Sezónní nákup

14. května 2011

Nestíhám, nestíhám, nestíhám ... učení. Všechny ostatní nesmysly okolo stíhám naopak až překvapivě dobře. Moderně okecáno prokrastinuji, nemoderně flákám se - ovšem výsledek obojího je bohužel tentýž. Nejsem schopná se ponořit do študýrování. Zato jsem si stihla koupit všechny dva vyhlédnuté zimní kabáty, za které se mi na podzim nechtělo platit plnou cenu - protože kabátů mám přece moc a vrazit 6k do dalších rozhodně nepotřebuji. Jsem ráda, že jsem odolala, teď mě díky poměrně nízké libře a osobní slevě dohromady vyšly jen na něco málo přes třetinu toho, co stály původně. To nešlo propásnout. A i když se v polovině května takový nákup může zdát trochu divný, tak fakt jen trochu, návrháři jsou přece taky sezónu dopředu ... ;))

(Zato Asos se asi už plně přeorientoval na letní obaly menších velikostí, protože mi každý přišel v jednom balíku.)




A aby toho flákačství (tentokrát také v kombinaci se záchvatem infantility) nebylo málo, tak jsem ještě stihla několikrát zkouknout film Hokus Pokus, který jsem prý milovala jako dítě. Píšu prý, protože jsem teď na něj narazila úplně náhodou, název si nepamatuji, scény si nepamatuji, děj si nepamatuji, a chtělo by se říct, že si ho tedy vlastně nepamatuji vůbec, ovšem není to tak, protože úplně paradoxně si z něj pamatuji hlášky, jak jsem následně zjistila - což je (narozdíl od pozdně jarních nákupů svrchníků) to opravdu divné :) POUZE hlášky mi totiž u ničeho ještě v paměti nezůstaly. Možná nějaké zasuté trauma :D Každopádně zmalovaná SJP, malá Thora Birch a hlavně celé trio zlých babizen mě dost pobavily i teď.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...