Jednáte s ostatními rádi v rukavičkách?

15. března 2011

Já ani moc ne. Co už.

Ale jisté je, že když si můžu natáhnout nějaké dostatečně originální, jsem rozhodně příjemnější, než kdybych musela mít třeba ... vlněné palčáky. Brr. Původně jsem chtěla napsat "pletené", ovšem takhle je to ještě horší varianta - materiál s jakýmkoli procentem vlny totiž vždy spolehlivě poznám, aniž bych potřebovala kontrolovat štítek, podle ... otravného kousání. Jo. Muset si obléct něco takového, byla bych i já pořádně kousavá. Respektýve - víc než normálně ;)
Sbohem kašmírové svetry. Alespoň, že ty kabáty mívají podšívku.

Sezóna rukavic každopádně pomalu končí a já je ani nestihla všechny prostřídat, kua.
Mám to s nimi podobně jako s kabelkami - ani jedněch není nikdy dost. Obé dává oblečení konečný výraz, šmrnc, tvoří pomyslnou třešničku na dortu. Nesnáším, když jsou věci nedotažené. A v módě se prostě dotahuje pomocí doplňků.


Jedny z posledních přírůstků byly tyhle z Manga:





A čím bych také nepohrdla:


ANN DEMEULEMEESTER, €278




JUICY COUTURE, $62.50




Modcloth, $39.99




Causse, £285




Nina Peter, $260




Phillip Lim, £185.00


Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...