Satan Approved: Essence eyeliner pen waterproof

6. října 2014

Neptejte se mě, jak k tomu došlo, ale jednoho dne jsem si ráno zapomněla udělat linky. A zároveň jsem si ani žádný nepřihodila do kosme zavazadla. Situace, která nastane maximálně jednou za deset let.

Vzhledem k tomu, že můj level pizdovitosti aktuálně dosáhl stupně PRO, byla to samozřejmě t r a g é d i e, která vyžadovala okamžité řešení. Že bych bez těch linek proexistovala den, to prostě nehrozilo. 

A v tenhle okamžik jsem dostala ten úplně blbej nápad, že si koupím nějaký co nejlevnější. Páč doma mám asi tak pět kusů rozdělanejch linek a přece nepotřebuju mít načatý další. A co se koneckonců dá zkazit na linkách ve fixe, že. 
(přestávka na vysmání se sama sobě ... dobrý ... pokračujeme)
Protože naštěstí žijeme v civilizovaném světě a drogerka je na každém rohu (a ne třeba ve Francii, kde bych mohla leda tak finančně vykrvácet v Sephoře), skočila jsem do nejbližšího DM a ten zmíněnej blbej nápad se tam rozhodla realizovat.
Když levný, tak co třeba Essence ... Vím, že máti si od nich (od ní? od něj?) nějaký zatvrzele kupuje a tvrdí, že jsou dobrý (a ty gelový v kalíšku koneckoců taky nebyly špatný a držely více než obstojně).
A hele, něco waterproof, fáááájn, to bude přesně to, co potřebuju ...

Ano, přesně to, co potřebuju na Satanovu party a první místo v soutěži o nejpekelnější make-up. Ale nebudeme předbíhat.

Koupila, naaplikovala.

Po hodině a půl zkontrolovala, jestli linka pořád drží a někde se třeba nesmazala. 
Což ale asi těžko, když je wótrprůf, že. Prostě jen tak pro sichr.

Mno. Nesmazala nebylo pro vývoj na očích to přesný slovo.
Linka víceméně byla na svým místě.
Pak taky na zbytku víčka.
Na dolním víčku.
Po stranách víčka.
A pomalu v tu chvíli začala expandovat k obočí, páč tam by to přece taky mohlo bejt hezký, no né.
Věřím, že po další hodině by svý územní nároky ještě rozšířila a začala pomalu kolonizovat tváře. Páč když už, tak pořádně.

V první chvíli jsem uvažovala nad rituální sebevraždou (páč takhle jsem hodinu a půl chodila! chápete to, jo?!), ale nakonec jsem došla k tomu, že je potřeba vám o tom napsat, tak nic.

Satan si Essence eyeliner pen waterproof přidává do své do ruda rozpálené kosmetické taštičky a já vám přeju pěkný týden, pokud možno bez obličejových katastrof.


 


 



No a takhle to vypadá, když se po zaschnutejch asi po minutě přejede prstem. Jemně přejede prstem. Nebo teda zpátky - já to vlastně ani nemůžu označit jako zaschnutý, jakýkoli normální linky by za takovou dobu zaschnuly, Essence ovšem úspěšně rebeluje a ve stejným stavu setrvává i po pěti, deseti, stopadesátidevíti minutách.




Verdikt: kupte to někomu, koho nesnášíte, úspěch zaručen.


35 comments

6. října 2014 v 8:54

To je divný, já si tyhle linky kupuju neustále. Už mám asi 4tý kus ... nic jiného mi totiž nevydrží, když kvůli čočkám začnu slzet ... Nikdy jsem neměla problém se zasycháním - bylo to hned suchý. Linky mi vydrží při každodenním použití měsíc, možná dva ...

6. října 2014 v 9:18

Já od essence používám tekutý liquid ink waterproof a jsou super :) už mám asi tisící balení.

6. října 2014 v 10:10

Tenkrát měla kámoška taky nějakej fix od Essence a též bída...

6. října 2014 v 10:19

Do ruda rozpalena kosmeticka tasticka me hodne pobavila!

6. října 2014 v 10:39

:-D Tak to je psycho. Dovedu si představit Tvůj šok, když jsi po hodině a půl líčení kontrolovala. :-D Skvěle jsi to popsala. Já si onehdy koupila naprosto šílené linky ve fixu od Avonu ("super extend" se jmenují). Sice neputují, ale abych vytvořila sytou linku, musím ji přejet aspoň 150x a i tak není výsledek dle mých představ. Jo a bez linek bych taky nepřežila den - proboha!

Anonymní
6. října 2014 v 10:53

Mě to přijde taky divný :D Linky si kupuji teď už pravidelně, a jelikož nosím kontakní čočky a slzím na sluníčku, slzím v zimě z mrazu, slzí mi oči z větru, tak jediný tyhle linky obstály, a že jsem jich zkusila už dost! a navíc mi vydrží cca 2 měsíce, a nalíčené vydrží celý den ( v práci) i ta prodloužená kočíčí linka, kterou si dělám často..
Klára

6. října 2014 v 12:46

Já od Essence už léta používám tekuté linky, taky voděodolné, ale s... houbičkou či co to je na konci místo štětečku. Jsou to jediné linky na světě, které drží na zapadlých a mastících se (?!) očních víčkách. Děsivá věc je, že se nemažou, ale drolí. Hmm.
...Jednoho dne jsem si řekla, že zkusím i výše zmíněný fix, protože by to mělo být herdek to samé, jen ve fixu, ne??
No, a není. Nene. Plně souhlasím s kolonizačními vlastnostmi této prokleté věci.

...Ta věta ,,Věřím, že po další hodině by svý územní nároky ještě rozšířila a začala pomalu kolonizovat tváře. " byla dokonalá. Fakt. Moc. :D

Anonymní
6. října 2014 v 14:09

My to chcem vidět i na xichtě, proč jsi se s tím nevyfotila, nás by to zajímalo ;D
Jana

6. října 2014 v 14:19

tyhle linky jsem měla dvoje, vydržely mi i rok a ještě teď je mám a pořád mi vyhovují, ikdyž mi slzí oko, tak se mi nerozmažou :) asi ti to ty linky chtěly udělat natruc :D

6. října 2014 v 14:35

Tak to je dobrá story :-D Já mám od Essence moc ráda longlasting vysouvací tužky. Jsou krásně měkký (dají se bez problému použít jak stíny) a vydrží celý den.

6. října 2014 v 15:27

Predtym som si ani nemyslela, ze sa da na recenzii kozmetiky tak nasmiat. Essence ma vobec nezaujima a na inom blogu by som tu urcite necitala, ale tu je zaruka zabavy. Chybala uz len fotka oka a bolo by to 10 bodov z 10. :-)))

6. října 2014 v 16:02

Jaky jsou prosim ty stupne pozdovitosti ;) ja linky nastesti nenosim

6. října 2014 v 16:43

ja ty tvoje clanky miluju, tvuj styl psani je presne neco pro me:D

6. října 2014 v 17:50

Hezký článek, zase jsi mě pobavila (já si tě vždycky živě představuju.) Měla jsi koupit takový ty jejich linky v tužce, nevím, jak se to přesně jmenuje, ale je to jako mechanická tužka, ale po nanesení to je jak gelové linky a nehne se to, skoro to nejde odlíčit, takže po dvou černých jsem si musela koupit už i jednu barevnou. Stojí málo, jsou super černé a drží. Tak pro příště, kdybys zas potřebovala :)))

blog Měj se ráda

6. října 2014 v 20:41

@Lonnie eL. zjevne ... nebo naka divna sarze, kterou nas teda vychytalo vic :D

6. října 2014 v 21:17

Mám je v nevoděodolné verzi a držej perfektně celej den =o) jen dlouho nemalujou a cca za dva tejdny jsou na vyhoz...

6. října 2014 v 23:32

Mňa tieto fixky až tak nebavia, lebo po dvoch použitiach maľujú akosi bledo, zato od essence ma nedávno dostali vysúvacie ceruzky, ktoré sú skutoěne ako gélové.

Anonymní
7. října 2014 v 16:22

Ja si je koupila nekdy na zacatku leta, kdyz mi ze slunicka a cocek slzely oci jak blazen. Pouzivam je kazdy den, porad maluji a drzi cely den i na mych mastnych vickach. Vazne obe mluvime o stejnem produktu :D?

zmatená lesní včela
7. října 2014 v 18:53

Mám je a drží jak přibité. Víčka - mastnější, trochu spadlá, takže obzvlášť u ocásku linky je pro mě důležitý, aby se nerozmazával a držel přesně tam, kde ho namaluju. A tyhle linky za mě fungují perfektně.
Pravda, od Dermacolu (zebří řada) je mám ještě radši, ale to jen díky hrotu pera.

Anonymní
11. října 2014 v 12:39

Ty budeš pizdoidní i s linkama.

20. října 2014 v 16:57

Já si tento fix dříve kupovala, a nikdy se mi nestalo co tobě, ba naopak, držela jak přibitá.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...