Furla Candy Bag

21. března 2011




Popírá to sice veškeré zákonitosti, ale tyhle barevný cukrátka mě bavěj. Asi mi bude chvíli trvat, než se z toho vzpamatuju ;)
O barvu by mi ani tak nešlo, barevné doplňky jsem schopna akceptovat, ale ten matroš ... plast plastový nejplastovější! a já v oblasti zavazadel momentálně zažívám docela ortodoxní už-nechci-nic-dalšího-nekoženého období.
Teda alespoň jsem si to myslela.
... možná by se celá situace dala zdůvodnit tím, že materiál je vyhnaný do extrému (žádné rádoby kožené PVC či PU) a to mi přijde jakože vtipné, jenomže například Mellisy mi vtipné nepřijdou ani za mák a vzala bych si je leda tak na kamenité mořské dno.
Takže se nejspíš budu muset smířit s tím, že jsou prostě věci mezi nebem a zemí :)

Chvíli jsem si dokonce pohrávala s myšlenkou si jednu objednat, ale pak jsem to zase zavrhla.
Výjimečně ne kvůli tomu, že bych nevěděla, kterou barvu - vylučovací metodou mi totiž vyšla zelená,
***
Úvaha první: černá. černá je přece logická ... hm, ale jak tak na ní koukám, původní efekt se ztrácí a vypadá jen jako úplně průměrná lesklá umělá taška (nikdy!)
Úvaha druhá: růžová? ujde ... ale ne, nakonec by mě asi prudila, je MOC růžová
Úvaha třetí: průhledná! ... tak nic, průhlednou na webu nemaj, to bylo rychlé
Úvaha čtvrtá: žlutá?! oranžová?! modrá?!! ... zavolejte otce vymítače!
***
ale celé to ztroskotalo při druhém pohledu na materiál: ... lesklý plast - jak dlouho by si asi vydržel tak pěkně naleštěný a nepoškrábaný? S odřeným povrchem by totiž celé kouzlo zmizelo. Možná to mají nějako vykoumané, ale možná ne, a za 4k je to na můj vkus trochu moc risku. Chtělo by to ošmátrat v reálu.
Takže nebudu jednat zbrkle a raději si počkám na osobní setkání, pak se uvidí.

(Navíc je taky dost možné, že mě jen včera při úplňku kousnul ve spánku Plastodlak a symptomy už brzo odezní - a co já pak s plastovou taškou? ;))





A co vy? Líbí? Nelíbí? Která?

7 comments

21. března 2011 v 8:51

no ja nevim,mne se to moc nelibi, i kdyz ta cernobila neni spatna:)

21. března 2011 v 9:26

no ja neviem, mne by sa asi pacila ruzova alebo ta ciernobiela, ale toto je taka modna vychytvka, ktoru fakt nemusim mat a hlavne za tu cenu :P

21. března 2011 v 21:13

kdyz se na to clovek koukne uprimne, tak je fakt ze ta cena je za "kus plastu" hrozne prehnana :) zvlast teda pokud by ani nemel nejaky spesl vlastnosti, co se vydrze tyka

23. března 2011 v 14:46

mě se líbí hrozně moc, ale je to přecejenom dost nepraktická věc... nejvíc se mi líbí ta oranžová (oranžová?)

6. dubna 2011 v 15:06

mě se strašně líbí, nejradši bych si je objednala ve všech barvach...ale nemůžu jí nikde sehnat

http://nikijeans.blogspot.com/

Anonymní
22. května 2011 v 9:44

Včera jsem objednala. Bílorůžovou s červenýma ušima. Jupii. Už se těším... VINA

28. února 2012 v 21:03

Wáááu dost dobrý článek! Taky jednu sháním ale bohužel loňská kolekce už nejspíš není k mání.

http://chilli-chocolate.blogspot.com

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...