Narozky!

18. listopadu 2012

Trb tvrdí, že dneska máme narozeniny, a má pravdu, holka jedna všímavá. Fakt jo. A já jsem krkavčí blogomatka, páč jsem na narozky svého virtuálního mazlíka úplně zapomněla.

Na tomhle výročí máte samozřejmě velký podíl i vy, moji skvělí a inteligentní (to se jako pozná!) čtenáři, protože bez vás a vašich přínosných komentářů by mě samozřejmě vypisování čehokoli vůbec nebavilo. 
Takže díky moc vám všem! :)




Každopádně, to ta dnešní MUA objednávka byla vlastně k narozkám! ... no tak to pak jóóóóó :P

Btw. v případě, že byste si MUA akce náhodou nevšimli, měli byste to napravit - je tak neodolatelná, že jim v pátek po zveřejnění pod náporem zuřivých kupujících dokonce úplně spadl server.

Není se teda moc co divit, poštovné do celého světa zdarma + sleva 35 % na objednávku se fakt nevidí každý den - platí při nákupu za 10 (a více) liber a při použití kódu MUA35 (když teda nakoupíte za 10, bude konečná cena 6,5 libry).
Končí 23.11. ve 14:00.

Já šla (zcela a naprosto originálně, bacha na to) do Undressed palety a do jejich BB krému - okoukla jsem swatche a je moc pěkně světlý a, co je nejlepší, nemá SPF (to je pro mě velké plus, protože SPF mi ucpává póry, vždy a u všeho, fok forever). Chtěla jsem ještě rozjasňovací tvářenku, ale než jsem stihla zaplatit, nějaká podlá mrcha mi ji vyfoukla z košíku pod nosem.




Co vy, jak to máte s narozkami (ne nutně blogo) - slavíte bouřlivě, slavíte distingovaně, nebo byste na ně radši spíš zapomněli? (páč rok+, že jo, nepotěší) A už jste objednali z MUA? Pochlubte se :)

26 comments

18. listopadu 2012 v 23:55

všechno nejlepší! myslím, že teď půlka světa bude mít doma undressed :-D taky mám objednáno :-D

19. listopadu 2012 v 6:55

Všechno nejlepší k narozeninám! Doufám, že tu s náma ještě dlouho budeš, haha :). Já jsem z MUA objednala nějaký stíny, tužky na oči a na rty, korektor, krémovou tvářenku...už se na to těším!

19. listopadu 2012 v 7:08

BB z Mua mam a to dokonca dva a som spokojna :) a vlastne so vsetkym stade som spokojna ! a vsetko najlepsieeee

19. listopadu 2012 v 7:13

kongratulejšn :)
sice už je mi přes třicet, ale narozky slavím moc ráda, vždy totiž dokážu nahnat partu kámošů dohromady a pobavíme se :)))
MUA mě zatím nějak minula, snad do pátku vydržím neobjednat :D

19. listopadu 2012 v 8:26

gratuluji :) já týden čekala, až ty blbé stránky nahodí a bude to fungovat a teď se modlím, aby mi balíček vůbec dorazil domů :)

19. listopadu 2012 v 9:50

Gratulace a jupí jdu objednávat:)

19. listopadu 2012 v 11:07

jej super :-) gratulujem ! a ďakujem za tip , práve som poslala svoju objednávku .

http://catherinestyl.blogspot.sk/

19. listopadu 2012 v 13:29

Mooro, všechno nej a hepy brzdej :)

19. listopadu 2012 v 14:55

všetko najlepšie!! :))
MUA má veľmi dobré zľavy ;)

19. listopadu 2012 v 15:09

Tak to jako Congrats, Mooro! Vítej v partě dvojek. Ikdyž...jsou určité blogy, které pořád budou jedničkami:-D.

19. listopadu 2012 v 15:23

Jak už jsem psala u trb..gratuluji...jste fakt jedničky obě dvě :)

19. listopadu 2012 v 15:58

Narozeniny nějak extra neslavím, většinou jen s pár nejvěrnějšími přáteli. :) A jinak z MUA mam právě Undressed a nemůžu si vynachválit pigmentaci, jediné s čím mám trochu problém je pigmentace u glitrových stínů /na blogu mam na Undressed recenzi/. Taky jsem si od MUA pořídila bázi pod stíny (skvělá), rtěnku (průměr), korektor (kryje skvěle, ale balení je nějaké rozbité) a mono stín (super pigmentace, ovšem výdrž na nic celkem). Takže tak :) Jsem zvědavá jak na tom se spokojeností budeš ty! :)

19. listopadu 2012 v 19:18

@Renata Hrubá ochrannný sluneční faktor :) látky, které se pro jeho dosažení používají, si s mojí pletí bohužel vůbec nerozumí

Anonymní
19. listopadu 2012 v 20:12

Všechno nejlepší!!!

19. listopadu 2012 v 21:26

Všechno nejlepší k narozeninám.
a JAKO dárek můžeš brát označení v TAGU u mě na blogu :)

20. listopadu 2012 v 11:13

Všechno nej, mnoho dalších úspěšných let a bednu makronek k tomu;)

20. listopadu 2012 v 11:19

Gratuluju k narozeninám! Na MUA akci jsme taky čekala jak blázen :D Nakonec jsem si objednala "jenom" asi 15 věcí (haha! :D), ale chystám se ještě na jednu objednávku s kamarádkou (no, už se budu muset krotit!!!).

21. listopadu 2012 v 1:33

@Alys děkuju, bedna makronek by se teď zrovna hodila :D

Anonymní
21. listopadu 2012 v 15:16

Opožděně všechno nejlepší! Ať ti to i v budoucnu pěkně píše. Když se nad tím tak zamýšlím, já osobně mám větší radost z blogových narozenin než ze svých vlastních.

22. listopadu 2012 v 10:41

Tak já také opožděně ale přece Všechno nejlepší :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...