Částečné obskurnosti ze slev

6. července 2011

Dneska jsem se přemohla a mrkla jsem alespoň do online slev. Abych nevyšla ze cviku, že jo. V žádném kamenném krámě jsem totiž nebyla, ani nepamatuju. Jak jsem již několikrát zmínila, současný sortiment je děs a běs, a na tom samozřejmě stále trvám. A samozřejmě nemíním ztrácet čas jeho dalším ohledáváním. Jako, mám taky jen jedny nervy.
Ještěže mi už začínají chodit echa na zimní kolekce, alespoň trochu světla na konci tohohle pořádně temného módního tunelu roku 2011 se snad přece jen objeví. A propos, když jsem u těch temných věcí, černá neprůhledná plenta, ano, přesně za ni by měli umístit to, co je momentálně v obchodech, a před ni pěkně poctivě postavit tabulku "jen na vlastní nebezpečí". Koneckonců, už ani to počasí se na ono barevné retro obludárium nemohlo dívat a radši plynule najelo na další sezónu. Prostě, já bych tu agónii fakt už neprodlužovala.

No a teď konečně k těm obskurnostem.





Svatá pravda na závěr. Akorát barevně už to víc pokopat nejspíš nešlo :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...