"To potřebujete " Týden - Šampon

28. září 2014

Balea a ještě dva v jednom? Dobrej džouk. Žádná mycí Balea na vlasy mi ještě nesedla (rozlítaná koudel byla tutovka) a cokoli dva v jednom obecně považuju za utopii, která ovšem spolehlivě způsobí, že ona věc pak neplní funkci ani 1 v 1.

Šampon Balea 2 v 1 After Sun jsem našla v DM boxu a v koupelně pak na něj s podezřením koukala asi tak čtrnáct dní, než jsem se odhodlala ho prubnout.
btw. DM box bude mít teď další, podzimní, edici, určitě ho zkuste "vyhrát"! :) odkaz na registraci zde:

Proč ho potřebujete: 
- dělá mega háro :) objem mám dvojnásobnej, což bych vzhledem k popisu samozřejmě vůbec nečekala

Krom toho celkem hezky kokosově voní, ale tak, to voní leccos, hlavní důvod ke koupi to nebude. Pokud jde o avizovanej 2 v 1 efekt, ten samozřejmě nefunguje ani tady, bez kondiše stále neexistuju. To, co mě na něm dostalo, je právě výrazný objem, který dodává, a to aniž by mi vysušoval vlasy a narušoval vlnky (jako všechny ostatní Baley, co jsem kdy zkoušela). 







Závěrem vám v tomhle týdnu děkuju za pozornost, vaše peněženky pozdravuju, a aby byla rovnováha vesmíru zachována, avizuju, že příští týden se dočkáte hned dvou Satan Approved fičur, stay tuned.

9 comments

28. září 2014 v 8:42

Vyzkoušeno, potvrzeno. A ten arganovej olej už mám v košíku ;).

28. září 2014 v 9:46

ehm, na satana sa už tešíme ;)
Ale teda toto bolo prekvapko, snáď ešte v DMku bude, bo si ma naštartovala... objem bolo síce to posledné, čo by som kedysi potrebovala, holt starneme, no :)...
saveonbeauty

28. září 2014 v 10:02

Trn sampon na me ceka nekde mezi zasobami, ale asi ho prubnu hned :D. Chtela jsem si ho nechat na leto, ta vune mi uplne pripomina jednu dovolenou, kde jsem neco kokosoveho na vlasy mela...

28. září 2014 v 10:13

Je skvělý, dělá objem a vůbec nemastí vlasy.
Giveaway

28. září 2014 v 10:55

Ten miluju :) brala jsem si ho i na dovču, kde zvládal nápor soli, větru, písku a moje koňské žíně dokázal pozvednout.

28. září 2014 v 13:05

Jsem docela překvapená z tvého objevu, neboť mě většina šampónů od Balea vždy udělala pěknou paseku na hlavě :(

28. září 2014 v 20:07

Fuj, tento šampon byl v DM boxu v létě a neskutečně se mi po něm mastí háro, mám ho jemné a běžně ho myju Alverde olivovým nebo Ultra sensitive, a po tomto mám ty vlasy takové eeeeee, jakoby nakrémované, a ještě mě po něm kouše pokožka. Takže poputuje sestře, co má vlásky spíše vlnité a sušší, na jemné vlasy to fakt není. Fuj, to jsem si ulevila.

28. září 2014 v 23:22

Mně bohužel nesedl, takže s ním myju štětce :D

30. září 2014 v 12:17

Jo, používám to tak tejden, až teď jsem se totiž odhodlala :-D no a není špatnej, ale zas ho extra nemiluju.
Asi jsem divná, ale necejtim v tom kokos :-D

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...