinou žijí v nějakém bludu a považují je
1) za věc na běžné nošení (jak říkam, ten sport ještě možná)
a současně s tím
2) buď za věc na úrovni kalhot (což ústí v nevkusně chybějící spodní části oděvu), nebo za věc na úrovni punčoch (což naopak ústí v nevkusně přebývající spodní části oděvu).

Elasťáky nejsou jedno ani druhé a vlastně mě nenapadá kombinace, ke které by se hodily. Důvod je snadný - nehodí se k ničemu, a asi bych těžko hledala zbytečnější hadr (jejich vynálezce měl tesně před spácháním tohoto zločinu zahynout rychlou smrtí).
Co se nositelů týče - nevím kolik z nich by si bez módní masáže vzalo běžně ven triko bez kalhot či naopak sukni s kalhotami, ale tipuji, že skoro nikdo.

A aby toho nebylo málo, tak na scénu doraží Nasrávačky ... to jsou vlastně takové vytahané tepláky po dědovi.
Psychologie osoby, která si je dobrovolně oblékne, PROTO ABY JÍ TO SLUŠELO (?! ?! ?? !!!) patří do kategorie toho, co zkoumat snad ani nechci.



A co teprve, pokud se E & N ještě zkombinují s "vintage" ...

4 comments

6. března 2012 v 0:00

Závodně tancuji a tohle nám vybrala naše milujimóduavyznámsevní trenérka jako kostým nadcházející sezóny. S kamarádkou tiše pláčeme, jednak za naši úctu a za dva tisíce co ty kalhoty budou stát.

6. dubna 2012 v 23:22

Posrávačky jsou hrozný, těm jsem na chuť nikdy nepřišla, ale legíny mám ráda. Nesnáším ale přesně ty kombinace, které popisuješ - legíny k sukni a legíny místo kalhot, s krátkým tričkem. Já je nosím s něčím polodlouhým (svetr, přepásané triko), co se nedá nosit jen samotné, nebo se silonkama (protože při ohnutí mi leze zadek) a k normálním džínám to vypadá taky zvláštně. Zakrývá mi to zadek. K tomu si vezmu kozačky, nebo baleríny a ta kombinace se mi prostě líbí. Už podobné kombinace nosím asi šest let (samozřejmě ne pořád).

Anonymní
25. dubna 2012 v 15:43

Já mám ráda nasraváčka dokonce i jedny mám užité na míru,jelikož sem je v obchodu nenašla. a stály kolem 1000,-.Legíny taky nejsou zlé :-) Mě osobně se líbí obojí.To je muj nazor

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...