"Pozor arcikancléři, tudy ne, mohli bysme tam potkat studenty!"

25. května 2011

Přesně takhle si pravidelně připadám u nás ve škole. Třeba dneska.

Prostě, člověk potřebuje něco zařídit. Logicky by k tomu měly sloužit úřední hodiny. Logicky. To je ten problém. Pokud někde existuje černá díra, ve které mizí všechna logika světa, je to rozhodně u nás. Navíc mám pocit, že se neustále plíživě zvětšuje.

Anebo jen týdenní dávka smůly? V tom případě nesouhlasím a požaduji reklamaci!

Btw. dnes ráno jsem u autobusu zjistila, že mám jen dvanáct korun. A tisícovku. Haha. Řidič kapituloval ihned po vyslovení předmětné nominální hodnoty, a že mám jet na černo, protože zpátky nemá (ne že bych se divila). A přitom já zrovna dneska tu černou z oblečení vynechala. Že by to bylo tím? Odplata za lehkomyslné spuštění se s jinými barvami? Příště už snad radši nebudu riskovat - bez černé nadále ani ránu.

Anebo můžu zkusit z hrobu vyhrabat tři sta let starou čarodějnici a postavit si ji do skříně. Nebo kam. Možná by to zabralo. I když ... když si vybavím sekretářky, co jsem dnes potkala ... tak to vyhrabávání z hrobu by asi šlo i vynechat. Akorát se svatebními šaty by pak mohla být trochu potíž.

To nemelu z cesty, nebojte, jen jsem včera viděla Sběratele kostí.

Časem jsem s překvapením zjistila, že tenhle seriál docela můžu; s překvapením, protože já na tyhle moderní kriminálky s psychopaty a hi-res záběry lidských těl ve všech myslitelných fázích rozkladu a rozmašírování prostě nějak nejsem. Ne že bych se schovávala pod deku, jen mě takový pohled nijak neobohacuje - a někdy mi přijde, že mezi sebou snad jen soutěží o nejnechutnější záběr. Zápletka přitom bývá nulová. Většinou probíhá tak, že máme na výběr dva zlouny, ale nakonec se (překvapivě!) ukáže, že původcem všeho zla je zloun třetí, do kterého byste to na začátku vůbec neřekli. Zíííííív.
Takže připustit si, že Kůstka a Booth je tak sympatická dvojka, že mi stojí za to se na Bones dívat jen kvůli jejich dialogům, chvíli trvalo. Zvlášť když ani tady se vymýšleči zápletek nepřetrhli.
Včerejší díl byl každopádně celkem vypečený.

Ale i tak pociťuji do jisté míry seriálový absťák . Skins nejede, GG nejede, Barnabyho trapně odřízli (tohle si v pokračování teda FAKT nedovedu představit) a nová Marplovka je blbá senilní baba.

Někdo nějaký tip? Co vy a vaše oblíbené series?

5 comments

26. května 2011 v 7:22

Criminal Minds (Myšlenky zločince), jediný seriál kriminálního typu, který sleduju, resp. přímo si na něm ujíždím. Doporučuju.

26. května 2011 v 10:04

To se ovsem vyplatilo mit tu tisicovku ;-). Ja sjizdim Flight of Conchords.

27. května 2011 v 17:49

vcera jsem byla ve skole na konzultacnich hodinach jednoho profesora, kdyz se ani po pul hodine zpozdeni neobjevil, volala mu asistentka katedry, ze na nej cekame a on ji odvetil, ze do skoly prijde az 8. cervna. to teprve zadne studenty nepotka! :D

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...