Novinky od Rimmelu - byste nečekali

25. listopadu 2014



Všichni ostatní, kdo tenhle balíček k recenzi dostali, už asi svůj úkol splnili, ale jak se říká, nejlepší na konec. Just joking. Nejsem zas taková pizda. Nebo?

Zkoušela jsem dva make-upy, bázi a řasenku.

Abych byla upřímná, po rozbalení jsem z toho ve smyku dvakrát nebyla. Poslední rok dva totiž místo make-upu zatvrzele používám BB krémy. Moje pleť se jejich konzistencí dost rozmazlila a když jsem čas od času prubla klasickej make-up, dost rychle jsem ho zas odlíčila, páč blbej odstín, blbě se roztíral, zalézal do pórů, který ani neexistovaly ... prostě všechno špatně. Ovšem shodly jsme se s kámoškou, že se jí přesně to samý stává taky a nějak se po BB už nedokáže přeorientovat.

Mno, a v týhle situaci jsem měla hodnotit make-up, dokonce dva, a k tomu drogerkový. Hmmm. Ano, vizualizujte si to nadšení, jistě to zvládnete.

Každopádně, nakonec jsem si řekla, že budu holka statečná, žádné make-upové protivenství mě v mém bohulibém blogerském díle nezastaví a dám to. Yeeeeeeah.



A po tomto veledůležitém úvodu, který jste si jistě všichni přečetli (kdo ne, bude po následujících sedm a půl dne trápen děsivou noční moorou) se přesuneme k tomu, proč tady všichni jsme - teda k ovládnutí světa a nastolení vlády jedné barvy, ups, sorry, to vlastně až v dalším díle, k samotné recenzi.






Rimmel Lasting Finish 25 hr Nude - odstín 010 Light Porcelain

Rimmel Lasting Finish 25 hr with Comfort Serum - odstín 100 Ivory

Hned na začátek na vás vysypu naprosto šokující informaci - oba make-upy jsou více než super, BB mi v mezičase došlo a já si zatím neobjednala jiný! 
O
M
G
!

Co je na nic super - postrádají všechny výše zmíněné nedostatky, kvůli kterým jsem make-upům dala na dlouho vale. Tedy se skvěle roztírají, nezalézají do pórů, nevysušují pleť a mají fajn světlý odstín (což je vzhledem ke standardní oranžové nabídce drogerky velmi kulervoucí vlastnost).

Rozdíl  
  • Rimmel v tubě kryje středně, má lehčí konzistenci a extra světlý odstín (s růžovým podtónem, který bude vyhovovat i nejextrémnějším bledulím) - jeho přirozený vzhled má naznačovat přívlastek Nude
  • Rimmel ve skle je hutnější, kryje více (údajně plné krytí, ale zas bych nepřeháněla) a odstín je tmavší a více do béžova, přesto stále ucházejícně světlý.
Pokud jde o avizovanou hydrataci Nude verze x Klasiky, tady jsem si rozdílu nevšimla, oba se do kůže vpijou výborně. Nicméně mastnějším typům pleti bych je asi úplně nedoporučila, jelikož v tomhle případě by možná byly vyživující až moc.

Pokud jde o výdrž, 25 hodin nepotvrzuju, ale tak nějak ten běžný den dají, nemůžu si vůbec stěžovat.

Výsledek je, že je spokojeně střídám a na BB si skoro ani nevzpomenu. Takže? Takže je potřebujete, jistě.







Rimmel Lasting Finish Primer
- báze, která má vylepšit vzhled pleti a dle popisu ji lze použít samotnou, pod make-up nebo i na něj.
- trochu nám nicméně nesedí počty - báze má prodloužit výdrž make-upu až na 8 hodin - což u mazlíka, co má vydržet sám o sobě hodin 25 jaksi postrádá smysl ... ale co už

- pravidelní stalkeři vědí, že nemám ráda klasické silikonové báze, takže kdyby taková byla, na zkoušení peču (a vy byste o můj názor byli ochuzeni, což byste samozřejmě nepřežili a byli nuceni spáchat hromadnou rituální sebevraždu)
- tahle báze naštěstí silikonová není (ve smyslu, že to není takový ten klasický hutný olej aka Dermacol), ale konzistenčně je spíš jako krém, tkž jsem ji nakonec taky prubla
- a co jsem v mooří laboratoři zjistila: 
  • konzistence odpovídá účinkům, působí jako další vrstva krému
  • po nanesení je třeba začít hned nanášet make-up, jinak tak nějak zatuhne, bo jak to popsat, a make-up se bude špatně roztírat
  • když to stihnete, výdrž se opravdu o něco prodlouží, jelikož svorně zatuhnou spolu
  • přesto mě její výkon v kombinaci s výše zmíněnými make-upy zas až tak neohromil - jak píšu, ony mají dost dobrou výdrž i samy o sobě, báze tím pádem není nutnost - a nevím jak vy, ale já vítám každou možnost, jak ranní líčení urychlit a zmenšit počet vrstev, tkž ji zas až tak často nepoužívám







Řasenka Wonder´Full s arganovým olejem
- ta pro změnu nepřekvapila vůbec, jelikož je (jako všechny Rimmely, co jsem zatím zkoušela) s mými řasami a mým vkusem naprosto a zcela nekompatibilní
- stručně řečeno, když ji použiju, tak mám pocit, jak kdybych nepoužila nic ... řasy jen trochu obarví, jinak zahuštění nula, prodloužení nula (natočení nemůžu soudit, jelikož je tak mám přirozeně)
- aneb kdo chce řasy, co po nalíčení taky vypadají jako nalíčené, vyhne se jí obloukem (kdybyste věděli, jaký jsem měla cukání, když jsem tuhle u stojanu viděla nějakou holčinu, co vybírala a nakonec popadla toto ... já měla takovou chuť jí říct, že dělá fatální chybu :D)

- na druhou stranu, lidé jsou různí - u Loréalky z týdne "to potřebujete" mi pak holky na nyxu psaly, že ty řasy s ní vypadají hrozně nepřirozeně a že se jim to vůbec nelíbí ... a podle hozenejch ilustračních obrázků by naopak chtěly něco podobnýho, jako dělá tahle řasenka (takže skoro nic :D). Nicméně, zastánkyně přirozenosti nechť to teda berou jako tip ;)





Co vy - zkoušeli jste už něco z novinek? Dojmy?


Jo, abych nezapomněla, v balíčku byly i věci do soutěže pro vás, takže tu si dáme v příštím příspěvku - musím vymyslet nějakou vypečenou otázku ;)

42 comments

25. listopadu 2014 v 9:53

Ojoj, tak ty make-upy zní hodně dobře a poslušně hlásím, že na ně hodím oko :)

Anonymní
25. listopadu 2014 v 10:02

Chmm, tak já mám řasenku zrovna na očích a jsem s ní docela spokojená :D (za ty neprachy) .. Ale je fakt, že mi strašně rychlo vyschla - to jo.

25. listopadu 2014 v 10:03

Potěšila si mě, protože jsem ty dva makeupy vyhrála u Viennettky :-) dokonce v těch stejných odstínech, takže super, jedinej problém je, že mám docela zásoby :-D minulou zimu na mě totiž bylo všechno tmavé, takže celé léto odhodlaně sháním světlé makeupy :-D

25. listopadu 2014 v 10:22

Makeupy Rimmel mám ráda, ten v tubě vypadá dobře. Koupím si ho, až se trochu zmenší stávající sbírka makeupů. Zato řasenky Rimmel moc neumí. Na tu s argonovým olejem už jsem četla pár recenzí a určitě si ji nekoupím.

25. listopadu 2014 v 10:50

Přesně to se mi taky stalo. O chvíle, kdy jsem začala používat make-up v tubě, nemám potřebu objednávat bb. Ještě teda zkusím ten ve skle.

25. listopadu 2014 v 10:52

Já už dlouho používám ten ve skle a je strašně super, je jeden z mých nejoblíbenějších:) A na vypečenou otázku jsem už teď zvědavá:)

U Sedmikrásky
25. listopadu 2014 v 11:38

Zatím jsem nic z novinek nezkoušela, vytrvale se účastním soutěží a doufám, že jednou vyhraju :-D
Jinak mně zas nesedly BB krémy a nemůžu je ani cítit :-D Asi z milionu vzorků, co jsem měla, mi vyhovoval jeden. Lezou do pórů, jsou příšerně mastný a to slibované božské krytí se dostavilo jen u toho jednoho jediného.

25. listopadu 2014 v 11:39

Poridila jsem si makeup ve verzi "Nude", parkrat ho vyzkousela a poslala dal. Nevyrovnal se CC kremu od Bourjois, ktery je narozdil od Rimmel krasne lehky, ale barevne nerovnosti vyrovnava perfektne. Navic po Rimmelu se mi ucpavali pory :-X

25. listopadu 2014 v 11:57

Ty make-upy vypadají velice dobře, nicméně musím dopotřebovat ty staré :D

25. listopadu 2014 v 14:08

já jsem zkoušela ten v tubě a nadšená nejsem. nude ani omylem, zvýrazňuje mi póry, které normálně nemám, prd vydrží, odstín 010 už je na mě moc světlý, 100 zas oxiduje (přitom můj oblíbený Match Perfection můžu mít i ve 103 a sedí mi fajně), zhoršila se mi po něm pleť, prostě ne. a jsem i líná na něj psát recenzi :D

25. listopadu 2014 v 14:35

Tak ten ve skle mám doma a používám jen občas, na větší akce, ale drží dobře a barva supr.

25. listopadu 2014 v 14:58

Zkoušela jsem makeup Nude ve 100. Byla jsem překvapená, jak je světlý a to je ještě jeden odstín světlejší. Jdu si takhle v klidu na přednášku... A takovou chybu s novým makeupem už neudělám. Kouknu do zrcadla a z toho skvělého odstínu je najednou tmavá oranžáda. Naprosto neskutečně mi zoxidoval. Takže ten jsem zavrhla. Ale klasická verze v nejsvětlejším odstínu mě straaašně láká :)

25. listopadu 2014 v 15:30

Bez báze se asi obejdu, ale ty make-upy se mi dost líbí. Hlavně ten ve skle! Jinak řasenka taky nevypadá zle a řekla bych, že by si s mými řasami mohla rozumět. Takže moc díky za super recenzi :)

Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

25. listopadu 2014 v 15:41

Miluju Tvoje články :D Jinak po makeupech už jsem koukala v drogérce, že vypadají docela fajně. Jen nevím, zda by to bylo pro mou držtičku to pravé mejkapové...

25. listopadu 2014 v 16:37

Zastánkyně přirozenosti děkuje. Rimmel celkově jako značku tak nějak můžu (chovám k nim sympatie naprosto iracionálně) a navíc mi právě zrušili milovanou a léta používanou řasenku. Sháním nástupkyni a podmínkou je plastový kartáček. Pravděpodobně recenzovanou krasavici koupím. :-)

25. listopadu 2014 v 16:42

Bazu ani mascaru nemam, makeupy vlastim obidva a su skvele, Len teraz na zimu sa musim vratit k bb lebo v irsku nemaju 010 odtien (lebo vsak preco by bledule irky take nieco potrebovali). Ale zatial najlepsia vec od rimmelu je provocalips. Posledny mesiac ine ruze nenosim, snad dorazia aj k vam

25. listopadu 2014 v 20:22

na ty makeupy mám zálusk :)) hlavně konečně světlé, ale opravdu světlé odstíny v drogérkách, jéééj :))

Westikovka
25. listopadu 2014 v 21:08

Vyzkoušeno Rimmel Nude - sráží se na hubě, mizí.

25. listopadu 2014 v 21:33

To, že robíš skvelé recenzie, len potvrdzuješ v tomto poste. Krásne fotky a bázu si asi kúpim, keďže som si práve kúpila iný make-up. Kika

26. listopadu 2014 v 9:24

Taky jedu na bb creamech, ale kdybych si měla vybrat drogerkovej make-up, byl by to právě Rimmel. Už se těším na vypečenou otázku:-)

26. listopadu 2014 v 12:27

Tyjo, tak to je překvápko roku. Po makeupech se v drogérce už několik let vůbec nedívám, takže nemám absolutně přehled.

26. listopadu 2014 v 15:37

vyzerajú prudko jedlo, škoda že som cez víkend kúpila Bourjois... takže jedine, že by som vyhrala ;)))
saveonbeauty

Anonymní
26. listopadu 2014 v 17:44

Hm a to som vkladala nádeje skôr do tej riasenky. Toto nie je pre mňa a makeupom z drogérky som prestala veriť z toho dôvodu, že po každom sa lesknem ako mastňák a takého Dioráka nemusím ani pudrovať...
filozofiaženskejkrásy

26. listopadu 2014 v 20:33

Parádní recenze, skvěle se četla:)) Rimmel makeup v lahvičce jsem si koupila tak jsem na něj zvědavá, ale určitě bude super když ti vyhovuje;)

26. listopadu 2014 v 20:57

@myrna
dnes jsem viděla provocalips v Rossmannu (dvojitý stojan), sice jen 4 barvy ale přece! :D

27. listopadu 2014 v 21:44

@Šárka Lakatos Řihošková fakt?? Tak to se na ni musím teda na svetle podivat poradne :D
A jakej mas konkretne stetec?

27. listopadu 2014 v 21:46

@Tery a nebylo to treba pudrem? Se mi s blbym taky obcas stalo ..

Anonymní
28. listopadu 2014 v 11:17

Já nějak od Rimmelu nemůžu nic. Make-up co jsem někdy historicky měla byl tragédie, stíny nic moc, dala jsem jim šanci s Kate Moss rtěnkou, nadšení některých jsem teda nesdílela a po kladných recenzích jsem na jaře zkoušela bázi pod make-up. Jiná než recenzuješ, ale to byla naprostá tragédie, nejen že make-up ani neprodloužila ani nevylepšila, dokonce mi ještě slézal dřív. Takže rimmel bázi už nikdy a makeup taky ne.

29. listopadu 2014 v 10:57

Všechny tyhle Rimmel novinky jsou super, čekala jsem, jak se k nim vyjádříš jakožto velká kritička :)) Zatím jsme se snad ve všem, co jsi používala, shodly 100%, tak jsem ráda, že ani tohle nebyla výjimka! Vtipná recenze, jako všechny :)

Anonymní
12. prosince 2014 v 11:37

ahojky, jsem antizastankyne drogerkovych makeupu, na muj clarins nebo shiseido nic nema. Ale jelikoz je pred Vanoci a penize se netisknou, tak jsem min mesic zavitala do drogerky, ze si koupim takovej meantime kousek nez si koupim clarins za 1000 kc. V zivote jsem nezazila aby neco tak rychle zoxidovalo jako makeup od max factoru! z bezoveho odstinu se po naneseni na oblicej a prepudrovani (kvalitni svetly pudr shiseido) stala oranzova maska. No byla jsem nastvana. Tak jsem si po precteni par blogovych recenzi vcetne te tve (musim chvalit tve recenze jsou super) zasla dnes na nakup a posledni pokus. Tenhle rimmelacky makeup na me byl moc hutny, tak jsem sahla o policku vys a vzala ten s modrym vickem, myslim, ze perfect match ? odstiny maji stejne, jen ten modry je vic kremovitejsi a nezalejzal mi tolik do poru, kazdopadne v drogerii to nepoznas, jsem zvedava jak se bude chovat pri normalnim naliceni doma. Pokad zklame, tak radeji budu mesic setrit na shiseido ! btw jaky je tvuj nazot na tuhle kosmetiku ? ani jsem si nevsimla, zda jsi od nich neco nekdy recenzovala :) pa a hezky den. Helena

12. prosince 2014 v 23:16

@Anonymní od shiseida jsem myslim mela jen nejakou pletovku :) co bys doporucila?

Anonymní
13. prosince 2014 v 20:09

Ja na ni narazila omylem. V Douglasu, sla jsem si pro novy pudr a Clinique me tak nejak uz nudil. Moje kosmeticka mi doporucila Shiseido.Mam ten blede modry ( Shiseido pureness matifying compact oil-free foundation) je to vlastne kompaktni make up kdyz to nanasis mokrou houbickou, ale ja ho pouzivam jako pudr, pac me ty kompakty tak nejak namokro vadi :/ ale kryje prijemne, nelesknes se, vydrzi. Prepudrovat s tim makeup - super. Je to bych rekla takova middle end trida. V Douglasu samozrejme predrazene - kolem 800. Na netu sezenes celou pudrenku za 550 a jen tu napln do toho za 450 cca. Takze kdyz uz znas svuj odstin, super :) pak mam od nich makeup (ted teda ne, dosel :D mrcha.. ) a ted jsem si poridila hydr.krem Shiseido ibuky.. recenze byly ok na americkych webech. Priznam se, ze ja na slozeni moc nekoukam. Tobe by asi ani nevyhovovaly obaly (aspon u toho pzdru se casem sloupe vrchni napis) Rikam, je to stredni trida. Ale mne jde o obsah, ne obal. A ten pudr je skvely. Mela jsem i makeup od Clarins - mam moc rada, ale ten byl fakt mega kryci a ja mam radeji lehci baze. Jukni na to, treba te neco zaujme. Zajimal by me na to prave tvuj nazor jakozto zkusene :) ja jsem spis takova, ze co me bavi, u toho se upichnu a zustanu a nerada pak zkousim zas neco noveho :)

14. prosince 2014 v 18:57

@Anonymní diky moc za obsahly tipy, po tom pudru mrknu:)
A na obalech ja taky zas az tak nebaziruju ;) (pokud to neni vyrazne tragicky jak treba nyc, tak neřesim;))

5. února 2016 v 21:30

Mala som ten tekutý make-up v tube, ten mi nevyhovoval, robili sa mi po ňom nové vyrážky, teraz skúšam ten v skle a ten sa javí ako oveľa lepší, ale uvidíme, či prekoná môj milovaný Dermacol 24h Control, s tým je moja pleť úplne skvelá a dokonalá, žiadne upchávanie pórov či nové vyrážky sa mi po ňom netvoria.
Bianka

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...