TAG: Nežiju jen make-upem

9. června 2013

Tak jistě. Ještě hadrama.

Nebo?


Tahle blogová vyplňovačka se v posledních dnech docela dost rozšířila, tak budu doufat, že vás už nepřestala bavit číst. Mě dala babu IYF, že dík ;)



1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Relativně jo. Ráno před odchodem zapínám ČT24, protože to je jediný ranní vysílání, kde je celou dobu vidět čas a nemizí (ještě teda je na Óčku, ale to bych asi musela pustit bez zvuku). Večer mrknu na nějaký zprávy. A většinou jako večerníček si dám Sex ve městě. Sice jsem ho viděla už stokrát, ale furt dobrý. Dřív mi takhle fungovali Simpsonovi, ale poslední dobou jsou v nějakým debilním čase a vždycky když si na ně vzpomenu, tak už je většinou po nich. Z ostatních ne-denních věcí pak koukám cíleně na Velkou cenu F1. A momentálně taky na další kolo Vražd v Midsomeru - to je jeden z mála seriálů, kde mě originální znění nebere a počkám si, než mi ho laskavě předabujou. To samý Hercule Poirot.

Televizi ale mnohem víc využívám na přehrávání všeho dalšího, možnost zásunu externího disku je něco, bez čeho bych se už neobešla. V týhle souvislosti mě děsně bavěj všichni ty pseudointelektuálové, který televizi ostentativně nemaj a při každý vhodný i nevhodný příležitosti to neopomenou všem těm naivním ovcím s televizí zdůraznit - že ONI televizi teda FAKT NEMAJ přitom sdělujou s výrazem a tónem, s jakýma by nepozér sděloval, že doma nemá šváby. Fakt LOL tohleto. Ale tak, jejich boj, ať si všechny ty filmy pouštěj na dvacetipalcovým monitoru, za pozéřinu se musí trpět. Já mám svoji televizi velmi ráda, je to geniální vynález. Krom externího disku do ní občas píchnu i kabel od internetu kvůli youtube videím, třeba na cvičení se to hodí, kdo by se s tím stahoval.
A aby to někdo špatně nepochopil, tak já nikomu neberu, že nemá a nechce televizi, směju se jen těm, co si na tom zakládaj a čekaj, že za její nevlastnictví snad dostanou nějakou medaili v hipsteřině.



2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Vařím. A aniž by si chtěla fandit, tak se musím objektivně zhodnotit, že to umím perfektně a jsem schopná vytvořit naprosto cokoli. 
Vyloženě nejoblíbenější jídlo nemám, prostě podle nálady - od rychlovek typu aglio olio e peperoncino přes vindaloo až po boeuf bourguignon.
Na sladký si obecně moc nepotrpím a ani mě dvakrát nebaví (jako jo, zvládnu ho, pro někoho třeba, ale prostě mě to nebaví tak, jako nesladký jídla). Když už bych si musela vybrat, z dezertů dávám jednoznačně přednost klasickýmu šlehačkovýmu dortu. 

Preferuju sice vyrobenej profesionálně ...




... ale přinejhorším si ho upatlám i sama.



A pak byste mě kdykoli ukecali na macarons od Ladurée s příchutí pomerančového květu.




btw. jsem si všimla, že ostatní v tomhle tagu taky často psaly, že vaření jo - to plně odpovídá teorii mýho kámoše, kterej tvrdí, že upravený a dobře ohozený holky většinou vařit uměj - že ten jejich vkus a styl se promítá i do týhle oblasti, a proto i při vaření vědí kolik čeho, jak a kam, aby to vyšlo ;)



3. Vysněné povolání?

Anna Wintour. Hned po princezně.

(řeklo se vysněné)





4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Angličtinu, konverzačně francouzštinu. A latinu, v rámci možností (měla jsem ji čtyři roky a dost mě bavila). Celkem bych chtěla umět italsky, rusky, finsky, švédsky ... no, to bysme tady byli dlouho, tak spíš napíšu, jakým bych nechtěla: německy.
btw. jednou vedle nás v Itálii v restauraci seděl francouzskej páreček a po chvíli se ptali, jak to mluvíme, že to je děsně pěkný na poslech, potěšilo ;) (že to bylo v Itálii nezdůrazňuju, abych zamachrovala, ale proto, že v Česku by se na to spíš neptali, tak aby to někomu nebylo divný)



5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

Bacha, to bude nečekaný! Za hadry. Za jídlo. A za kabelky - za ty mnohem víc než za všechno ostatní, není mi líto i poměrně vysoký částky, když to jinak nejde. Miluju kabelky.



6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Řekla bych, že bez problému. Konverzačně se dokážu zabavit s naprosto jakoukoli sortou lidí, s věkem se tahle dovednost stále zlepšuje. I když lehčí mi to asi přijde s chlapama, nový kluci mejch kámošek jsou vždycky děsně nadšený, jaká je se mnou zábava. Ty kámošky ne až tak :D  - to bych nerada, abyste si vykládali blbě, ale chlapi na veřejnosti rádi dělaj píčoviny, mě baví je v tom hecovat (páč moje to není, že jo) a jejich přítelkyně přitom logicky chtěj, aby se chovali slušně - takže se na nás pak dost nespokojeně mračej. Co už.




btw. schopnost se snadno začít bavit s cizíma jsem zase četla skoro u všech tagujících - což odpovídá mojí teorii, že kdo píše blog, musí být do jistý míry extrovert, kterej ani v reálu nemá problém srozumitelně a chytlavě promluvit k neurčitému okruhu subjektů



7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

Na netu toho přečtu hodně, ale na delší texty preferuju knížky. Papírový. Když jsem se učila na zkoušky, tak vždycky z knížek nebo vytištěnejch materiálů, kam jsem si mohla čmárat, jen z monitoru bych to nezvládla. 
Čtečka je teda něco, co myslím, že si nikdy nepořídím.





8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Já na ty nejneje moc nehraju.
Mezi ty lepší bych řadila to, že jsem docela dost ochotná vyjít lidem vstříc, když potřebují s něčím pomoct.
Žádný špatný samozřejmě nemám, tsss. (když bych se hodně snažila něco vyšťourat, tak bych nemusela být zase až taková perfekcionistka v některejch věcech, někdy je to únavný).



9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

Radši mám víc lidí a nějakou pořádnou akci. Ale samozřejmě ani ty menší nejsou špatný, když se zadaří.



10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Mraky zrovna ne, ale nějaký by byl. Asi bych víc četla. Knížky. Papírový.



Co se týká dalších bab, mám pocit, že ji dostal už skoro každej, vypíchnu teda jen Lucifrid a Color Beam, vony vědí ;) 




Tak co, máme něco společnýho? Pokud jste taky dělali, hoďte odkaz :)

69 comments

9. června 2013 v 8:33

Ta teorie tvýho kámoše se mi líbí:) Já když jsem začala vařit, tak jsem asi nejvíc překvapila sama sebe, že mi to fakt jde :D :D Ráda od tebe čtu TAGy, vždy se pobavim:)

9. června 2013 v 9:30

Vraždy v Midsomeru mě taky berou, ale nikde to neříkám moc nahlas :D...
Přeju ti, aby ses stala Annou Wintour ;)
MalaMacanda.blogspot.com

9. června 2013 v 9:47

Na mě standardně všichni koukají jako na exota, když řeknu, že televizi mám (pěknou, velkou), ale už leta není zapojená do antény. Protože kdyby byla, tvrdnu u ní od nevidím do nevidím - takhle je na filmy,seriály a pořady, které skutečně chci vidět, v době, kdy se mi to hodí. A hlavně na Nintendo Wii :-D

9. června 2013 v 10:25

Ta 6. mě fakt dostala:D když si to představím:D:D

9. června 2013 v 10:30

my doma televizi nemáme, protože není moc kam dát (spolubydlení), ale na víkendy jezdíme k přítelovým rodičům a čučím na ni furt, jako zmagnetizovaná :D
jinak čtečku nikdy! není nad ten pocit otáčet listy a nové knížky tak strašně krásně voní...

9. června 2013 v 10:45

Sympatický odpovědi :)). Ty "pseudointelektuály" bez televize taky dobře znám :D, ale v poslední době se spíš ze všech (hlavně blogerských) stran setkávám s tím "čtečku nikdy!", čemuž se už víceméně vždy zasměju :). Já myslím, že kdo čtečku má, tak netvrdí, že se to vyrovná knize tištěné, je přeci jasné, že ne..hodí se to pro někoho, kdo čte fakt hodně a ty knihy už nemá kam dávat (jako já),ale neznamená to, že bych klasické knihy přestala kupovat, jen si je pořizuju s větším rozmyslem a knihy o kterých vím, že se k nim nevrátím a ležely by mi doma si můžu v klidu přečíst za pomoci elektronického inkoustu:).

9. června 2013 v 11:18

Ten popis pseudointelektuálních hipsterů bez televize mě pobavil. :) Ona to totiž vážně není tak necool věc, jak si oni myslí. :) Jinak sympatické odpovědi, člověk se o mooře rád dozví i něco dalšího, než lásku k westíkům. :)

9. června 2013 v 11:22

Jeden z mála TAGů, kterej se mi zdá zodpovězenej docela vtipně a v některých bodech se s ním i zrotožňuju. Například TV nebo kluci a "noví kamarádi" mých kámošek. :)

9. června 2013 v 11:28

@Beauty of Body and Mind jo, je to celkem zajímavá úvaha, mě by to asi samotnou nenapadlo, ale vlastně to má jistou logiku :)

9. června 2013 v 11:29

@MalaMacanda proč? vždyť je to kvalitka seriál ;)
a děkuju, bylo by to pěkný :D

9. června 2013 v 11:34

@summertimeno já to nemám v úrovni "televizi nikdy" :D, ale strašně mě prudí pořád číst na monitoru a čumět do osvětlený obrazovky na digitální písmenka - komu tohle nevadí, tak čtečka není nic proti ničemu

9. června 2013 v 11:35

@Myyna jakože jinak je to nuda, jo? :D ok, zamyslím se nad sebou :D

9. června 2013 v 11:51

Ja bych bez telky zdechla.. uz kvuli F1.. to me nesmirne tesi, ze nejsem jedina povrchni pizda na planete, ktera miluje formulky :o))

9. června 2013 v 12:20

Máme toho hodně společnýho :). Taky se nedokážu učit z monitoru, to je strašný, nechápu, jak to někdo může umět, pro mě je to naprosto nereálný.

Anonymní
9. června 2013 v 12:40

Makronky s pomerančovým květem miluju! M-I-L-U-J-U! Jen mě mrzí, že se nedostanu do Ladurée častěji (jednou za rok a ani to ne je trochu málo). Ten tag je super, ráda bych se zapojila, ale v mým případě to moc nemá smysl :D Ale aspoň vím, že jsi super člověk :) A se seznamováním to mám podobě - většinou si rychleji porozumim s klukama.

9. června 2013 v 12:41

Odpoved na otazku o TV ma pobavila, mam to tak podobne :) ja teda este sledujem futbal (Liga Majstrov, MS, ME a tak)

Citacku by som na tvojom mieste nezavrhovala, ja minulem knihy, ale proste nas byt nie je nafukovaci a zacal byt problem, kam s nimi. K narodeninam som dostala Kindle Paperwhite, uz som na nom precitala dve knihy a je to fakt super vynalez. Urcite to neznamena, ze uz si v zivote ziadnu papierovu knihu nekupim, na to ich mam prilis rada :)

9. června 2013 v 12:57

dik za supr počtení a poctění;-) s nominací, jako by mě něco vtahovalo zpět do glogosféry!!!!!

9. června 2013 v 13:01

Konečně to někdo o té televizi napsal! Taky mi už přijde trapný, jak každej, kdo nemá televizi si hned myslí, jak je něco víc a při každé příležitosti se tím chlubí. Jakoby to snad někoho zajímalo. Já svoji televizi s domácím kinem miluju, zrovna mi běží film:)

9. června 2013 v 13:20

@carlinetmoi jé, to je super, konečně někdo další :D já je nacpala už pár lidem, ale nikdo mé nadšení nesdílel :P

9. června 2013 v 13:30

@Černá Moora

ale to byl prekleeep:((
mne se to zdalo nejaky divny:DD
evidetnen tady mas dukaz, ze nektery idi uz by radsi nemeli psat vubec:DD

9. června 2013 v 13:32

Tak televizi nemáme a v dohledné době si jí opravdu pořizovat nehodlám (neříkám nikdy), ale jen doufám, že nejsem tak praštěná, jak jsi to v tagu napsala. A upřímně důvod proč jsme jí přestali mít je ten, že nám stářím odešla a zjistili jsme, že nám vlatně nechybí. A nyní se na počítači (mám velký monitor, ten samý používá táta jako TV, je fakt, že na notebooku bych se asi zbláznila) díváme jen na to co skuteně chceme a nezasekneme se u nějaké krávoviny. Zmiňuji se v okolí známých, že nemáme televizi jen v případě, když se ptají asi jsem nekoukala na to a to... No a pak upřímně i v případech, když mi kamarádky říkají, že ony nemají čast péct zdravé sušenky, pečivo svým dětem, ale na ulici, ordinaci čas mají... Tak snad nikomu nic nenutím a televizi za zlo považuji jen v případě, že na ní někdo čučí celé dny. A mně naopak vytáčí, že nám za každou cenu všichni nutí své staré televize, že prostě bez ní nemůžeme žíta kdy si jí jako koupíme a co děláme po večerech a myslí si, že chodíme spát se slepicemi... Dneska přijel manžel od maminky, že nám asi po stopadesáte nabízela starou televizi, že by jí naše dcerka strašně chtěla, podotýkám, že malé je 18 měsíců... Tohle pro změnu vytáčí uplně mně :-)
Nejsem zastáncem za každou cenu nemít televizi, ale toho, aby ti kdo jí nemají to nenutili těm kdo mají a naopak :-)


A čtečka sice nikdy nebude lepší než knížka, prostě papír je papír, ale na cesty, místo těžkých knížek je úžasná a já jsem moc ráda, že jí mám. Jsou měsíce, kdy se mi doma na ní jenom práší a čtu klasiku a pak měsíce, kdy jí nedám z ruky. Ale bez ní bych se už neobešla.

Anonymní
9. června 2013 v 13:35

@Černá MooraTaky nemám v oklí moc lidí, co by v nich našli zalíbení. O to větší radost jsi mi udělala ty :)

9. června 2013 v 13:51

těchto tagů už jsem četla hodně, ale líbí se mi tvoje zpracování, nejvíc si mě pobavila :D :)

9. června 2013 v 13:53

@Color Beam psst, to bylo přece schválně, jsi holt tak vtipná! :)

9. června 2013 v 13:54

@Simísek že nechcete starou televizi úplně chápu, to nemá smysl - smart TV je ale něco, co byste určitě využili :) ten obraz je prostě jinde, než u monitoru

Anonymní
9. června 2013 v 13:55

Taky se radši bavím s klukama, je s něma větší sranda :))

9. června 2013 v 14:12

@Černá Moora

No toho já se právě bojím, že by jsme jí nakonec určitě využili :-) Nejsem žádný praštěný zastánce nemít TV, ale nepotřebuji něco za každou cenu, nechybí mi a když už tak kvalitu a na tu si raději počkám, až prostě někdy. Však manželovi stále říkám, že mně může donést domů jen krásnou bílou plochou televizi žádnej starej obří krám :-)

9. června 2013 v 14:13

Super počtení můrko :), text i ty obrázky mne pobavily! Být princeznou by jistě bylo fajn, to by mne ani ve snu nenapadlo, ale máš recht, díky za rozšíření obzorů :o)!! Zatím jsem četla několik těchto TAG-ů a jestli se v něčem shodneme, tak to jsou papírové knížky. Z el. čteček má pocit, že je to něco jako "líbat se přes sklo" :D

Tady můj domácí úkol:
http://www.beautypedia-byaja.com/2013/06/tag-neziju-jen-makeupem.html

9. června 2013 v 14:29

Taky jsem si dřív myslela, že čtečku si v životě nikdy absolutně vůbec nepořídím. Mýlila jsem se :D

9. června 2013 v 16:53

@Černá Moora

ale ja uz jsem tam prve v rámci podpoření svého argumentu nasekala těch překlepů hned pětkrát tolik!!

no tak to je teda prekérka!!

9. června 2013 v 17:12

Měli jste latinu povinně? (zajímalo by mě, jestli je mé gymnázium jedinou školou, kde jsou k jejímu studiu žáci nuceni :D)

9. června 2013 v 17:28

@Černá Moora
No ty čtečky právěže osvětlený nejsou, je tam elektronický inkoust a chová se to a vypadá to jako písmena v klasické knize :). Z tabletů nebo monitorů bych číst taky nevydržela, bolí z toho oči.

9. června 2013 v 17:31

@summertime když mně právě přijde, že jo :D párkrát jsem do toho koukala a toho pocitu "čtu z monitoru" se nemůžu bavit

9. června 2013 v 17:48

Super TAG, asi nejvtipnějš zpracovanej. Pobavilo.
Ve spoustě odpovědí mam podobnej názor. No jo, asi bych jinak nečetla tvuj blog žejo, kdyby mi nebyly tvoje postoje blízké :)

9. června 2013 v 21:22

No, já byla taky proti čtečkám (budiž jako příklad uvedeno to, že jsem léta pracovala v knihovně, takže si umíš představit, jak knihy miluju), pak jsem ji ale dostala a... Normálně nadšení. Dojíždím do práce a nebavilo mě s sebou tahat bichli, když jsem přečetla někdy jen pár stran, protože jsem si radši v dálkovým buse zdřímla. Kniha se blbě drží otevřená v jedné ruce, když se druhou musíš držet tyče v tramvaji. Dokonce i v posteli čtu ze čtečky, tu si opřu a pohoda, zatímco kniha se mi zavírala. A oči mě ze čtečky nebolí vůbec, paradoxně spíš z klasickýho papíru a bleššího písma, zatímco na čtečce si mé obrýlené oči zvolí adekvátní velikost písma. :-D Tohle není lobbing za čtečky, ale jen příklad, že i staromilec jako já čtečce nakonec podlehl a ještě i rád. ;)

Anonymní
9. června 2013 v 21:47

Jeden z nejvtipnějších, možná úplně nejvtipnější, co jsem četla. Hned mě na začátek rozsekali hipsteři bez televize:D U některých lidí je fakt jasně vidět, jak čekaj, že si někdo podělá z toho, že na televizi nečumí. A když už se každý vyjadřuje ke čtečkám, tak jsem byla taky odpůrce, ale od doby, co ji mám, jsem si ji oblíbila. Na dovolenou nebo do kabelky ideální:)A jsi asi jediná, o kom čtu, že měl rád latinu. -A.

9. června 2013 v 22:52

@Anonymní :))
přišla mi hodně logická, já logický věci ráda

Hm
10. června 2013 v 1:32

Celkem by mě zajímalo kolikati gigabajtový videa stahuješ, že na ně koukáš na Tv. Klasickej díl seriálu - 350 - 600 Mb těžko...

Hm
10. června 2013 v 1:38

@Cherish
Ale vždyť to je to samý, jako ona píše s čtěčtkou. To samý.
Nebo jako kdyby před pár lety napsala, že nikdy nebude mít mobil. Stejně mimo. Hipster naruby, rádoby.

10. června 2013 v 7:03

@Hm ale hovno prosimtě :D kdybys neměla sníženou schopnost porozumět psanýmu textu, tak z postu pochopíš, že já za čtečku nikoho neodsuzuju, jen ji sama nepovažuju za potřebnou, páč se mi do toho špatně čučí

10. června 2013 v 7:25

@Hm

WTF? Já normálně koukám na telce na seriály, kdy díl má 150-350 mega...co je na tom divnýho?

Btw k tomu vaření - strašně mě překvapilo, jak snad každá blogerka píše, že vaří často a ráda....samozřejmě mi to dělá radost, aspoň víme, proč jsou na blozích tak oblíbený fotky jídla.... :))

Překvapilo mě to hlavně proto, že a)znám z okolí celkem dost holek co zvládnou uvařit jen to nejzákladnější b)setkávám se s reakcemi, kterým naprosto nerozumím. Jakože jeee ty umíš svíčokovooooooooooou? Tak ne asi, v 26 letech su asi úplná guma...myslím, že od určitýho věku je samozřejmostí, že baba umí vařit :)

10. června 2013 v 9:28

Mooru, která dělá píčovinky bych chtěla vidět! :D

10. června 2013 v 11:54

Haha, super čtení :-) Jen si dovolím k teorii tvého kámoše říct, že ne vždy je to pravda :-)

World By Bella

10. června 2013 v 21:19

@Dashulka blogerky jsou očividně wonder women :D

a zrovna taková svíčková mi přijde cajk, sice je to zdlouhavější, pokud jde o čas a přípravu, ale jinak v podstatě dost snadný ... ale když je někdo zvyklej z pytlíku bo jak, tak se asi diví ;))

10. června 2013 v 21:20

@Kim já to právě ráda přenechám jinejm a pak jen pozoruju plody své práce :DD

Anonymní
11. června 2013 v 7:48

jak to tak čtu tak horší než lidi bez tv jsou chlubící se lidi bez tv co pečou zdravé sušenky.
Hele já tu čtečku asi potřebuji páč až o celozávodce budu mít čas si něco přečíst, zřejmě někde na koupališti, tak bych své drahocenné kusy mohla zničit. Prcek má dva roky, takže při záchranné akci poletí vše z ruky a to přece nejde, že.

Hm
12. června 2013 v 2:51

@Dashulka
Prosím tě, co to je za kravinu, pokud to má DIVx ok, nemusí to kostičkovat, ale ostrej seriál, pěknou kvalitu 350 Mb? No lol, udělej mi fotku. To není ani na noťasu, natož v tv.

12. června 2013 v 9:38

@Hm LOL si tady akorát ty simtě :D 150 MB a mp4 dá dohromady tak ostrej obraz, že to je skoro HD

dobrá rada do života jako bonus - doporučuju se vyjadřovat pouze k věcem, kterým hovíš, ať nejsi zbytečně za krávu .)

Anonymní
12. června 2013 v 11:18

@Černá Moora
To mi přijde vtipný, směješ se těm co říkají televizi ne. Já se zas směju tobě a ostatním blogerkám s čtečkou ne :)) Pro někoho kdo čte opravdu hodně, je to perfektní vynález. Přijde mi, že většina lidí ani pořádně neví co to čtečka je viz. osvětlený display :D

12. června 2013 v 11:50

@Anonymní vtipný je leda tak to, jak nechápeš ani jednoduchej psanej text

směju se leda pseudopozérům, co se z představy vlastnictví televize můžou posrat - těm, co si na tom nezaložili existenci, nikoli

čtečku nechci, nemám ráda čtení delších věcí z displeje, deal with it
nicméně její vlastnictví neodsuzuju, když to někomu vyhovuje, směle do toho

(jinak tvůj argument je zhruba v tý úrovni, jako by ses smála lidem, že hnětou těsto ručně a nepoříděj si na to robota - takže zcela mimo, protože to je na vkusu a zvycích každýho)

12. června 2013 v 12:11

Já čtečku mám a nedám jí z ruky, ač sama jsem milovním knih tištěných. Samozřejmě, učím se pouze z vytisknutých materiálů, protože z pc mi to prostě nejde, furt mě to svádí dělat "hříšnosti" :D

SIMPLE LIFE

23. června 2013 v 21:40

Hele, ale jako Annu Wintour si te umim predstavit :D. Vis, ze me dere, ze jsem latinu na gymplu odmitla a vzala si jinej volitelnej predmet? Jsme kurna mohla bejt intelektual!

24. června 2013 v 0:36

@Lucifrid :D
ale tak, já ji měla a s tím intelektuálstvím nevim nevim:D

24. června 2013 v 20:31

Hihihi:-)
To já jsem díky tomuhle tagu zjistila, že nejvíc utrácím překvapivě za sushi a téměř nic za make-upy (krom Hadka). Takže já ve skutečnosti prostě všechno prožeru, bože!

21. srpna 2013 v 11:44

Super Tagy :) Dokud nedojdou nápady na to co tagovat tak se u tebe čtenář vždy pobaví :D

Já přispěji do dvou oblíbených témat, čtečka a televize :D

Se čtečkou jsem se seznámila díky příteli a první zkouškový jsem zabavila tu jeho na učení se dlouhých skript co sem díky tomu nemusela kupovat, a na letní zkouškový už jsem měla svoji :) Na cestování je to geniální, na čtení taky.
Já jsem ovšem extrémista tak si sice čtu ze čtečky, ale když objevím v burze knihovny či antikvariátu knížku která mě zajímá tématicky nebo má nedejbože krásnou vazbu :D je moje.. kam to dám až se budu stěhovat od rodičů úplně, teda nevím :D a spoustu z nich ještě nemám přečtenou, jiné zase několikrát. Nedám dopustit na čtečku ani na papírovou :)

Televize u nás doma funguje jako přehrávač pro dětské pořady - dvojčata mají již osmým rokem pré :D U přítele televize dloouho nebyla, sledovali jsme na notebooku, spíše jako kulisa.. no ale ve stresu z toho byli jeho rodičové takže dostal pro jistotu k narozeninám televizi o deset čísel větší než chtěl jednou v budoucnu pořídit :D No že mě tu často dopoledne hypnotizuje mě mrzí, možná lepší když tu nebyla :) ale jinak je s ní spokojenost.. Simpsni na ní běží taky často :) a spíše na ní sledujeme filmy :)

22. září 2013 v 13:20

Ježiši! S tím vařením jsi mě vyděsila! Já tím pádem musím být hrozná socka, protože vaření fakt ze srdce nesnáším (ono je to trochu dané výchovou, u nás vždy platilo heslo, že se nežije proto, aby se jedlo, ale jí proto, aby se žilo :-D a že bez jídla se chvilku dá vydržet). Pro mě je vaření neskutečná ztráta času! Člověk u toho stráví třeba i několik hodit a během deseti minut je jídlo fuč! Takže vařím sice dobře, ale s přemáháním a nerada a manžel, když se chce najíst, tak si radši v poslední době vaří sám. Zároveň uvaří i pro mě a já mám klid. Jeho to celkem baví. Jsem na sebe zvědavá, až budu mít děti!

A čtečku taky nemám ráda.

Ale asi si tento tag taky vypůjčím, už není moc aktuální :-D, blogovou sférou už projel před prázdninama a to si můj mozek zrovna házel dovolenou, takže se mi nic nechtělo vymýšlet!

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...