Restík

16. prosince 2010

Dneska jsem se konečně dokopala na Pottera, což mám sice hezky v plánu už od premiéry, ale vůle nějak chyběla ... poslední díl knihy mě totiž zoufale zklamal (no tak dobře, ono mě těch dílů zklamalo víc; HP jsem brala jako vizuálně i dějově úžasnou pohádku, a vzrůstající tendence dělat z toho "něco jako horor", když na horor to ale zase nemá, celou kouzelnou pointu zkazila).
Každopádně, skutečnost, že film je ještě navíc na díly dva (což znamená, že od prvního se dá očekávat tak maximálně dvouhodinové blairwitchovské pobíhání v lese), způsobila to, že návštěva se odsouvala a odsouvala a odsouvala ... A kdyby Palace zrovna nemělo akci film za 50 Kč, tak se odsouvá dál :D, to si vůbec nedělám iluze.
No ale tak jsem teda šla, abych si to mohla pomyslně odškrtnout.
A očekávání se bohužel naplnila, byla to nuda - tak strašná, že jsem dokonce třikrát usnula :D A to klišovitě nekecám, ale fakt jo. Je třeba poctivě říct, že jsem byla silně nevyspalá, a jinak by se mi to nestalo, na druhou stranu ani při nevyspání neusnu u filmu jen tak - prostě to musí být fakt nuda. A pobíhání. A les. A skála. A nuda. A moře. A stanování. A nuda.
Aby toho stěžování nebylo málo, tak dodám, že na začátku jsem se pro změnu skoro lekla (na udržení bdělosti po celou dobu to ovšem zase nestačilo), jak Harry vypadá děsně, takový divný hranatý skřet (vyniklo to hlavně při scéně s mnoholičným lektvarem). A přitom to býval tak pěkný chlapeček, ts ts.
Ale ne že by byl jediný, co mě vizuálně nepotěšil, třeba Lucius dtto.

Jediný světlý okamžik celého filmu bylo pár záběrů na Belatrix, což je fúrie přesně podle mého gusta.





Vlastně ne, ještě mě pobavil týpek, co někomu zklamaně volal, že tady dávají jen jeden díl, tak ať se ten někdo podívá, jestli tam někde nedávají i druhý * :)))) *



Abych nezahálela, zašla jsem se mrknout ještě do H&M, dnes měly oficiálně začít slevy. Jestli začly, tak hodně stydlivě. Pár nezajímavých kousků "zlevněných" ze 600 na 500. No, vyloženě sexy sleva, které nikdo neodolá :)

2 comments

16. února 2011 v 22:16

Ano ano, Bellatrix je i má favoritka. Helena Bonham Carter je jedna z mých nejmilejších a pro roli šílenkyň je jak dělaná, viz. třeba Srdcová královna v Burtonově Alence :-) Jinak já jsem filmem zklamaná nebyla, přišlo mi, že se to jednoduše drží knihy - tam se také v první půli děje nula nula prd :-D

18. února 2011 v 12:01

No prave, zrovna tady mohli tu knizku teda zkratit :D anebo timhle stylem pristupovat i k ostatnim dilum :D

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...