Stračí záležitost

27. dubna 2011

Jsem hrozná straka, odjakživa.
Jak se někde něco zablýskne, přitahuje to mou pozornost přímo magickou silou. A bohužel nejen pozornost - například k mé sbírce flitrových topů by se raději nikdo neměl přibližovat bez slunečních brýlí s vysokým UV, jinak hrozí nenávratné poškození zraku.

O třpytivé kabelce jsem ovšem musela uvažovat dlouho.
Úplně původně jsem tenhle nápad zavrhla s tím, že je to sice skvěle blýskavé, ovšem nevkusné - resp. nebyla jsem si schopná představit za jakých okolností by se takový materiál dal zpracovat vkusně. Před nějakou dobou se navíc flitry staly IN a narazit na takovou tašku se docela dobře dalo i v řetězcích. To byla velká zkouška pevné vůle! :) - např. v Bershce se to docela povedeně třpytilo o sto šest a já se musela VELMI přesvědčovat, že to pořád není ono, že tomu něco chybí a že prostě nestačí pošít pytel lesklými plíšky, abych ho chtěla nosit. Nakonec jsem se přesvědčila, nebezpečí nenositelného přírůstku zažehnáno. Uffff.

Nedávno jsem ovšem náhodou narazila na skvělé řešení - tedy něco, co se sice bude třpytit, ale ne díky flitrům (ty mi totiž na kabelce pořád přijdou trochu pouťové a levně vypadající - pozor o oblečení to samozřejmě neplatí! :) Serena z GG by mohla vyprávět - pokud se na ni zaměříte, téměř v každém díle má na sobě něco se třpytivým prvkem), co bude mít zároveň i jiný zajímavý výtvarný detail a také nebude chybět propracovaná podšívka (protože právě díky ní je u tašky poznat, že nejde o odfláklou záležitost). Přesto by se jedna drobná výtka našla - je to kovové, není to žádné pírko. Ale co už. Pro krásu se musí trpět. A v případě potřeby lze použít i jako zbraň.






Photobucket


Photobucket

Photobucket


PhotobucketPhotobucket


Photobucket




A co vy? Blýsknete se rádi, pokud je příležitost? Nebo se takovým kouskům raději vyhýbáte, stračím komplexem netrpě?




Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...