Taylor Momsen & John Galliano Parlez-moi d'Amour

30. prosince 2010

Taylor se mi nelíbí, navíc jí celý ten rádoby bubu styl nevěřím, takže se mi nelíbí o to víc.
Je fakt, že se na tom asi podepisuje i to, že její postavu Jenny v Gossip Girl vyloženě nesnáším, tragicky neschopná fňukna.

A ačkoli jsem z povahy věci samozřejmě zatížená na černočerné malování, černé přece není nikdy dost ;), vzhled Taylor mě pokaždé přesvědčuje o opaku. K jejím nehezky vypouleným očím ani trochu nejde, vypadají ještě vypoulenější, a mně se při pohledu na ni vždy nesmlouvavě dere do podvědomí slovo ropucha.

Nicméně musím uznat, že v téhle reklamě na novou vůni Johna Galliana (už jsem se o ní zmiňovala v souvislosti s Ladurée) postprodukce a maskérky zapracovaly, a dalo by se říci, že jí to snad i ..... sluší? že by až tak? Když nic jiného, tak ve mně její oční make-up tentokrát alespoň nevyvolává silnou touhu vzít ji přes obličej mycí houbou pořádně namočenou v micerálce, unbelievable! :D

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...