Jak na nový rok, tak po celý rok

2. ledna 2011

Už párkrát jsem se přesvědčila, že tohle heslo až trapně funguje. Z tohoto hlediska by tedy bylo nejlepší, abych se momentálně nacházela cca 1000 km na západ od Prahy. Dnes na mě totiž dopadl pořádný pařížský absťák, a to jsem se vrátila před měsícem, očividně se to s každou návštěvou zhoršuje - Paříž je ošklivě návykové město :)

Takže následovalo prolezení pár webů aerolinek, jestli se někde náááhodou nekoná nějaká sezónní akce, a pak zase pomalé vyklidnění, že nejmíň do konce února přece stejně nemá cenu nikam létat - protože nevyzpytatelné zimní počasí, protože organizačně neschopní a lenošiví Francouzi, a protože nechtít riskovat několikadenní zaseknutí na zasněženém a omrzlém Roissy :)
Ale stejně tak trochu doufám v nějakou brzkou "valentýnskou" výhodnou nabídku :D Únor, neúnor.

Abych zmírnila utrpení, alespoň se přes den průběžně dopuji oblíbenými francouzskými filmy - do jisté míry to pomáhá a do jisté míry to naopak celý stav zhoršuje. Ale co už :)

btw. ať žije synchronicita - právě teď se na Jedničce ozvala upoutávka na Kriminálku Paříž :)). O tomhle seriálu slyším poprvé - a pokud to má být opravdu něco jako Kriminálka Miami (a spol.), nedělám si moc iluze o kvalitě - mrkla jsem ještě na IMDB a 2.2 z 10 také nezní příliš slibně ;) No ale uvidíme, nic neodsuzuju předem ...

A když už jsem na CSFD vlezla, alespoň pro inspiraci nahodím pár svých oblíbenců, z nichž některými jsem se rozptylovala i dnes.



Amélie z Montmartru
2001, Jean-Pierre Jeunet



Paříž
2008, Cédric Klapisch



Paříži, miluji tě
2006, různí režiséři



2 dny v Paříži
2007, Julie Delpy



Paříž
2006, Tim Dunn


A samozřejmě ... :)


Marie Antoinetta
2006, Sofia Coppola




A které filmy o Paříži máte rádi vy? Tipy vítány :)

1 comment

2. října 2012 v 8:42

Tak snad se nějaká ta fajná letenková akce vyskytne! A pak si na mě vzpomeň a já se ti přibalím do kufru ;-))
A tip na film? Jednoznačně:
http://www.csfd.cz/film/12103-fantom-parize/

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...