Pre-spring, Burberry & Emma Watson

11. ledna 2011

Když je momentálně ta obleva, inspirovalo mě to podvědomě k tomu se porozhlédnout, co za jarní věci se začíná objevovat v eshopech - a je to bída, vážení.
Žlutá (ale fuj), hnědá ve všech (v nejhorších nočních můrách představitelných) odstínech - a tý se hned tak nezbavíme, to prorokuju. Modrá! (raději no comment). Kytičky a proužky mi taky začínají lézt solidně krkem. Vintage dtto.

Kdyby si raději vzali příklad z Burberry.
Ach jo, ti mě jednou těma svejma opyramidovanejma modelama zabijou. Vyloženě nelidské týraní toto.

Burberry - Spring 2011 - Ready to Wear


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
zdroj: style.com






Každopádně, nic se nesmí přehánět.
Po předchozích fotkách se to sice někomu může zdát nepochopitelné ;)), ale ne, ani pyramidy se nedají splácát úplně libovolně.
Emma Watson je ukázkový případ.
Zaprvé, cvočky jak na kabátu, tak na tašce už jsou prostě moc - a to i na skalním punkáči, natož na ní.
A za druhé, zlatá a stříbrná dohromady prostě většinou nefungují (bez ohledu na značku).

Aby kritiky nebylo málo, neodpustím si poznámku, že její krátký účes se mi ani trochu nelíbí, ostříhaná vypadá tak nějak nezdravě (ale uznávám, že na tomhle názoru se dost podepisuje to, že mě krátké vlasy neberou obecně - ač výsledek nemusí být v některých případech špatný, přesto mi pokaždé přijde, že dotyčná by vypadala mnohem lépe s dlouhými).
Zakončíme nicméně pozitivně :) - boty i punčochy má super.



Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension


Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension


Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension



Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...