Chlubíte se rádi cizím peřím?

14. února 2011

Přiznávám se, já ano. A co hůř - vůbec se za to nestydím! :)

Dnes jsem v této souvislosti narazila na opravdu velmi povedené cosi :) - příhodný český termín mě nějak nenapadá, tak trochu pelerína, tak trochu límec ...
Cena Ł125 je už méně povedená, ale tak špatné to za ruční práci na zakázku zase není.



Photobucket

Photobucket





Na Asosu jsem strašně dlouho váhala nad tímhle kouskem a nakonec úplně trapně vyměkla a nekoupila ho, což si čas od času dodatečně vyčítám - jako třeba teď po nálezu onoho šikézně načepýřeného cosiho. Asos byl totiž o dost levnější a slabost pro pírka by ukojil dostatečně.





Ale opravdu nechápu, že v době, kdy si vyhlásím stop stav na nákupy všeho druhu, musím náhodou padnout zrovna na tenhle nákrčník - obávám se, že ho nutně potřebuji :)

Photobucket

2 comments

16. února 2011 v 20:41

Mně to cosi na prvním obrázku přišlo jako čepec, a ať je to jak chce zvrácené, nosila bych ho. No ale ten nákrčník dole je nádherný, na plesovou sezónu jak ulitý...

16. února 2011 v 21:23

čepec je rozhodně úplně novej pohled na věc, ten mě nenapadl :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...