Když hadry nudí ...

13. září 2011

... tak funkci zabijáka času úspěšně zastanou bytové doplňky (a to prosím dělám místo toho, abych pečlivě studýrovala, ostuda).
Nejhorší variantou obého každopádně je, když najdete něco, co vážně docela chcete, ačkoli to vůbec nepotřebujete. Resp. že to potřebujete zjistíte až ve chvíli, kdy to uvidíte, takže kdybyste nikde zbytečně nešmejdili, nic by vás to nestálo.
Já teď vlezla po delším čase na Bigbrands a co čert nechtěl, zrovna tam musí být takové povedené povlečení.
Které chci nevím, líbí se mi všechna.

3 comments

14. září 2011 v 0:37

Tak to jsem neměla vidět..chjo chjo.

P.S. Zkoušela jsem dnes komentovat u 1000 věcí..a byla jsem prý zablokována. Asi od té diskuze o LV:-D Jak jsi na tom ty, když jsi taky zlobila?;-)

14. září 2011 v 16:41

Hehe, no to si piš :) Oni to jsou strašný trapáci - blokli IP, tak jsem se pak připojila přes proxynu, abych jim dala ještě na vědomí, že to je zákrok jak ze základky, tak pak už mě neblokovali, jen to mazali :D

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...