Blogové tipy

28. dubna 2011

Prokrastinace je moc špatná věc.
Já včera zažila její silný záchvat, soudě dle toho, že kvůli momentálnímu nedostatku lepších věcí k vhodných zabíjení času (kterým bych se věnovat rozhodně neměla, protože bych se měla naopak věnovat něčemu úplně jinému), jsem se jala prolézat české blogy, které neznám (což u mě není nic těžkého, protože já neznám skoro žádné a zároveň je za normálních okolností ani nijak aktivně nevyhledávám - v téhle oblasti zastávám názor, že co se ke mně dostat má, to se dostane i bez mého přičinění).
Jak se ukázalo, byla to ideální prokrastinační činnost - trvala dlouho a byla téměř zbytečná.
Ale v síti mi nakonec přece jen něco zajímavého uvízlo, o což se teď hodlám podělit, abych alespoň trochu ulevila špatnému svědomí, že jsem s tím vůbec zabíjela čas.


Tip č. 1

Blog o kosmetice - aniž bych si chtěla fandit, řekla bych, že mé kosmetické znalosti jsou ... rozhodně o dost větší, než je v běžném životě potřeba :)) Právě proto mě potěšilo, že jsem našla někoho píšícího česky, jehož články mohu s čistým svědomím ocenit jako velmi přínosné a kvalitně zpracované (což se mi dosud ještě nestalo, na podobnou úroveň jsem zvyklá zatím jen ze zahraničních webů).
Tahle slečna prostě dobře ví, o čem píše. Doporučuji.



Tip č. 2

Blog o kosmetice (pro změnu :D) - mám ráda MAC a mám více než ráda rozjasňovače. Pokud bych měla odpovědět na otázku, která oblast dekorativní kosmetiky mě zajímá nejvíc, byly by to právě ony. Proto mě blog osoby rovněž silně zatížené na rozjasňovače (a podle všeho i zaměstnankyně MAC), docela zaujal. Neuškodí si o odstínech občas přečíst i česky.



Tip č. 3

Blog české studentky v Paříži - tady to bylo jasné. Paříže prostě není nikdy dost :)



Tip č. 4

Studentka kousek od NYC. Trochu mě mrzí, že k fotkám nedává popisnější komentáře, ale i tak je to docela zajímavé pokoukání.




(A teď už se jdu fakt učit)(Fakt!)

2 comments

28. dubna 2011 v 20:22

díky moc a díky ještě víc za doporučení... trb z denjekrasny.blogspot.com

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...