Nejhezčí kosmetické adventní kalendáře 2017

29. října 2017

Úvodem navrhuju, abysme kolektivně předstírali, že poslední článek je z července letošního roku :D Že dík. Holt když smícháme v kotlíku málo času a klesající zájem o blogy obecně ... voilá ;) Instagram je z hlediska doby potřebný pro publikaci příspěvku prostě mnohem pohodlnější nástroj. A taky furt při ruce. Doslova. Na druhou stranu je ale naprosto nepoužitelnej pro efektivní vyhledávání, když se chcete dozvědět názor. Pokud člověka zajímá konkrétní recenze na cokoli, tak má prostě smůlu, protože kdo by měl chuť procházet tisíce random příspěvků, který se mu na danej hash zobrazej, a z nichž většina bude jen obrázek bez textu. Yep, nikdo. A proto jsem se rozhodla, že přece jen čas od času něco napíšu tady. Neboť nutkání vám sdělit pár zásadních mouder (bez nichž by váš život pochopitelně nebyl úplný) je čas od času neodbytné.

Tak to by na začátek asi stačilo a popojedem k dnešnímu postu, na jehož počátku byl adventní kalendář od Lookfantastic, jenž se tuhle na insta setkal docela s úspěchem. I mimo insta (zdravím V. :D) Adventní kalendáře na konci října se sice příčetným náhledem můžou zdát jako trochu předčasný téma, ale (narozdíl od vánoční výzdoby v krámech) nejsou - neb některé z těch, které jsem minulý týden okukovala, jsou už teď vyprodané. Omg? Takže rychle rychle, ať případně ještě něco stihnete :D U každýho vám dám rovnou proklik na eshop, ze kterého jsem brala fota, ale minimálně některé seženete i jinde (jo, a nic z toho nejsou affil linky, tak můžete klikat zcela bez obav, že byste se dostali pod vliv nepřiznaný reklamy .)) Řazeny jsou podle toho, jak moc chic mi přijdou. Alespoň většinou.


První příčku obsadil kalendář britského nákupáku Liberty, Ł175. Taky je to jeden z těch, co jsou online už vyprodané (přímo v obchodě by se ale ještě měl dát sehnat). Obsah mi upřímně řečeno zase až taková bomba nepřijde a povrchně přiznávám, že se mi líbí spíš kvůli krabici ;)




Pokud bych to měla hodnotit racionálně, tak by vyhrál Lookfantastic Advent Calendar 2017, cena včetně pošty Ł90 - v poměru cena/obsah/vzhled podle mě jasně vede. Sice nemá na krabici domeček, ale je taky skvělá. A navíc využitelná i po vybalení. Na rozdíl od ostatních jeho obsah na webu neuvádějí, ale zvědavci ho najdou tady.




Pro srovnání, 12 Days of Beauty Calendar od Feelunique, €42, oproti němu působí tak trochu jako chudý příbuzný.



Složením se mi dost líbí i Fenwick Beauty Advent Calendar 2017, Ł150.





Kdo si potrpí péči od L´Oreál, tak si užije s kalendářem od Selfridges, Ł120. Mě by bavily asi jen ty vůně, ale krabice je moc hezká a obsah pro milovníky Lancome a spol. ideál.





Ještě víc Lancome pak najdete v Lancome 24 days in a Parisian Wonderland, Ł95.




A kdo by pro změnu chtěl na pleť něco, co funguje (:D), nešlápne vedle s Decleor. Dle mého názoru zcela neprávem opomíjená značka.




John Lewis Beauty Advent Calendar - náplň je taková roztomile britská a co do využitelnosti imo docela povedená, cena Ł149.




NUXE Beauty Treasures Advent Calendar Ł49 - jestli se objeví u nás, tak bych do něj skoro šla - kombinace olej-medová řada-nuxellence je skoro sázka na jistotu, že se vám všechno hodí.





Benefit WonderGLAM 2017 Advent Calendar, Ł34.50, je hezky složený pro nováčky, kteří tak vyzkouší všechny zásadní bestsellery z minulých let. Příp. se hodí jako zdroj cestovních verzí.





Kalendář od Marks & Spencer, Ł35, pro změnu ještě není v prodeji.




Charlotte Tilbury Naughty and Nice Beauty Advent Calendar 4 495 Kč - CHT mě k nákupu sice nikdy nezlákala (a ani tady se to vzhledem k ceně nezmění ;), ale stylem mě tahle značka prostě baví.



Kdo je ujetý na svíčky, tak u DIPTYQUE Advent Calendar se mu asi zrychlí tep (mně se zrychlí leda tak při pohledu na cenu - Ł300? No ale proti gustu ... ;)





Do Body shopu zavítám jednou za uherský rok (holt já a mazání), ale to nic nemění na tom, že ty jejich věci voní a vypadají moc pěkně. Kalendáře mají tři, za Ł45, Ł65 a Ł99.










L'Occitane en Provence mě osobně nechává klidnou jako hladinu, ale Advent calendar body care gift set, Ł49, mají dyzajnově udělaný zajímavě ... i když si nemůžu pomoct, ale ten obrázek na mě působí spíš letně, možná kvůli žluté obloze, neopadaným stromům a lánům levandule :D Jestli je to nějaký interní vtip, tak mně kdyžtak poučte ;)




NYX Professional Make Up Kiss & Tell Advent Calendar, Ł50 - Nyx jde taky nějak úplně mimo mě, ale vím, že jsem v tom spíš výjimka, takže pro úplnost přidávám i ten. Odstíny rtěnek mi ale i objektivně přijdou celkem nic moc.



A do třetice značka, která mě vůbec nebere - KIEHL'S Limited edition 24 day advent calendar, Ł95. Ještě bych teda mohla pokračovat do čtveřice a pětice s Clinique a Clarins, ale u nich se mi nelíbily ani krabice, tak jsem se nepřemáhala ;)






Lakýrnice by mohl potěšit OPI Love OPI XOXO Beauty Advent Calendar, Ł63, s 25 limitkami mini laků.


O něco levnější je Essie Nail Polish Advent Calendar 24 Day Christmas Countdown, Ł50, ale zase je tam jen 13 laků a zbytek jsou nějaké pečující čičoviny.







a mají i verzi pro pány, Ł55, která mi přijde možná zajímavější.
 


 
A tím se dotáváme ke konci žebříčku. Když se podíváte vzhůru a potom vám padne zrak na Sephoří Winter Wonderland, €39.95, napadne vás asi leda tak to, že si dělají prdel :D No a dle komentářů u nich na webu nejste sami. Jako srsly? Pár vzorků a dárků k nákupu za 40 euro?




To by z toho člověk skoro potřeboval panáka.
Ale jistě, ozvalo se ze sluchátka.

25 panáčků ginu je do předvánočního období myslím docela užitečný dárek :D Edinburgh Gin Advent Calendar, Ł100, nebo Ginvent advent calendar, Ł135.





A to bylo pro dnešek vše. Nějaké kalendáře určitě budou k sehnání i v českých shopech, ale zatím jsem nic nenašla, tak je na ně asi ještě brzo.

Doufám, že jsem vám chyběla :D A taky, že příští post bude dřív než za rok .D


A obligátní dotaz k diskuzi na závěr - který byste brali nejvíc? Případně máte vyhlédlý nějaký úplně jiný?


13 comments

29. října 2017 v 14:01

Vítej zpět a pozdrž se trochu!
Myslela jsem na kosmetické ťuťuňuňu - ten Look fantastic! jo!!, ale přiznávám: bez váhání bych brala kterýkoliv ten ginový. :-D Eva

30. října 2017 v 12:27

Já chci ty panáky! Jako dát si panáčka kažý večer, pcha, to je sen! ♥ (nebo to vychlastat naráz na štědrý den, why not.)

30. října 2017 v 17:46

Tak trochu doufám, že další článek bude dřív než za rok ;-) Ale i tak, hezký souhrn, pobavilo mě tvé zhodnocení Lancome :-D, jsme na tom podobně. NYX mě taky nebere, ale ten Nuxe kalendář vypadá skvěle, minulý rok tu byl, tak snad i letos :-) já jsem ho dostala k recenzi a pak jsem ještě tři koupila pro kamarádky :-))

31. října 2017 v 11:59

Já nějaký strašně chci a nemůžu si vybrat. Nikde neupotřebím všechno. Minulý rok jsem měla Clinique, ale letos je v něm skoro to samé. U Clarins mě zas nějak z principu vytáčí ta bezobsažná okénka vycpaná přívěsky... Jsem rozmazlená a nezasložím si žádný, tak to je :D

31. října 2017 v 18:28

Vitaj späť! :)
Neviem si teda vybrať, ale vrámci použiteľnosti by som vybrala buď Nuxe, Benefit, OPI alebo niektorý z The Body Shopu :)

31. října 2017 v 18:32

Přidávám se k zpětvítajícím a lobuju za čtenáře blogů! Instagram je pro mě příliš pomíjivá záležitost, zatímco blog... ten zůstává... ;) Teda ve Tvém případě alespoň doufám ;)

1. listopadu 2017 v 13:37

Aaaaa chci všechny! Tyhle věci zbožňuji :D a bloguj prosím dál!

6. listopadu 2017 v 10:48

Jsou nádherný, chtěla bych skoro všechny, ale už jsem bohužel dospěla do toho stadia, že vím, že než mít doma plno miniatur, které nutně nepotřebuju, radši si koupím jeden plný produkt, který potřebuju nutně.

12. listopadu 2017 v 20:41

Moora je zpět. Už jsem nedoufala. Takže letošní Vánoce jsou doma :)

18. listopadu 2017 v 0:24

Já bych nejradši vyzkoušela všechny co existují :D škoda jen že nemám neomezený rozpočet, to by byla jiná v tomhle směru :D

MagicBeautyLife

4. prosince 2017 v 12:10

Teda, taky bych měla nejraději všechny. Zatím jsem měla jen od Balea, protože jsem na ostatní neměla finance. Tento rok jsem zvolila klasický čajový a uvidíme, co bude příští rok :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...