Švédské čtení

7. listopadu 2011

Ať už podobně jako já trpíte neurčitě mlhavou obsesí na severské země (aneb je tam tma, zima a krásný bledý chlapi, a nikdo mi to prosím vás fakt nevyvracejte ;)) anebo máte prostě jen rádi cestopisy všeho druhu bez ohledu na lokaci, mám pro vás tip na jedno kvalitní počtení:

Švédské listy


Na tenhle blog jsem narazila před pád dny a s každým dalším projetým postem jsem byla nadšenější a nadšenější.
Autorka (která podle stylu vyjadřování musí být opravdu skvělá a velmi inteligentní osoba) už několik let žije ve Švédsku a na webu naprosto úžasně zábavnou a čtivou formou glosuje jak běžné události v jejím švédském působišti, tak švédskou povahu a zvyky obecně, a vše bohatě doplňuje vlastními fotografiemi.
Mimochodem, jo, blog existuje už několik let, takže to jsem opravdu objevila Ameriku - 10 z 10 Vikingů by se mnou souhlasilo ;))

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...