Illamasqua Scorn

18. prosince 2010

Ačkoli jsem blázen do kosmetických marností všeho druhu, jedna oblast mě absolutně nebere - a to sice laky na nehty.

Lakování nehtů mě naopak neuvěřitelně nebaví, nudí a dokonce mě dokáže i pořádně naštvat - což se spolehlivě stane tehdy, kdy se byť maličký kousek pečlivě nanesené barvy někde o d l o u p n e - v tu chvíli bych je nejradši vztekle odlakovala všechny, protože máloco považuji za tak vizuálně odpudivé jako oloupané nehty.
A vzhledem k tomu, že nějaké to odloupnutíčko nastane nejpozději třetí den, přijde mi celé lakování jako sisyfovská práce. Kdyby vydržely alespoň týden ... to už by se o tom dalo možná uvažovat. Ale fakt jenom možná - protože činností neméně otravnou shledávám i následné odlakovávání. Smrdí to (bez ohledu na jakoukoli avizovanou "vůni"), patlá, vysušuje ... ne, já se pro hledání krásy a poetiky v lakování nehtů prostě nenarodila :)
Logickým důsledkem je, že nehty si nalakuji maximálně bezbarvým lakem, a když mám
hodně vstřícnou náladu, použiju červenou. Nebo černou. Nebo francii (ale to už ta nálada musí být opravdu HODNĚ vstřícná).

Bez ohledu na vše výše uvedené mě přesto čas od času popadne naprosto iracionální touha si nějaký ten lak zase pořídít.
Zároveň se sama sebe snažím přesvědčit, že tentokrát ho "Ale už vážně!" použiji více než třikrát.
"Vážně!" ho nevyhodím za pět let plný a vyschlý.
(Vážně se to zatím nikdy nepodařilo :)

Ale naděje umírá poslední!

A okamžik pro další pokus nastal právě teď.

Illamasca Scorn.
Matně černá se saténovým leskem. Dokonalá.





A co se ještě zdá dokonalé jsou drápy na palce ve stejném odstínu jako Scorn.
Alespoň tedy na promo fotce.


Po shlédnutí reálných obrázků mě chuť vyhodit Ł35 za dva umělé nehty rychle přešla.
Člověk by čekal, že za takové peníze bude stříbrný hrot alespoň z nějakého kovu. Ale ne, je to jen fólie nalepená na plastový nehet. "Trvanlivost" celé této fičury si dovedu velmi živě představit.




zdroj: illamasqua.com, xsparkage.com, scrangie.com



Mimochodem - ačkoli promo omáčka k drápo-nehtům směle tvrdí, že nic takového ještě nikdo nikdy neviděl, nemůžu souhlasit. Mně se hned vybavil sexy dráp Cruisova Lestata.
Každopádně tyhle nehtíky jsou oproti němu slabý odvar. Na druhou stranu, proč si nepořídit rovnou něco takového? Tipuju, že do Ł35 se vejdu s přehledem a ještě bude ze stříbra.

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...