Mistr Honza a lubrikant

20. prosince 2013





Na vyzkoušení věcí od značky John Masters Organics jsem se fakt těšila. Jedna z těch nabídek, ze které jste od počátku fakt nadšené a čekáte malý zázrak. 
Jako i jiné blogerky jsem roztomilou sadu miniaturek dostala od eshopu s biokosmetikou Greenwave.cz (děkuji! :), která má tuto značku v ČR exkluzivně v nabídce.

Abych to nějak uvedla, JMO je vyráběna v USA a jmenuje se ... po svém zakladateli, nečekaně .)) (který je mimochodem docela dost fešák). V nabídce seženete jak šampony a kondiše, tak i styling a péči na tělo (a nově i pleťovou kosmetiku).
Alfa a omega je u ní složení - obsahuje jen ty nejkvalitnější přírodní složky (tedy bez konzervantů, syntetických vůní a barviv a ropných derivátů). Je třeba říct, že složení odpovídá i cena a že z tohohle hlediska jde o kosmetiku spíše luxusní. 
Koho na to užije, tak dodám, že je velmi oblíbena i mezi hollywoodskými stars (tenhle aspekt mě osobně nechává dost chladnou .). 
Co mě ale  nenechává chladnou, jsou obaly - ty karamelové, které vzbuzují dojem strohého lékárenského skla, jsou úplně moc boží.

(btw. nejvíc mě zaujal lesk na vlasy a obávám se, že ho budu potřebovat .)





Vyzkoušet jsem měla možnost šampon levandule-rozmarýn, kondiš citrus-neroli a tělové mléko a sprcháč poměranč-vanilka.

Jak jsem už zmínila výše, od počátku jsem do sady, hlavně vlasovky, vkládala velké naděje, leč Murphy je parchant. Šampon ani kondiš mi bohužel ani trochu nevyhovovaly. Vlasy jsem po jejich použití měla tak nějak.... rozhozené :D (aneb vlnky nepříliš vlnkovaté a trčící, na uhlazení balzám nestačil). Fakt škoda no. Zamrzí o to víc, když čekáte pecku a navíc skoro všem ostatním, co je taky zkoušely, sedly parádně, pchch.

Co mě naopak překvapilo, byl sprcháč a tělové mléko - tady bylo okamžitě poznat, že kvalita je kvalita, protože jejich vůně jsou naprosto úžasné, syté, plné, vydrží ... rozdíl od syntetiky je prostě veliký.
 





Verdikt
- šampon ani kondicionér nedoporučuji v případě, že máte suché a/nebo vlnité vlasy. Je totiž šance, že dopadnete stejně jako já a Veronika od Verunek (která je na tom s vlasy podobně a také jí nesedly).
- na tělovou péči rozhodně zaměřte oko, pokud si v téhle oblasti obecně potrpíte na dražší výrobky (kupujete třeba L´Occitane nebo Crabtree), kvalita je u ní totiž identifikovatelná na první počuch.


Na závěr ještě taková vtipná drobnost. Krom jiných malých vzorečků jako bonus jsem k sadě dostala i vzorek přírodního lubrikantu od značky Yes, kterou v Greenwave také seženete - no a co mě baví, je právě ten název - aneb už kvůli sexu nemusíte ani promluvit, stačí vytáhnout malej růžovej pytlík (jako tenhle na fotce, aby nevznikla nějaká fatální mýlka), no a ten to všechno řekne za vás :D Jak ďábelsky fikané :D

Koho by Yes zajímala podrobněji, recenzovala Lucifrid.





Co vy, zkoušeli jste už něco od JMO? A z jaké bio kosmetiky jste byli v poslední době nadšení? (nebo naopak :D).


27 comments

20. prosince 2013 v 9:30

No přiznám se, že první co jsem udělala po přečtení článku, bylo googlení pana zakladatele. :D

20. prosince 2013 v 9:48

Malej ruzovej pytlik :DDD. Byla jsem zvedava, jak ti to sedne, ta vlasovka... Ja s myma jemnyma, poletujicima a mastnyma vlasama jsem naprosto nadsena :).Tak aspon, ze ta telovka :). Ja z toho mlika a sprchace omdlivam blahem :D.

20. prosince 2013 v 9:52

ja od nich mam kondicioner uz asi dva mesice a taky jsem se tesila, jak bude super, ze je skoro prirodni atd a zazrak se nekonal, ale mozna zkusim ten sprchovy gel, jelikoz mi dochazi olibeny korres a nikdo ho tu neprodavaj… hezka recenze

20. prosince 2013 v 10:33

ten lubrikant s tým dobrým názvom ma dosť pobavil :DD

20. prosince 2013 v 11:55

Já jsem teda s Johnem moc spokojená, mám ten nový šampon s tavolníkem a pak ten bez parfemace plus k nim kondiše. Hlavně to neparfemované duo je fantastické, mám už druhé balení a dalo by se říct, že mi zachránilo pokožku hlavy.Skvělý je taky ten olejíček na konečky a ta hloubková péče na kořínky...Co se značek týče, tak momentálně ujíždím na Pai, jejich pleťové krémy a nově i oční jsou naprosto báječné a tělovým krémem jsem zastavila rozjíždějící se ekzém..Pak mě taky zaujala Aurelia, ačkoliv teda není přímo bio. Taky doufám, že mi ježíšek naježí něco od Therapie, tak uvidíme

20. prosince 2013 v 12:07

Pokial by som mala investovat do organic veci, tak by som vyskusala Michael Todd. Celkom by ma zaujimalo porovnat tieto znacky.

Anonymní
20. prosince 2013 v 13:03

@Brunwen
Hih - já udělala to samé!

20. prosince 2013 v 13:52

No to zase budeš mít ve statistikách slovní spojení, už podle názvu článku... :D
Jinak už mě trochu děsilo, jak šampony všichni chválí, tak aspoň nějaká změna. :))

20. prosince 2013 v 16:41

Já určitě chci zkusit ten lesk..a na cestě mám mořskou mlhu :)¨

A johna sem si taky hned šla googlit!

20. prosince 2013 v 17:52

Já jsem se mohutně rozšoupla a koupila ty tři věci proti padání vlasů, zatím ještě nevím, jak to funguje, použila jsem to asi dvakrát, ale vkládám v to naděje :). Taky jsem si vzala tenhle mini kondiš (prodávají je i zvlášť, ne jen v té sadě, co máš ty), ale ten jsem ještě nezkoušela.

20. prosince 2013 v 18:58

,,nějaká fatální mýlka" :D:D
Na tuhle kosmetiku si posvítím, zatím jsem o ní neslyšela.

20. prosince 2013 v 19:36

@Helen ani jednu tu značku neznám, díky za tipy :)

20. prosince 2013 v 21:50

já bio kosmetiku jednak nevyhledávám, a pokud něco náhodou vlastním, tak o tom ani nevím :D nepatřím mezi ty, kteří by to přehnaně řešili jakože "MUSÍM mít jenom bio" atd.
vyzkoušet ale něco od této značky by mi nevadilo :)

20. prosince 2013 v 23:28

Já JMO kondiš doslova miluju. Jediný, který mi za poslední dobu udělal s vlasy doslova zázrak. Ten šampon, to už je jiná... ten mi nesedl vůbec. Sprcháč a krém strašně krásně voní, do toho bych příště asi taky šla:) Lubrikant pobavil. Když jsem byla v Greenwave, tak jsem na to koukala a přišlo mi to hodně originální :D

SIMPLE LIFE

Anonymní
21. prosince 2013 v 11:40

Já měla malé balení toho kondiše a už nikdy víc. Vlasy se mi po něm cuchaly jak divé, konečky byly hrubé a vysušené a vyžadovaly dvojitou dávku oleje. Mám rovné vlasy do pasu, takže konečky sice potřebují zvýšenou péči, ale nijak extrémně vysušené nejsou a stejně mi nesedl.

veru

21. prosince 2013 v 23:21

Yes čistá intimita - zvláštní slogan... :-D

22. prosince 2013 v 11:19

Já mám jen dotaz, ten odkaz na recenzi od Lucifrid nefunguje, ještě ji nenapsala, nebo už smazala? Byla jsem na ni docela zvědavá :)

22. prosince 2013 v 11:30

@Woodlandbutterfly díky za upozornění, mně do toho linku na konec skočila nějaká kravina, proto se to neotvíralo správně - už je to v pořádku:)

22. prosince 2013 v 22:23

JMO hadr, teď mám hlavu plnou jen toho tajemného růžového pytlíčku s všeříkajícím YES :D

23. prosince 2013 v 13:10

dostala jsem tuhle sadu JMO zrovna včera od přítelovy mamky k Ježíškovi! voní božsky, na moje vlasy by to snad mohlo být v pohodě. každopádně ji podezírám, že má napíchlý můj počítač, jak mohla vědět, že ji chci :D

23. prosince 2013 v 13:10

@Siena in StyleDoporučuju spíš to tělový mlíko. Vůně se drží mnohem déle než po tom sprcháči.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...