Fota z Londýna

29. srpna 2011

Konečně, že jo. Když já taky fotím každou blbost a kdo se tím pak má hrabat :D


Vlakové nádraží Paddington. Většině asi může být ukradené, ale my tam zaprvé přistály a zadruhé Marplová a "Vlak z Paddingtonu", tož tak ;)




Kernteriér z Paddingtonu. Tyhle malé štětinaté krysy miluju.




Nasrávačky a důchodky. Očividně národní to kroj. Kvalita fotografie odpovídá kvalitě ohozu.




Náš hotel zvenku. A zevnitř.





Do you know a future flame? Reklama na kolu. Doufám, že záměrně reagovala na aktuální situaci, jinak by to totiž bylo dost vtipné.




Tower. Obligátně. Obligátně se mi líbil. Ale když jsem se zvenku podívala na okolní zástavbu, nemohla jsem se ubránit pocitu, že hrad je jen nějaká vymakaná Lego prezentace.





Havran nebo krkavec. Zdroje TO označují jednou tak, podruhé tak, takže zůstanu zoologicky neutrální.




Vnitřní diskotéka. Světlo se měnilo do všech barev. Hm.




Dráček Mráček. Taky je to spíš na hm ...





Ty podle mě nejzajímavější prostory jsou vždycky nepřístupné. Vždycky. A všude.




Most se povedl. A týpek pěkně ladil ;)





Černá Moora si samozřejmě musela vyfotit černou budku.



Hádejte :)




Odpověď: něco jako náš Nejvyšší soud. Ujde, což? ;))




Trafalgar, Nelson a Národní galerie. Obligátně. A šaškování s olympiádou. Obligátně. (Vždyť to je až za rok ... pch).





Reklamy v rekonstrukci. Stejně jako spousta dalšího. O prázninách velice logické a tak. Takže efekt nula, co vám budu povídat.




Lilywhites. Pět pater plastového pekla. Šla jsem se tam naivně podívat kvůli teniskám. Tenisky měli ... ale jaké ... no, radši nevzpomínat. Pokud ovšem holdujete Lonsdale hadrům, oblíknete se tady od hlavy až k patě za pár liber.







3 comments

Anonymní
29. srpna 2011 v 20:18

Ahoj, mohu se zeptat na jméno hotelu? Děkuji :-)

4. září 2011 v 20:31

Jeee to je fotek, to já ráda :-D Supr obrázky.

http://shaki-days.blogspot.com/

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...