S n í í í í í h :)

7. prosince 2010

Už mě nudí pořád všude číst nespokojené remcy o sněhu a o zimě a "chceme jaro".

Zdá se, že Tajná Sekta Fanatických Zastánců Globálního Oteplování je silnější, než jsem myslela - doteď jsem měla za to, že se v ní shlukují převážně silničáři - protože - no, ano - jsou pravidelně každý rok překvapeni, že v mírném podnebném pásu v prosinci padá sníh - ó hrůzo, kdo by si to byl pomyslel!!! To přece nemohli předpokládat.

Jednoho dne jim možná jejich pokřivený záměr vyjde a opravdu nenapadne, nicméně minimálně za sebe doufám, že se tak nestane.
Protože - já miluju zimu, sníh a tmu. Ani nevím, co z toho víc.
A když už se člověk po roce dočká, tak ještě aby neustále poslouchal otravné vzlyky nad jarem *zde si představte minimálně pět velmi pohoršeně se tvařících pánů smajlíků*
Každopádně mě to alespoň utvrzuje v tom, že můj nápad výměnné cestovky pro depresivní seveřany (kteří si svého studeného a temného počasí pranic neváží a dokonce páchají sebevraždy  - nevděčníci!), není tak úplně od věci.

Ale i kdybych se na tuhle situaci měla podívat z čistě módního hlediska, zima jasně vede - však kdy jindy se dá nápaditěji ohodit, než zrovna v zimě? Kabáty, šály, rukavice, čepice - a celé další pole působnosti je k dispozici pod kabátem. Prostě paráda. Obchody navíc pevnou rukou ovládne černá a při troše snahy se dá najít spousta zlověstně se tvářících kousků. Paráda na druhou.
Kdežto takový léto ... neexistuje outfitově nudnější období - krom toho, že je hnusný vedro, návrháři se ještě snaží člověka dorazit "letními" barviškami a kytiškami a tím, že černý vyhradí jeden stojan někde v koutě. Tsss.
A kde nic není, ani smrt nebere, takže následný letní slevy jsou samozřejmě - a velmi logicky - o ničem.
(Zato ty zimní, olalá, těším se už teď.)

Podtrženo, sečteno, jsem ochotna uznat jedině to, že na silnících není sněžný stav úplně user friendly.  Ale tak ... však on to nějaký silničář za hořkého pláče nakonec odhrne :)


Sněhu zdar! :)


Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...